- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

A Mercedes a KRQ-t választotta

Meghívásos tenderen választott kommunikációs ügynökséget a Mercedes-Benz Hungária Kft., amely hetedik éve piacvezető a prémium autó szegmensben Magyarországon.A KRQ nyerte el a Mercedes-Benz meghívásos...

Már lehet nevezni a 2023-as PREXA versenyre

Idén is meghirdeti a Magyar PR Szövetség a PR Excellence Hungary Award (PREXA) versenyt, amelyre már lehet jelentkezni. A pályázat lehetőséget biztosít az iparág...

Új marketingkommunikációs cég indult

PEERS Communication néven új kommunikációs ügynökséget alapított Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút kommunikációs vezetője és Magyar Sára Katalin. Az új cég marketing, PR,...

A Ferling lett az ország első akkreditált PR-ügynöksége

Magyarországon a Ferling kapta meg elsőként az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) akkreditációját. A világszerte használt, nemzetközi kritériumok alapján kialakított tanúsítvány az ügynökségek magas...

Díjat nyert az Uniomedia

A Sabre Awards IN2 versenyen érdemelte ki a kategóriagyőztelmet.A Sabre Awards IN2 versenyén korábban shortlistre került, Telekommal közös Digitális Óra kampányukat a kategória legjobbjának...

Shortlisten az Uniomedia kampányai

A 2023-as Sabre EMEA versenyen 5 nevezésével is shortlistre az Uniomedia. Négy nevezésük a Sabre Awardson, egy pedig az ezzel egyidőben meghirdetett Sabre IN2 Awardson...

A Listerine a Mediatort választotta

A Listerine meghívásos tenderfolyamat során választotta ki a full-service ügynökséget 2023-as kommunikációjának támogatására.A Johnson & Johnson tavaly augusztusban hirdetett tendert szájhigiénés márkája, a Listerine...

A GreenGoval bővült a ComLab ügyfélköre

Magyarország első és máig egyetlen tisztán elektromos közösségi autómegosztó szolgáltatója a GreenGo vállalati ügyfélkörének bővülésével fejleszteni szeretné ESG kommunikációját. A ComLab feladata az lesz,...

Ismét a Morpho-t választotta a Magyar Suzuki

Meghívásos tenderen választotta ki kommunikációs ügynökségét a Magyar Suzuki, amelynek eredményeként a következő két évben is a Morpho támogatja az esztergomi gyártócég vállalati kommunikációját. Az...

Pezsgős projektben a KNK

Januártól a KNK kommunikációs ügynökség kezeli a magyar piac meghatározó pezsgői, a Törley és a Hungaria márkák PR-aktivitásait és különféle sajtóeseményeit. Az éves megbízás...

A MITTE nyerte a DVM group tenderét

Meghívásos tenderen a MITTE Communications-t választotta a DVM group szolgáltatásainak márkaépítésére és bevezetésére.A DVM group közel 30 éve nyújt integrált építészeti és építőipari szolgáltatásokat...

A Mediatort választotta a WAE

A Mediator nyerte az AutoWallis Csoportba tartozó Wallis Automotive Europe (WAE) által kiírt kommunikációs tendert, így 2023-tól az ügynökség felel a Jaguar, a Land...

Ügynökséget választott a Pizza Me

Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me. A kreatív-, digitális-, social média-, PR-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu...

Egyetemi projektben a MITTE

A MITTE felel Magyarország első, a BME-n indnuló fizikus-mérnök alapképzésének ügynökségi feladataiért. Magyarországon elsőként indít fizikus-mérnök alapszakot a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME). Az...

A Wavemaker story – akik jókor kapták el a hullámot

Közel 20 milliárdos nettó árbevétel, győzelem a RECMA-listán, a Top 50 marketinges rangsorban pedig nagy létszámú ügyfélkör, de bármilyen is a piaci helyzet, jól...

Új ügyfél a Clue PR-nál

A Clue PR-t választotta kommunikációs partneréül a Munkahelyeink.hu munkavállalói és munkáltatói platform. A megbízás magába foglalja a nemzetközi start-up vállalat marketingkommunikációs stratégiájának lokalizációját, valamint...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek voltak az ingatlanpiac legjei 2025-ben

A Duna House éves tranzakciós adatai szerint a 2025-ös ingatlanpiacot a főváros és a vidék közötti különbségek növekedése, valamint az Otthon Start Program hatására erősen átalakuló vevői és eladói motivációk jellemezték. Országosan az átlagos...

Már várják a jelentkezéseket az NFI 11. Inkubátor Programjára

Már lehet jelentkezni a Nemzeti Filmintézet (NFI) 11. Inkubátor Programjára. A fiatal tehetségek támogatását célzó programban olyan nagy alkotások születtek a közelmúltban, mint az Apám lánya, a Lefkovicsék gyászolnak, a Cicaverzum, a Zanox vagy...

Nagyágyúkkal jön a Spanyol Kupa folytatása a Sport TV-n

A héten a legjobb harminckettő csapat mérkőzéseivel folytatódnak a Copa del Rey küzdelmei. Ebben a körben már a három spanyol óriás is pályára lép, a Barcelonának, az Atlético Madridnak és a Real Madridnak is...

Túl van a nehezén az építőipar, de még korai fellélegezni

Vegyes képet mutat az építőipar teljesítménye 2025 októberében a Központi Statisztikai Hivatal friss adatai alapján. Az ágazat éves összevetésben látványosan bővült, ugyanakkor havi alapon kisebb visszaesés tapasztalható, ami arra utal, hogy a kilábalás még...

Ilyenek idén a céges karácsonyok

A magyarországi munkáltatók továbbra is kitartanak a céges karácsonyi szokások mellett: ahol korábban volt ünnepi esemény, ott döntő többségben idén is megrendezik, és mindössze a cégek elenyésző hányada hagyott fel ezzel a hagyománnyal. A...

Digital Center

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...