Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Kommunikációs iparági AI kézikönyv készül
A mesterséges intelligencia (AI) rendszerek adta lehetőségek átalakították a tartalom előállításának és terjesztésének módját és új kérdéseket vetettek fel a kommunikációs iparág szakmai folyamataival...
Ősszel is megéri a Balatonra utazni
A négyévszakos tematikus balatoni kínálatot mutatja be a napokban startolt VisitBalaton365.hu weboldal. Az új honlap 1500 szolgáltató, 80 fesztivál és számos rendezvény ajánlatát gyűjti...
A hazai élelmiszereket népszerűsíti a PENNY
A PENNY egy vadonatúj kampánnyal erősíti tovább elkötelezettségét a magyar termelők és agrárium támogatása iránt. Az üzletlánc kiemelt célja, hogy kiváló minőségű hazai termékeket...
A luxusszegmensben kampányol a BMW
Luxusszegmensben elérhető aktuális modellpalettája képviselőit a BMW egy új, innovatív kommunikációs kampánnyal helyezi a globális figyelem középpontjába. A BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as...
Ezért kampányol most az IKEA
Az IKEA új, ”Pihenés közben is élvezheted az életet. Aludj jól és álmodj szépeket.” elnevezésű kampányának lényege, hogy elérhetővé tegye a minőségi alvást és...
PReducated – konferenciát szervez a FERLING
A PR szakma körül még mindig burjánzanak a legendák. Vajon minden sikeres márkához nélkülözhetetlen egy profi és kreatív PR-es? Vagy egész nap csak a...
Új ügyféllel erősít az ACG Pro
Az ACG Pro-t választotta Magyarország egyik legnagyobb HR szolgáltatója, a WHC Csoport teljeskörű PR kommunikációs feladatainak ellátására.A WHC egy többkörös, meghívásos tender keretén belül...
Így látják helyzetüket és a piacot a PR-guruk – 2. rész
Összeállításunkban a top PR-cégek vezetői értékelik az előző évet, és mesélnek arról, mi jár most a fejükben, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzák ki...
Így látják helyzetüket és a piacot a PR-guruk – 1. rész
Összeállításunkban a top PR-cégek vezetői értékelik az előző évet, és mesélnek arról, mi jár most a fejükben, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzák ki...
A Best Ever lett a Kékszalag kommunikációs partnere
A Best Ever ügynökséget választotta a Magyar Vitorlás Szövetség az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj kommunikációs feladatainak ellátására.
Július 18-án indul Magyarország legnagyobb presztízsű, legnagyobb...
Infláció alatt a PR-piac
A legnagyobb árbevételű public relations ügynökségek tavaly együtt 15,7 milliárd forint nettó árbevételt hoztak össze, ami 13,2 százalékos bővülés az előző évhez képest. 2023-ban...
A Noguchi lett az Év Ügynöksége
Kihirdette az MPRSZ a legkiválóbb hazai PR-teljesítmények versenye, a PREXA nyerteseit. Az Év Ügynösége díjat a Noguchi kapta, a fődíjat az SOS Gyermekfalvaknak ítélték...
Az IBUSZ-szal dolgozik a KRQ
A piacvezető IBUSZ a KRQ-t választotta ügynökségi partnerének az eddigi referenciái alapján. Tavaly az újdonságként bevezetett Salalah-t, Omán fehérhomokos tengerparti hoteljeit promózták, idén Görögország...
Lengyelországban terjeszkedik a Grayling
A stratégiai kommunikáció területének egyik globális vezetője, a Grayling bejelentette, hogy IGNITE CEE néven új hub-ot indít Varsóban, Lengyelországban. A stratégiai kapacitások bővítésével a...
Újabb nemzetközi verseny shortlistjén a Tesco kampánya
Ismét a legjobbak közé került a nemzetközi mezőnyben a Follow The Yellow Communications és a FERLING közös, a Tescónak készített employer branding kampánya. Az...
Új ügyféllel erősít a MITTE
A MITTÉ-t választotta kommunikációs ügynökségének a frissen megalakult DANU, amely építészeti, várostervezési és digitális megoldásokat ötvöz jól ismert hazai szakemberek vezetésével. Egy cégben egyesítette...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Zöld munkahely? A fiataloknak ez is számít
Ma már nem elég, ha egy cég csak jó fizetést ad, számos más szempontnak is meg kell felelnie egy munkáltatónak. A fiatal munkavállalók egyre tudatosabban választanak munkahelyet, és a Deloitte 2025-ös felmérése szerint a...
Újra díjazzák a kiemelkedő sportmarketing-megoldásokat
Elindult a nevezés a 2025-ös Sportmarketing Diamond Awardsra. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozata idén még szélesebb körben keresi a leginspirálóbb sportmarketing-aktivitásokat és a legkiemelkedőbb hazai sportmarketing-megoldásokat, a kiírás pedig új kategóriákkal és...
Új vezető a Danubius Hotelsnél
Október közepétől Csapó László tölti be a Danubius Hotels Zrt. Director of Business Development pozícióját. Feladata a cégcsoport terjeszkedési projektjeinek stratégiai és operatív irányítása. A szakember több mint húszéves tapasztalattal rendelkezik a szállodai értékesítés,...
A felelős reklámhatásról a Reklamátorban
A Reklamátor podcastsorozat “ Felelős reklámhatás: a márkák társadalomformáló ereje” című 8. epizódjában Geszti Péterrel és Sásdi Helgával a reklám és társadalmi felelősségvállalás kapcsolatáról és ennek különböző aspektusairól beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon...
A magyar rádiózást ünnepelték
Idén októberben a hazai rádiózás indulásának 100. évfordulója alkalmából ünnepi helyszínen, a Magyar Zene Házában rendezte meg a MiértRádió? iparági összefogás a Nagyon Rádiós Napot. Az esemény célja az volt, hogy felhívja a hirdetési...
Digital Center
Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást
Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...
Különleges monitort mutatott be az LG
Az LG Electronics bemutatta a világ első 6K felbontású monitorát, az UltraFine evo 6K (32U990A) modellt, amely Thunderbolt 5 csatlakozást is lehetővé tesz. Az LG új, prémium kategóriás, ultranagy felbontású monitorokat kínáló UltraFine evo...
Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat
Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...
Így tarthatod biztonságban az online életedet
Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...
AI-projektben a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...









