A Mercedes-Benz Design Nap fénypontjaként Gorden Wagener, a Daimler AG vezető formatervezője mutatta be Magyarországon először a lenyűgöző koncepcióautót, a Vision Mercedes-Maybach 6 Cabrioletet....
Give the beat! Ezzel a jelszóval indult útjára 2016-ban a squ.Ad Magyarország legfiatalabb kreatív ügynöksége. A 16-22 éves fiatalokból álló csapat célja, hogy a...
A Toyota újabb elismerést kapott a jövőbemutató vezetéstámogató rendszereket és aktív biztonsági rendszereket csokorba foglaló Toyota Safety Sense rendszer széles körű bevezetéséért: ezúttal az...
Meghívásos pályázat eredményeként választotta a DeepInsightot kommunikációs partneréül a világ vezető tanácsadó cége, a Deloitte magyarországi irodája.
Az ügynökség feladata, hogy a Deloitte szerteágazó tanácsadói...
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) egy héttel meghosszabbítja a szeptember elsejével kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így szeptember 22-én éjfélig fogadja a...
Augmented reality-vel (AR) lepi meg ügyfeleit 30 éves születésnapi kampányában a K&H. Az augusztus vége óta zajló folyószámla aktivitás részeként szórólapokon, city light felületeken,...
Mától indul a nevezés az idei Sándor Imre PR-Díj pályázatra. A Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente kiírt PR-Díját hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs...
A cég nyerte el az osztrák e.com startup vállalkozás pályázatát, melynek értelmében az e.com connect nevű virtuális közösségi irodájának magyarországi PR-feladatait látja el még...
Új tagokkal bővült a PR Agent ügyfélköre. A PROFIMED és a Swisscham is az ügynökséget bízta meg kommunikációs feladatok ellátásával.
Csehország és Szlovákia egyik legjelentősebb...
Aranyat nyert a WING új imázsfilmje az Online Video Award Márkázott online-videós tartalmak „legjobb bemutatkozó film” alkategóriájában. Az Activity Group által készített Urban Beats...
Idén negyedik alkalommal rendezték meg a PR Akadémiát, a szakma egyik legrangosabb eseményét. A hagyományoknak megfelelően évente mindig új helyen, most Kecskeméten került sor...
A világ több mint 80 országában jelen lévő Phoenix Contactnak, a műszaki innovációk és automatizálások meghatározó piaci szereplőjének hazai leányvállalata a SAKKOM Interaktívot választotta...
A PROFIMED és a Swisscham is a PR Agent ügynökséget bízta meg kommunikációs feladatok ellátásával.
Csehország és Szlovákia egyik legjelentősebb szájhigiéniai termékeket forgalmazó vállalata a...
A Sony Pictures Television Networks közép-európai központja bronz díjat nyert Los Angelesben a PromaxBDA Global Excellence AWARDS 2017 világversenyen. A médiacsoport csapatépítő karácsonyi szpotját...
A gyógyszercég az idén 15 éves neo-t választotta új, komplex magzatvédő vitaminjának bevezető kampányához. Az ügynökség az NLCaféval közösen dolgozta ki azt a natív...
A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...
A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...