- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Megint összeköt minket a piros a fehér és a zöld

A Szerencsejáték Zrt. a Tippmix-szel közelebb hozza a válogatottat a szurkolókhoz a nyári időszakra időzített új kampányában.Az idei év a sport éve a Szerencsejáték...

Dupláztak a virtuális reklámok

Nagyjából ugyanannyi termékmegjelenítést sugároztak 2023-ban a Duna TV-n, mint a két legnagyobb hazai kereskedelmi csatornán – derül ki az NMHH médiaszolgáltatások termékmegjelenítési gyakorlatát vizsgáló...

PR-ügynökséget választott a Yettel

2020 óta először írt ki PR-kommunikációs tendert a Yettel Magyarország. Az meghívott ügynökségek közül, három fordulót követően eddigi partnerét, a Noguchit választotta nyertesnek a...

Így készül a Szigetre az Old Spice

Az Old Spice úgy döntött, hogy berobban a zenei fesztiválok világába, hogy még magabiztosabbá tegye a koncertezőket. A Sziget fesztivállal és a Tomorrowlanddel együttműködve...

Nagyot újított a Pepsi

Újratervezte arculatát a Pepsi. Vizuális öröksége előtt tisztelegve és egyben reagálva a dinamikusan változó jelenre, a vállalat 14 év után megújította logóját, vagyis a...

Így pörgetik fel a nagy sportesemények a turizmust

Az idei év két nagy sporteseménye, a németországi foci-Eb és a párizsi olimpia nem csupán a szurkolókat hozza lázba, hanem felpörgeti a turizmust is....

UP Saleshouse néven folytatja az Adevinta CMH

Az Ingatlan.com, a Jófogás, a Használtautó.hu, a Money.hu, a Vatera, a Szalonautó.hu, az Autóalkatrész.hu és az Autónavigátor.hu display felületeit értékesítő Adevinta CMH saleshouse UP...

Megvannak a Visa pályázatának idei nyertesei

A hagyományos szakmák újragondolásától egészen a modern, technológia-alapú megoldások fejlesztéséig bátrak, kivételesek és sokszínűek voltak a Visa idei She’s Next pályázatának döntőjébe került vállalkozásai....

Az MBH-val érkezik a „Fradi Élmény”

Az MBH Bank és a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary Kft. támogatói együttműködést kötöttek, így a hitelintézet a „Fradi Élmény” program, és a Skybox...

Sportos kampányt indított az MSZSZT

Az idei nyár sok izgalmat tartogat a sportrajongók, szurkolók számára. Mind a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság, mind a 2024. évi Olimpiai Játékok eseményei számos lehetőséget...

Idén is jön a Telekomosok Fesztiválja, itt lehet ingyen bulizni

A tavalyi év sikere után idén ismét megrendezésre kerül a Telekomosok Fesztiválja. Az ingyenes élménysorozat célja, hogy sokrétű kulturális programot és kikapcsolódási lehetőséget biztosítson...

A marketingtervezésben is beveti az MI-t a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE - a magyar iroda közreműködésével - saját fejlesztésű, mesterséges intelligencia alapú marketingtervező platformot fejlesztett. A Vault a vásárlói magatartás pontos...

Újabb részletek derültek ki az idei EFOTT-ról

Idén július 10-14. között rendezik meg az EFOTT-ot, amelynek házigazdája az Óbudai Egyetem lesz és a népszerű előadók mellett a borkultúra is kiemelt szerepet...

Sárkányok és sörök – így ünneplik a legendás sorozat folytatását

A Warner Bros. Discovery Global Consumer Products és a magyar kézműves sörfőzde, a Mad Scientist összefogásában az HBO Sárkányok háza című sorozata által inspirált...

A legjobb éttermet keresi Budapesten? – Ide kell menni

Átadták a hazai gasztronómiai élet legkiemelkedőbb eseménye, a Dining Guide Év Étterme gála díjait. 2024-ben a SALT Budapest nyerte az Év Étterme díját, a...

Idén is díjazzák a legkiválóbb magyar teljesítményeket

Idén is elstartolt a Highlights of Hungary seregszemléje, mely az évad legkiválóbb magyar teljesítményeit gyűjti össze és mutatja be a hazai közönségnek. A Zwack...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AI-t is beveti különleges kampányában a Vajda-Papír

Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....