- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Újabb tendert nyert a MITTE

A MITTE Communications nyerte a VinCE Magazin “VinCe Díj” eseményének kommunikációs támogatására kiírt pályázatát. A három meghívott ügynökség közül 2021 júliusától a MITTE felel...

Új ügyféllel erősít az Astoria

Az Astoria Com Agency látja el a Vadaskert Gyermek- és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancia sajtókommunikációs feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége elsősorban a...

Hét díjra is esélyes a PR-Oscaron a Lounge Group PR divíziója

A Szerencsejáték Zrt.-nek, a Budapest Airportnak és a Jófogásnak megvalósított kampányokon kívül a Lounge Group saját, nagyszabású, kontinenseken átívelő kutatáskommunikációs projektjét is a PR...

Nemzetközi nagykövet programon dolgozik a PS:PRovocative

Az ügynökség a Luxottica Csoport megbízásából a Vogue Eyewear napszemüvegmárka nemzetközi nagykövet programján dolgozik. A „Vogue Squad” elnevezésű program kampányainak irányításáért hét országban felelnek,...

Online kampányt indít a Dreher

Az anyák napjával szemben az apák napja ünneplése még kiforratlan hazánkban. A Dreher júniusi online kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a jeles nap...

Új ügyféllel erősít a Clue PR

A Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partnerének a Yuspify, ami személyre szabott ajánlásokkal teszi hatékonyabbá a webshopok működését. A megbízás magában foglalja a márka...

Social media ügynökséget keres a MediaMarkt (x)

A MediaMarkt Saturn Holding Magyarország Kft. 3 lépcsős, nyílt tendert hirdet ügynökségek számára. (x) A tender során kiválasztott ügynökségnek a következő feladatokat kell ellátnia: teljeskörű,...

A sokszínűségért kampányol a FOREO

A svéd beauty-tech cég, a FOREO jelenleg is futó figyelemfelkeltő kampányába különleges adottságú ‘hősöket’ nevezhetünk. A “Be YOUnique” kampány végre megadja a lehetőséget a...

Kampányol a Szerencsejáték Zrt.

2021-es év ismét a sport éve, így az idei nyár a sportfogadás szempontjából is kiemelten fontos időszak. A Szerencsejáték Zrt. legújabb közel 6 hetes...

Áttervezett kommunikációs stratégia segítheti az újrakezdést

Az elmúlt másfél évben nagyot fordult a világ, és szinte egy csapásra megváltozott a vállalkozások és a munkavállalók helyzete, amihez mindkét félnek szélsebesen alkalmazkodnia...

Az E.ON az Intrent választotta

Új feladatot kapott a következő csaknem három évre az Intren az E.ON Hungária Csoporttól, az ügynökség már nem csak a CRO-feladatokért felel, hanem performance...

Megújítja a szakma legjobbjainak elismerését az MPRSZ

A legjobb eredeti PR-megoldásokat, valamint a terület legkiválóbb szakemberét díjazza ettől az évtől a Magyar Public Relations Szövetség. A Sándor Imre PR-díjat váltó PR...

A Marquard Media az Astoriat választotta

Az Astoria Com Agency támogatja a jövőben a Marquard Media Magyarország kommunikációs tevékenységét. A Marquard Media a cégnél jelenleg folyamatban lévő content to commerce...

Új ügyféllel erősít a Modernity

A www.mismart.hu kommunikációját viszi a full-service kreatívügynökség. A korábban Xiaomi alatt futó márkák egy külön webshopot kaptak, kiegészítve a xiaomi.hu webáruházat és az ország...

A Positive Adamsky-t választotta a SYNLAB

A Positive Adamsky lett a SYNLAB, Magyarország és Európa legnagyobb labordiagnosztikai szolgáltatójának full-service, integrált ügynöksége. Az új megbízás keretein belül az ügynökség végzi a...

Klasszikusokkal kampányol a Telekom

A nemzet nagyjai iránti tiszteletadással, a digitális lehetőségek üzenetével fordul az emberek felé a Telekom. A szolgáltató az elmúlt két évszázad magyar kulturális és...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ünnepi vásárlás – olyat is hazavihetünk, amit nagyon nem akartunk

Fokozott egészségügyi kockázatot jelent a bevásárlóközpontok megsokszorozódó forgalma az ünnepi időszakban, a légúti megbetegedések szezonjával párhuzamosan – hívják fel a figyelmet szakértők. A zsúfolt terekben a kórokozók gyorsabban terjedhetnek, ezért a professzionális háttérmunka mellett...

Más nyelvet beszél a jövő generációja

A fiatal generációk nem ledönteni akarják a szabályokat, hanem új jelentést adni nekik. Erről szólt az a kerekasztal-beszélgetés, amelyet az idén 25 éves Virgo szervezett az innováció, a munkahelyi kultúra és a márkák jövője...

Ifjúsági regény készült az iskolai zaklatásról

Az iskolai zaklatás a témája Keszthelyi Gréta Kata új könyvének. A népszerű írónő, akinek előző regényét elkapkodták a boltokból, ezúttal a gimnazista Sára történetét meséli el, akinek – minden tiltakozása ellenére – Svédországba kell...

A kisebb településeken rekordokat dönt az eladó ingatlanok száma

Októberben majdnem csúcsot döntött a tulajdonosok által feladott hirdetések száma az ingatlan.com-on, a kisebb településeken viszont 15-16 éves rekord dőlt meg. A kínálat bővülése mellett a keresleti oldalon is aktív maradt a piac, bár...
X-Faktor

Nyert az X-Faktor, de a hét a TV2-é volt

Szombaton az X-Faktor a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is a Megasztár előtt végzett. A teljes hetet nézve azonban ismét a TV2 ért el jobb eredményt. Hétköznap erősödött a Házasság első látásra és...

Digital Center

Új set-top boxokat vezet be a magyar piacra a One

2025 október végétől újabb innovációval jelent meg a One Magyarország a hazai TV piacon: két új set-top-boxot vezettek be, így elérhetővé teszik ügyfeleik számára az Android TV-alapú OneTV MiniBox Pro és a OneTV SoundBox...

Újabb csodás képek a Samsung tévéken

A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül...

Több milliós fizetést kaphat, aki ért a mesterséges intelligenciához

A mesterséges intelligencia radikálisan átalakítja a hazai IT-munkaerőpiacot: a középszintű pozíciók elértéktelenednek, miközben nő a kereslet az AI-t, felhőt és automatizációt értő szenior szakemberekre. Pulay Gellért, az Országos IT Megmérettetés ötletgazdája szerint az AI...

Magyarország elsők között csatlakozik Európa legnagyobb szuperszámítógépéhez

A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat stratégiai vezetésével létrejött és a HUN-REN SZTAKI által vezetett HunAIFA konzorcium elnyerte a EuroHPC AI Factory Antenna programjának támogatását. A program célja, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztéséhez szükséges ökoszisztémákat...

Újabb hackathont indít a Bitget és a Google Developer Group

A világ legnagyobb univerzális tőzsdéje, a Bitget bejelentette együttműködésének folytatását a Google Developer Group (GDG) szervezetével. A két fél második közös hackathonját, az „AI Accelerate Hack” eseményt rendezi meg a Bitget Blockchain4Youth CSR-kezdeményezése keretében....