A Wizz Air nyerte el idén a CAPA (Centre for Aviation) által megítélt Év Fenntartható Légitársasága elismerést az európai, közel-keleti és afrikai régióban (EMEA’s...
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az Euronics. A Black November majdnem felöleli a teljes novembert, az erre készült kampány pedig...
Majka lett a 4iG új távközlési márkája, a jövőre induló One egyik márkanagykövete, mellette Szilágyi Áron olimpiai bajnok kardvívó is hasonló szerepet tölt majd...
Elindult a Mol és a Mastercard harmadik közös kampánya, az együttműködés részleteiről meséltek a márkák marketingvezetői. (x)
(kiemelt fotón balról jobbra: Mondovics Péter, Nagy Petra,...
A 4iG Csoport 2025. január 1-jétől egyesíti telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait, a Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati...
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel jelenik meg Magyarország egyik legkedveltebb palackban erjesztett pezsgőmárkája, a Hungaria. A Hungaria márka szlogenjéhez...
Közel 900 ezer vállalkozás működik ma Magyarországon, amelyek nagy része mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül. A kkv-k adják tehát a magyar gazdaság gerincét és...
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem...
A modern, tudatos online vásárlás jelentős része az akciók figyelése és meglelése, hogy a lehető legjobbkor a legjobb áron juthassunk hozzá új termékekhez. Az...
Mindkét nagy televíziós saleshouse 15 százalékos emelésre készül a televíziós hirdetési árakban 2025-ben – derült ki a tegnapi Big Picture konferencián.
Tisztult a kép azzal...
A Hisense bejelentette, hogy hivatalos partnerként vesz részt az új FIFA Klubvilágbajnokság sorozatban. Az új 2025-ös FIFA Klubvilágbajnokság négyévente hozza össze a világ 32...
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) idén egy izgalmas új különdíjjal bővítette ki a már jól ismert „Companies for the Future Award” elismerést, amely most...
A nemrégiben felújított Nyugati téri McDonald’s étteremmel kapcsolatban makacsul tartja magát az a legenda, hogy azt Erzsébet királyné váróterméből alakították ki. Pedig a valóság...
Az idei STRAND fesztivál egyik üde színfoltja volt a “hazAI avatár”, amely jó példát mutatott arra, hogy miként lehet kitűnni a fesztiválok márkaaktivációs tengeréből....
Az „Egyes adótörvények módosításáról” szóló törvényjavaslat alapján 2025-ben sem kell majd reklámadót fizetniük a médiavállalkozásoknak. Maga az adó ugyanakkor továbbra sem szűnik meg, ugyanis...
Új PR-partnerrel erősít a hazai távközlési piac egyik legjelentősebb magyar tulajdonú szereplője. A szekszárdi TARR Kft. a JeansDay csapatát választotta stratégiai és sajtókommunikációs feladatainak támogatására.Az együttműködés fókuszában a TARR Kft. jelenlétének bővítése áll a...
A Groupe az AI és az innováció ötvözésével kelti életre múltját, hogy megünnepelje első évszázadát, és útjára indítsa a következőt.1926-tól kezdve, amikor még csak egy kis kreatív műhelyként indult a Montmartre-on, a nemzetközi terjeszkedésen...
A Human Telex Advertising & Event immár harmadszor nyerte meg a Mercedes-Benz Hungária meghívásos tenderét, így a következő három évben is az ügynökség felel a márka BTL- és rendezvényfeladataiért. A partnerség során olyan kiemelt...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A stratégiai szövetség célja, hogy tovább erősítse a prémium életstílust képviselő S.Pellegrino márkát, támogassa kapcsolódását a fiatalabb fogyasztókkal és gazdagítsa a márka globális jelenlétét. Hosszú távú, globális partnerségét jelentett be a Ferrari-val az ikonikus...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...
A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...
Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...
A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...