- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Jótékony játékra hív a LEGO

A #BuildtoGive kezdeményezés keretében a családok a LEGO Csoportnak segíthetnek abban, hogy a világon 1,5 millió gyermekhez juttassák el a játék lehetőségét.Világszerte sok-sok család...

Együttműködik a BMW Group és az UNICEF

A hosszútávú partnerség segít a fiatalokat olyan készségekkel és ismeretekkel felruházni, amelyeket a későbbiekben sikerre válthatnak a munka világában.November 20-án a BMW Group és...

Rengeteg adomány gyűlt össze a Tescóban

134 tonna élelmiszer-adomány gyűlt össze a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a múlt hétvégén a Tesco áruházakban, 44 százalékkal több, mint tavaly. A november...

Új ügyvezető a Porsche Hungaria élén

A Porsche Holding Salzburg (PHS) ügyvezetésének döntése értelmében változások lépnek életbe a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. vezetésében. 2023. november 22-i hatállyal Wachtler Tamás a...

Érdemes óvatosnak lenni a személyre szabott hirdetésekkel

Az algoritmikus ajánlások mára egyet jelentenek a platformhasználattal: a személyre szabott tartalmak és hirdetések éppen annyira velejáró elemei online jelenlétünknek, mint a csevegés a...

A marketingben is egyre népszerűbb a mesterséges intelligencia

Év elején, amikor a mesterséges intelligencia (MI) széles körben elérhetővé vált a kis- és középvállalkozások számára, senki sem számított arra, hogy az új technológia...

Fontos kampányhoz csatlakozik a Kifli.hu

A Mastercard idei kampánya a tudatos vásárlásra hívja fel a vásárlók figyelmét, amihez a Kifli.hu fenntartható cégként csatlakozik. A cég indulása óta nagy hangsúlyt...

Magyar sztárok csatlakoztak az anti-Black Friday-hez

Black Friday napján nemet mondani a shoppingolás csábítására? Nem könnyű kihívás. Mégis egyre többen sürgetik, hogy maradjunk tudatosan távol a szükségtelen vásárlástól és a...

Széll Tamással jön a Lidl legújabb szakácskönyve

Közel egy évtizeddel ezelőtt debütált a Lidl Magyarország szakácskönyvsorozata, mely több mint hárommilliós példányszámmal igazi sikertörténetnek számít a hazai gasztronómiában. A népszerű sorozat legfrissebb,...

Mérlegen a tehetség

Hitelesség, minőség, kapcsolattartás a követőkkel – többek között ilyen szempontok alapján döntenek majd a zsűri tagjai az első Creator Awards díjazottjairól. Ma már szinte...

Továbbra sem kell reklámadót fizetni

Az Országgyűlés elfogadta az egyes adótörvények módosítását, a döntés értelmében újabb egy évre felfüggesztették a reklámadó fizetési kötelezettséget. A reklámipar cégvezetőinek közel 70%-a szerint...

Új marketingigazgatóval erősít a Westend

Csorba Eszter személyében új marketingigazgató vezeti a Westend marketingkommunikációs csapatát. A másfél évtizedes munkatapasztalattal rendelkező szakember a megújult Food & Friends ételudvar bevezetésével kezdett,...

Jótékony akcióban a McDonald’s

Már az ország minden McDonald’s éttermében elérhetők a legendás Mekis sült krumpli mintájára készült jótékonysági kesztyűk. A trendi divatkiegészítőkből származó teljes nettó árbevételt a...

Az Audinál dolgozna a legtöbb magyar

Emberi vezető és méltányos bérezés tesz vonzóvá egy munkahelyet - felértékelődtek a humán szempontok a munkavállalói preferenciák között – derül ki a PwC Magyarország...

Új márkanagykövet a Wallis Motornál

A világ vezető gasztronómiai műhelyeiben ma már nem csupán az ételek ízére vagy a hozzávalók minőségére fordítanak kiemelt figyelmet, hanem a konyhai technológiákra, a...

Marad a keresleti piac a tévés hirdetéseknél

Komoly áremeléseket jelentettek be a tévés reklámidőket értékesítő cégek a jövő évre vonatkozóan, azonban a MAKSZ ügynökségek a jelenleg látott piaci információk alapján a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Varázslatos december a JimJam gyerekcsatornán

A JimJam csatorna decemberben különleges meglepetéssel készül a legkisebb nézőinek és családjaiknak, hiszen december 22-től délutánonként mindennap 14 órától megszakítás nélkül érkeznek a képernyőre a legszívmelengetőbb ünnepi rajzfilmek. Emellett a hónap a család és...

Kezdik kedvezőbben látni a helyzetet a nagyvállalatok

A K&H nagyvállalati növekedési index harmadik negyedéves kutatási adatai alapján enyhülő inflációs nyomást éreznek a nagyvállalatok, és csökkent azon cégek száma, akik számára kihívást jelentett a forint árfolyamának változása. Az év elejéhez viszonyítva 38...

Erős mezőny és látványos versenyek a hazai E-sport Bajnokságon

Végéhez ért a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság (MNEB) hetedik évada, amely idén is a hazai e-sport egyik meghatározó versenysorozata volt. A bajnokság hét játékban, két szezonon át zajlott, és az év végén három...

Megdöbbentő, mennyi hitelt vettünk fel

A 2025-ös év a hazai jelzáloghitel-piacon nem pusztán a 2024-ben elindult élénkülés folytatását jelentette, hanem egy új korszak kezdetét is. A DH Group pénzügyi közvetítője, a Credipass adatai alapján a lakáscélú hitelezés volumene olyan...

A Wizz Air stratégiai együttműködést kötött a Corvinus Egyetemmel

A Corvinus Gellért Campusán írta alá stratégiai együttműködési megállapodását a Budapesti Corvinus Egyetem és a Wizz Air. A dokumentumot Bruno van Pottelsberghe, az egyetem rektora, Szabó Lajos György oktatási rektorhelyettes, Baranyai Dávid, a Corvinus...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...