Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
A Book24 a HD marketinget választotta
A HD marketing lett a Book24 digitális médiaügynökségi partnere. A márciustól induló megbízás keretében a 10 éves HD marketing bonyolítja a könyvkereskedelmi webáruház online...
Új ügyfél a Human Telexnél
A Kemenes Cukrász Manufaktúra újonnan nyíló, zuglói üzlete közösségi média kommunikációjának kidolgozásával és lebonyolításával a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg.
Tíz évvel ezelőtti...
Kismértékben csökkent tavaly a hazai PR piac mérete
Tavaly 13,195 milliárd forint volt a Public Relations (PR) piac mérete a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) adatai szerint. Ez 9 százalékos csökkenést jelent...
A Samsung az ACG-t választotta
Az ACG Reklámügynökség Social&Content divíziója nyerte a Samsung Magyarország közösségi média tenderét a 2021-es évre.
Az összes termékkategóriát lefedő közös munka a havi tartalomgyártás mellett,...
A Vitesco a KNK PR&Médiát választotta
A Vitesco Technologies magyarországi vállalata a KNK PR&Média Kft.-t bízta meg kommunikációs tevékenységének teljes körű támogatásával. A világ legnagyobb járműgyártóinak innovatív elektromos hajtásrendszereket fejlesztő...
Új ügyféllel dolgozik a Goodwill Communications
2021 tavaszától a Goodwill Communications stratégiai kommunikációs tanácsadó céggel dolgozik együtt a Continest Technologies Zrt. A Goodwill Communications egy magyarországi fókuszú, nemzetközi kitekintésű kommunikációstratégia...
TikTok divíziót indított a HD marketing
A HD marketinget bízta meg TikTok kampányának teljes körű lebonyolításával a Konzolvilág. Az ügynökségi megbízás fókuszában a számítástechnikai és gaming profilú webáruház hirdetésmenedzsmentje és...
Az EIT Health InnoStars az ACG Pro-val folytatja
2021-ben is az ACG PRo felel az Európai Unió által támogatott EIT Health InnoStars nemzetközi sajtókommunikációjáért. Az ACG PRo az elmúlt időszakban lokális európai...
Saját kisfilmet készíthetünk a Samsung kampányában
Az egyre fejlettebb kamerával rendelkező okostelefonok elterjedésével a felhasználók egyre könnyebben oszthatják meg a saját történeteiket, a Galaxy S21 sorozat pedig új korszakot nyit...
Irodalmi alkotásokkal ünnepel a Starbucks
Idén harmadik alkalommal hirdette meg a Starbucks Kávéköltők pályázatát. Több mint 100 tehetséges, irodalom iránt fogékony pályázó jelentkezett a magyar költészet napja alkalmából meghirdetett...
A NetPincér a Positive Adamsky-t választotta
Meghívásos tender keretében választotta ki a NetPincér a Positive Adamsky-t a cég munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos feladatainak ellátására. Az ügynökség mostantól a NetPincér PR kommunikációs...
Nyuszis megállókkal készül a húsvétra az E.ON
A húsvéti ünnepre feldíszített megállókkal lepte meg az utasokat az E.ON Hungária Csoport. A várakozók háromdimenziós virtuális tojást festhetnek vagy kedves nyuszifüles fotókat készíthetnek,...
A Pepsi ismét a Positive Adamskyt választotta
Bár az ügynökség már 2014 óta számos márkán dolgozott ügyfelével (többek között Lay’s, Pepsi, Schweppes, Mirinda), két év kihagyás után most újból keretszerződött partneri...
Alkalmassági tesztek: új ajánlást dolgozott ki az MPRSZ
A pandémia hatására a jelenlétre épülő kiválasztási formák a magyar kommunikációs szakmában is átalakultak, a személyes interjúztatás helyett előtérbe kerültek az online kiválasztási formák....
Ismét keresik a legvonzóbb munkáltatói márkákat
Idén már hatodik alkalommal hirdeti meg a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó díját, az Employer Branding Award-ot. Újdonság,...
Globális tendert nyert a Publicis Groupe Hungary
Az 1850-ben alapított, az ofszet nyomdagépek piacán elsöprő, több, mint 40 százalékos piaci részesedéssel bíró és 170 országban aktív Heidelberg márka globális kommunikációját alakítja...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Autós utazás külföldön – fontos infók a pályadíjakról
A nyári utazási szezonban sok magyar autós kel útra a környező országokba tengerpartra, kirándulásra vagy városnézésre. Az autópályák használatához szinte minden országban szükség van valamilyen úthasználati díj megfizetésére, azonban a rendszer és az ellenőrzés...
Az HBO Max közvetíti az összes wimbledoni mérkőzést
A világ legrégebbi, brit tenisztornája ezen a héten veszi kezdetét, a Warner Bros. Discovery (WBD) csatornáin és platformjain pedig a füvespálya-szezon csúcseseménye, a wimbledoni tenisztorna minden küzdelme láthatóvá válik. Ehhez az HBO Max lesz...
A vevők diktáltak az ingatlanpiacon
Kettősség jellemzi a lakáspiacot. Júniusban a kereslet csökkent, a feladott hirdetések száma pedig lényegében stagnált éves összevetésben, ugyanakkor az év első hat hónapjában bővülés történt mindkét oldalon. Az ingatlan.com friss elemzése szerint az is...
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Beleshetünk a Cápa című kultfilm titkaiba
A National Geographic „A CÁPA: Az 50 éves sikerfilm kulisszái mögött” című filmmel a legendás moziklasszikus kulisszái mögé tekint be. A film premierje július 11-én lesz a Disney+ felületén, a National Geographic csatornán pedig...
Digital Center
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One
A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...
Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One
A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...
Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák
Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...
Díjmentes mobilnettel akciózik a One
A One Magyarország nyári akciója keretében díjmentesen teszi elérhetővé az 5G szolgáltatását havidíjas lakossági ügyfelei számára. A vállalat 2025. június 20-tól kezdve két héten át szakaszosan aktiválja az ötödik generációs mobilhálózathoz való hozzáférést minden...