- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Kiderült: nagyon fontos a biztonság

Az üzleti vezetők az adatvédelmet tekintik elsődleges, a közeljövőben megoldandó ügyüknek minden más nagyszabású IT fejlesztéssel szemben - derül ki az Oracle felméréséből. Az Oracle...

Újított a HONOR

A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és PR...

Tovább keresik az Év Fiatal Vezetőjét

Meghosszabbított határidővel, december 10-ig lehet jelentkezni a fiatal vezetők elismerését célzó pályázatra, az Év Fiatal Vezetője 2018 díjra. A négy éve indított, neves szakmai...

Új szakemberekkel erősített az Artvertising

Győrösi Imre Art Directorként, Varsányi Ádám senior grafikusként csatlakozott az Artvertising kreatív divíziójához. Mindkét szakembernél elsődleges szempont volt, hogy kompetenciáik kiszolgálják a folyamatosan bővülő...

Sötét jövőt jósolnak a szakértők

Egyedi tervezésű, célzott zsarolóvírusokkal, és saját eszközeinkkel támadnak ránk jövőre a digitális bűnözők - áll a Sophos jelentésében. A hálózati és végpontvédelmi szakértő Sophos kiadta...

Új sorozattal erősít a Cartoon Network

A Cartoon Network bemutatja legújabb, saját gyártású rajzfilmsorozatát, a Bűbájtábort. A fantáziadús, gyerekek és szülők szívét egyaránt megdobogtató alkotás Oscart, az elefántot és legjobb...

Rengeteg pénzt hozhat a sportturizmus

A sportturizmus jelenleg mintegy 1,5 milliárd eurós turisztikai szegmens, és a Technavio londoni székhelyű piackutató cég előrejelzése szerint ez az összeg 2021-re a négyszeresére...

Adat és ember jelene és jövője

A marketing büdzsé felosztása a csatornák között mindig is alapvető lépése volt a médiatervezési folyamatnak. A médiapiac fejlődésével e a feladat komplexitása és nehézsége...

Bemutatták a legújabb okosmobilt

Az új okotelefon sarki fény hatású üvegborítással érkezik a piacra, valamint vékony, alsó szegélyt is kapott, innovatív chip-on-film technológiával. A Honor bemutatta a Honor 8X-et:...

Együttműködik a Logiscool és a Da Vinci Media

A Da Vinci Media új partnere a Logiscool programozó iskolahálózat. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy...

A ŠKODA-nál az év vezérigazgatója

Bernhard Maier, a ŠKODA igazgatótanácsának elnöke október 1-én az „Autóipar” kategóriában az „Év Vezérigazgatójaként” az Automotive News Europe szakmai magazin „Eurostar” kitüntetésében részesült. A...

Hogyan nézünk tévét 20 év múlva?

Szinte lehetetlen az előrejelzés ekkora távlatban: még az sem biztos, hogy „nézni” fogjuk, ahogy az sem, „tévé” lesz-e. Érdemes ezért megnézni hol is tartottunk...

TV mérés a jövőben vagy a mérés a TV jövője?

Az írás mottójául választott idézet jó példája az ezredforduló környéki, a TV-s piac jövőjéről és a fejlődési irányokról szóló diskurzusnak. Nagyvonalakban két tábor volt...

Zöld akcióban a Henkel

A Henkel számára a fenntarthatóság kiemelten fontos, ezért is vett részt a vállalat a VI. PET Kupán. A Tiszán zajló 74 kilométeres tisztítótúra résztvevőinek,...

A tradicionális média reneszánsza – “Programmatic everything” 20 éven belül!

Az elmúlt évek digitális fejlődésének köszönhetően jelentősen kibővült a lehetőségek, csatornák száma, melyen keresztül eljuthatunk a fogyasztóinkhoz. Ezzel párhuzamosan a vásárlási döntéshozatal útja is...

Uralomra tör-e az A.I. a jövőben?

1997-ben az IBM DeepBlue névre keresztelt A.I. alapú szoftvere megveri a világ egyik legjobb sakkmesterét, Kasparov-ot. Húsz évvel később, 2017-ben a Google által fejlesztett,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy munka végére ért a Telekom

Befejezte 5 éve indított mobilhálózat modernizációs programját a Magyar Telekom, melynek keretében összes mobil bázisállomását korszerűsítette és a modernizált állomások jelentős hányadán kapacitásbővítést, valamint 5G indítást is végrehajtott. A modernizáció célja a szolgáltatásminőség fenntartása...

Ide utaznak a magyarok idén karácsonykor

Sokkal inkább utaznak távolabbi úti célra a karácsonyi időszakban a magyarok, mint az év egyéb időszakaiban – mutatják a Kiwi.com foglalási adatai. A legtöbben Spanyolországba, Olaszországba és Németországba repülnek, a legkedveltebb városok pedig London,...

Ismét keresik a legjobb sportmarketing megoldásokat

Idén újból meghirdette a Magyar Marketing Szövetség a Sportmarketing Diamond Awards pályázatot, amelyen az év legjobb sportmarketing megoldásait keresik. A díj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 2. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Valódi...

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...

Don't Miss

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...