- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Ezt kell most tenniük a vállalatvezetőknek

A vállalatvezetőnek sosincs könnyű dolguk, főleg nem krízis idején. Válsághelyzetben egy cég vezetőjeként még nagyobb felelősség hárul az emberre, és nagyban meghatározza a vállalkozás...

Nagyot nőtt az adat- és hangforgalom

Tovább nőtt az adat- és hangforgalom a magyarországi mobilszolgáltatók adatai szerint, a közoktatásban március 16-tól bevezetett digitális munkarend és a sok helyen életbe léptetett...

Megfeküdt a használtautó-import a vírustól

Az elmúlt hónapban 12,3 százalékkal kevesebb használt autó került forgalomba, mint tavaly márciusban. Mivel a válság kiteljesedése nem érintette a teljes hónapot, ezért a...

Élen a Telekom

A tavalyi évben ismét a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derült ki a...

Átírja a versenyjogi szabályozást a járvány

A koronavírus által okozott válság gazdasági hatásainak kezeléséhez elengedhetetlen az összefogás és állami szerepvállalás, nem mindegy azonban, hogy ez miként valósul meg: a teljes...

Összefogott a WHO és Viber

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Rakuten Viber bejelentette legújabb partnerségét - a COVID-19-ről szóló téves információk leküzdésére egy interaktív, többnyelvű chatbotot hoztak létre,...

Új CSR platform indult

Egy hét tesztüzem után március 31-én teljes funkcionalitásában elindult a Magyar Hősök névre hallgató CSR-platform, amelynek célja, hogy egy helyre gyűjtse össze mindazokat a...

Nevet vált a Microsoft Office

Április 21-től a Microsoft 365 néven válik elérhetővé az új O365. A névváltást elsősorban az indokolja, hogy az eddigi irodai alkalmazások – a mesterséges...

Rengetegen kaphatnak ingyenes online védelmet

A koronavírus járvány okozta rendkívüli gazdasági és társadalmi helyzetben három hónapig ingyen digitális védelmet nyújt a Panda Security minden meglévő és új vállalati ügyfelének,...

Jótékonysági akcióban a Gozsdu udvar és Klikk bisztro

A COVID-19 vírus miatt kialakult helyzet egy emberként érinti társadalmunkat, hiszünk abban, hogy a nehéz időkben mindennél fontosabb, hogy segítsük egymást. Az Gozsdu Udvar...

Felforgatta a toborzási piacot a járvány

A vállalatok fele teljesen beszüntette toborzási tevékenységét, ugyanakkor egyes piaci szegmensekben a korábbi igények növekedésére is találni példát – áll a Trenkwalder munkaerőpiaci áttekintésében....

Rádiós műsorvezetők kampányolnak az otthonmaradásért

A Rádió 1, a Retro Rádió és a Best FM műsorvezetői is arra kérik hallgatóikat, hogy csatlakozzanak a „Mindenhol jó, de most a legjobb...

Új évaddal folytatódik az Észbontók és a Feleségek luxuskivitelben

A Sony Pictures Television (SPT) zászlóshajójára, a VIASAT3-ra április közepén érkezik két, már kultikus saját gyártású műsor, az Észbontók és a Feleségek luxuskivitelben vadonatúj...

Felpöröghetnek az online tanfolyamok

A világjárvány már nem csak kopogtat az ajtón, az elmúlt napokban valósággal berobbant az életünkbe és drasztikusan megváltoztatta a hétköznapokat. Még csupán ízlelgetjük, milyen...

Sötéten látják a jövőt a hazai vállalatvezetők

Március 12. óta a hazai cégvezetők negatívan látják pénzügyeik következő egy évi alakulását. Csökkenő árbevétellel több mint háromszor, a profitot tekintve pedig közel két...

Aggódunk a járvány gazdasági hatásai miatt

2020. március közepén a koronavírus globálisan a legnagyobb hatású, és a média által leginkább feldolgozott eseménye a 2001 szeptemberét követő korszaknak. A magyarországi olvasottsági...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább nőtt a Telekom

A harmadik negyedévben 17,7 GB-ra nőtt a lakossági ügyfelek átlagos havi mobil adathasználata, ami 22 százalékos emelkedés az egy évvel korábbihoz képest. A nyári hálózatnyitás hatására több mint 700 ezer új ügyfél tapasztalhatta meg...

Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok

A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...

PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...