- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Az Audinál dolgozna a legtöbb magyar

Emberi vezető és méltányos bérezés tesz vonzóvá egy munkahelyet - felértékelődtek a humán szempontok a munkavállalói preferenciák között – derül ki a PwC Magyarország...

Új márkanagykövet a Wallis Motornál

A világ vezető gasztronómiai műhelyeiben ma már nem csupán az ételek ízére vagy a hozzávalók minőségére fordítanak kiemelt figyelmet, hanem a konyhai technológiákra, a...

Marad a keresleti piac a tévés hirdetéseknél

Komoly áremeléseket jelentettek be a tévés reklámidőket értékesítő cégek a jövő évre vonatkozóan, azonban a MAKSZ ügynökségek a jelenleg látott piaci információk alapján a...

Új ügyféllel erősít a Hello Agency

A full service kommunikációs ügynökség a Wella Professionals szépségipari márka magyarországi prémium termékeinek közösségi média kommunikációját látja el 2023 novemberétől.A Wella Professionals termékeket Magyarországon...

Szilágyi Áronnal kampányol a Nutriversum

A 2024-es párizsi ötkarikás játékokra készülő háromszoros olimpiai bajnok kardvívó, Szilágyi Áron praktikáival hívja fel az egészséges, kiegyensúlyozott és fenntartható életmódra a figyelmet a...

Mesés ünnepi hangulat a város felett

November közepétől nemcsak az ajándékok beszerzéséért lesz érdemes ellátogatni a Westendbe, hanem azért is, mert a város feletti Tetőkerten ismét megnyitja kapuit a nagyszerű...

Emma Myers-szel kampányol a Samsung

Megérkezett a Lenyűgöző világok (Epic Worlds), a Samsung és a Team Galaxy nagykövetek együttműködésében készült egyedülálló filmes projekt, amelyet teljes egészében Galaxy S23 Ultrával...

Jótékony akcióban a Tesco

November 17. és 19. között 154 Tesco áruházban gyűjtik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület önkéntesei a vásárlók által felajánlott tartós élelmiszert, melyek az üzletek környékén...

Kiérdemelt elismerés – jön a Creator Awards

Bár nemzetközi szinten nagy elismerés övezi az influenszereket, nálunk még nem kapták meg az egyébként kiérdemelt figyelmet, pedig néhányuk több százezres követőtáborral büszkélkedhet. A...

Megjelent az első Marketing Trendbook

Egyedülálló kiadvánnyal gazdagodott a hazai marketingszakma: a Marketing Trendbookban 147 meghatározó marketinges és üzleti döntéshozó gondolatait ismerhetik meg az érdeklődők több mint 420 oldalon....

Kalandos kampányban a Bookline

A Bookline az elmúlt években arra törekedett, hogy a XXI. század olvasási élményét mutassa be a közönség számára. Az idei év végi kampányában a...

Ezért megállíthatatlan a TikTok térhódítása

A TikTok népszerűsége továbbra is töretlen, mind globális, mind lokális szinten a legtöbbet letöltött alkalmazások között található, jelenleg világszerte nagyjából 1,7 milliárd felhasználója van....

Ők nyertek az OTP Class pályázatán

Négy iskolai osztály nyert pénzjutalmat az idén először meghirdetett OTP Class pályázaton, amelynek célja a diákok pénzügyi tudatosságágának növelése és az iskolai közösségek támogatása. Az...

Jövőre visszatérhet a tamagocsi-láz

Több mint negyedszázaddal a játék első népszerűségi hulláma után, 2024-ben ismét tamagocsi-lázra számíthatunk – ezt vetíti előre az idei Ország Játéka verseny zsűrijének döntése,...

Ezekre a döntéseinkre van hatással a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia és a robotok már most is nélkülözhetetlenek az online hirdetések világában, és a jövőben további lehetőségeket és fejlődést hoznak majd az...

Ezt gondolják a reklámadóról a kommunikációs piaci döntéshozók

A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a legutóbbi, 6. MRSZ Barométer felmérés részeként megkérdezte a kommunikációs iparágban dolgozó vállalatok vezetőit és marketing...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...