- Hirdetés -

MOL-érdekeltséghez került az Újpest

|

Az Újpest 1885 Futball Kft. megállapodást kötött a MOL Vagyonkezelő Zrt.-vel, melynek értelmében a MOL-csoport leányvállalata többségi tulajdont szerez a labdarúgóklubot üzemeltető cégben.

A tranzakció lezárása és a tényleges tulajdonosváltás várhatóan 2024 április végével történik meg. A MOL célja, hogy kiszámítható tulajdonosként hosszú távon biztosítson támogatást az Újpest FC részére annak érdekében, hogy a klub híres múltjához méltó jövőt építhessen a folyamatosan fejlődő magyar labdarúgásban – idézi az MTI az olajipari vállalat közleményét. A MOL az egyik legnagyobb támogatója a magyar labdarúgásnak, kiemelt partnere a magyar szövetségnek (MLSZ) és a férfi válogatottnak. A MOL 2020 óta a MOL Magyar Kupa névadó szponzora, és támogatóként határon túl is segíti az ACS Sepsi OSK Sepsiszentgyörgy, az FC DAC 1904, a Topolyai SC és az NK Osijek építkezését.

A vállalat szerint az egész magyar futball hasznára válhat az, hogy tulajdonosként többet tehet az Újpest FC sikereiért. „Az elmúlt évtizedben bebizonyosodott, hogy az elkötelezett szakmai munka és a megfelelő fejlesztések és befektetések eredményekhez vezethetnek a magyar futballban. A labdarúgás csodája, hogy több millió embert képes megmozgatni. A MOL számára ez lehetőséget teremt a sport népszerűsítésében, az utánpótlás tudatos építésében és a közösség formálásában. Hiszünk abban, hogy az erős versenyszellemünk, a tudatos és transzparens üzleti gondolkodásunk hosszú távon minden vállalkozásunkban eredményeket termelt, és ezt ebben az esetben sem gondoljuk másképp. Egy erős Újpest csak tovább erősítheti a magyar focit" - idézte a közlemény Ratatics Pétert, a MOL Lakossági Szolgáltatásokat irányító vezetőjét, aki a MOL-csoportot fogja képviselni az Újpest Football Clubban.

A klubot 2011 őszétől a belga Roderick Duchâtelet birtokolta, aki több mint 12 éve csaknem 95 százalékos tulajdonrészt vásárolt meg az egyesületet addig működtető City Budapest Zrt-től. A lila-fehérek azóta háromszor nyertek Magyar Kupát, egyszer Szuperkupát és egyszer voltak bajnoki bronzérmesek. Ugyanakkor a csapat értékesítése évek óta napirenden volt, 2021 májusában már született megállapodás a klub eladásáról, 2022 júliusában viszont Duchâtelet jelezte, a vevő a határidőig nem fizette ki a vételárat, így az üzlet meghiúsult.

„Több mint tíz éven keresztül minden tőlem telhetőt megtettem az Újpest labdarúgóklubért, de itt az ideje, hogy új távlatok és célok felé lépjek tovább. Nem volt könnyű megtalálni a megfelelő partnert, aki nem csak átveszi a klubot, de egyben új lehetőségeket biztosít és új sikerek kovácsa lehet az Újpest Football Club fényes jövője érdekében. Sok sikert kívánok neki és az egész Újpest családnak!” - mondta a MOL közleménye szerint a megállapodást követően Roderick Duchâtelet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...