- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Az Atmedia értékesíti a MAX4 reklámidejét

A januári tesztadás után februárban indul a Network4 Csoport legújabb, földfelszíni terjesztésű csatornája, a MAX4. A vadonatúj szórakoztató csatornán európai és amerikai sorozatok, filmek...

Idén is bővülhet a globális reklámpiac

A tavalyinál ugyan kisebb mértékben, de idén is növekedhet a globális reklámpiac a dentsu „Global Ad Spend Forecast” elemzése szerint. A digitális reklámok részesedése...

Robbie Williams-szel kampányol a Purina

Vadonatúj dallal jelentkezik Robbie Williams, méghozzá a méltán híres cica, a csintalan fekete-fehér Felix új hangjaként. Az It's Great To Be a Cat című...

Együttműködik az Adaptive Media és a G7.hu

Partneri szerződést kötött a G7.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében 2023-tól a sales house értékesíti a gazdasági portál display hirdetési megoldásait.A 2017...

A BENU ismét a Mediatort választotta

2023-ban is a Mediator látja el a BENU éves közterületi kampányainak médiavásárlási feladatait.A BENU egy meghívásos tenderfolyamat után választotta ki a Mediatort a 2023-as...

Akciódús reklámfilmet készített a Lexus

Egy titkosügynök feladata, hogy megvédjen egy titokzatos aktatáskát üldözőitől. Miután a La Fortalesa gyönyörű környezetében átadták neki az aktatáskát, a főszereplő vadonatúj RX modelljével...

Világhírű zenésszel kampányol a Samsung

A nemzetközi zenei világ jól ismert alakjával indul a Samsung legújabb kampánya a The Flip Side, amely az egyediség magabiztos kifejezésére ösztönöz. SG Lewis,...

Az aktív életmódért kampányol a BioTechUSA

A Minden mozgás számít üzenettel indítja az új évet a BioTechUSA, mellyel felelős márkaként a rendszeres testmozgás és a kiegyensúlyozott étrend fontosságára hívja fel a figyelmet....

Az apákról szól a Telekom kampánya

A világ bizonytalansága és kiszámíthatatlan változásai a magyar családok sokaságát állítják új kihívások elé. Ilyenkor válik igazán kulcsfontosságúvá, hogy a családok gondoskodni tudjanak a...

Megtévesztő reklámokra figyelmeztet az NMHH

A különböző weboldalakon és a közösségi platformokon elárasztanak minket a hirdetések, melyek mintegy 20 százaléka úgynevezett hidden reklám. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Fékezhet jövőre a globális reklámpiac

Az idei 7 százalékos bővülés után jövőre valamivel kisebb mértékű, 5 százalékos fejlődést prognosztizál a Magna a hirdetési piacon. A digitális reklámköltés növekedése 2022-ben...

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report...

Átadták a hazai Effie díjakat

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – szerda este újra offline díjátadón hirdették ki a 120 fős zsűri értékelése...

A zöld reklámüzeneteket vizsgálja a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzés keretében alkot képet arról, milyen eltérések tapasztalhatók a különféle környezetvédelmi (ún. zöld) reklámüzenetek valós tartalma és azok fogyasztói értelmezése...

Változtat digitális hirdetési felületeinek értékesítésén a Ringier

A Ringier Hungary év végével lezárja jelenlegi sales house-együttműködését és 2023 januárjától a teljes online, print és BTL termékportfóliójának hirdetésértékesítési tevékenységét házon belül látja...

Közel 3000 új reklámszpot került adásba fél év alatt

Az idei első félévben 78 televízió műsorában 2823 új reklámszpotot regisztráltak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság munkatársai. Az érintett hirdetéseket összesen 4 millió...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Izgalmas műsorokkal készül a Spektrum

A Spektrum júliusban izgalmas műsorokkal készül, melyekkel tudományos és gyermeki kíváncsiságukat egyszerre elégíthetik ki a nézők.Ki ne szeretett volna gyermekkorában hős, űrhajós vagy dinoszaurusz-kutató lenni? A Spektrum júliusi műsorkínálata e világokba enged mélyebb betekintést...

Autós utazás külföldön – fontos infók a pályadíjakról

A nyári utazási szezonban sok magyar autós kel útra a környező országokba tengerpartra, kirándulásra vagy városnézésre. Az autópályák használatához szinte minden országban szükség van valamilyen úthasználati díj megfizetésére, azonban a rendszer és az ellenőrzés...

Az HBO Max közvetíti az összes wimbledoni mérkőzést

A világ legrégebbi, brit tenisztornája ezen a héten veszi kezdetét, a Warner Bros. Discovery (WBD) csatornáin és platformjain pedig a füvespálya-szezon csúcseseménye, a wimbledoni tenisztorna minden küzdelme láthatóvá válik. Ehhez az HBO Max lesz...

A vevők diktáltak az ingatlanpiacon

Kettősség jellemzi a lakáspiacot. Júniusban a kereslet csökkent, a feladott hirdetések száma pedig lényegében stagnált éves összevetésben, ugyanakkor az év első hat hónapjában bővülés történt mindkét oldalon. Az ingatlan.com friss elemzése szerint az is...

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

Digital Center

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One

A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...

Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One

A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...

Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák

Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...

Díjmentes mobilnettel akciózik a One

A One Magyarország nyári akciója keretében díjmentesen teszi elérhetővé az 5G szolgáltatását havidíjas lakossági ügyfelei számára. A vállalat 2025. június 20-tól kezdve két héten át szakaszosan aktiválja az ötödik generációs mobilhálózathoz való hozzáférést minden...