- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Megszűnik az egyik legnépszerűbb marketingeszköz

A Google 2023 végére kivezeti az úgynevezett harmadik feles sütiket a Chrome böngészőből, ami alapjaiban változtatja majd meg a cégek hirdetési magatartását. Ivánka Iván,...

Megható Super Bowl filmmel rukkolt elő a Toyota

A Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban, ilyenkor szinte kiürülnek az utcák, és több mint 100 millióan követik élőben a közvetítést. A...

Schwarzenegger és Salma Hayek a BMW új reklámfilmjében

A Goodby Silverstein & Partners ötletei alapján készített és Bryan Buckley rendező nevével fémjelzett, egyperces alkotás az első negyed harmadik reklámszünetében kerül adásba. Az...

Az Amazon lett a legnagyobb hirdető

A múlt évben 16,9 milliárd dollárt költött hirdetésekre és promóciókra az Amazon a cég saját jelentése szerint, ezzel minden idők legnagyobb hirdetőjévé vált az...

Ömlenek a szponzorüzenetek az időjárás-jelentések alatt

A TV2, a Hír TV és az RTL Klub időjárás-jelentései összesen több mint 26 ezer támogatói üzenetet tartalmaztak 2021 második felében – derül ki...

Van, amit nem reklámozhatnak az influencerek

A gyógyszerekre az általános fogyasztóvédelmi és reklám szabályoktól eltérő jogszabályi követelmények vonatkoznak, a szigorú jogszabályi környezet pedig kiegészül a gyógyszercégek erősödő önszabályozásával. Az irányadó...

Fővárosi rádiókkal erősít az Atmedia

Az elmúlt hetekben 3 új rádióadó indult el Budapesten, amelyek reklámértékesítését februártól az Atmedia végzi. Két új zenei és egy tematikus sportadó színesíti a...

Nagyot nőhet idén a reklámpiac

Idén 9,2 százalékkal bővülhet a világ reklámpiaca a dentsu globális médiaügynökségi hálózat előrejelzése szerint A reklámköltések összértéke 2022-ben várhatóan eléri a 745 milliárd dollárt...

A nőkre fókuszál az új marketingirányzat

A vásárlások 85 százalékában nők döntenek, így jó okkal várnánk, hogy a cégek figyelembe vegyék az igényeiket. Ezzel szemben a nők 91 százaléka csalódott. Túlfilterezett,...

Nyilvános az M-lista: a Mito, a Wavemaker és a Telekom az élen

Bemutatták a hazai kreatívszakma rangsorát, az M-listát, az ügynökségek között a Mito végzett az élen, a médiaügynökségeknél a Wavemaker, míg az év hirdetője a...

A Republic Grouppal kampányol a Raiffeisen

Az új Lakossági Számla és Személyi Kölcsön kampányokban végre szélesre tárul az ikonikus sárga ajtó. A Republic Group által forgatott spotokban megismerhetjük, hol és...

Közel negyedével nőtt a marketingbüdzsé

A múlt évben ismét elkezdtek költeni a hirdetők, a COVID-sokkból történő kilábalás jegyében közel negyedével nőttek a marketing költségvetések a WARC éves, Global Marketing...

Új marketingkampányt indított a Duna House

Az ingatlan adásvételnél az idő és az ár a legfontosabb tényezők, akár eladói, akár vásárlói oldalról vizsgáljuk a dolgot. A Duna House így erre...

Megvan a lista, hol jelenhetnek meg politikai hirdetések

Ma reggel nyilvánosságra hozta az Állami Számvevőszék azon médiumok listáját, amelyek közzétehetnek majd politikai hirdetéseket az országgyűlési választási kampányban. A nyomtatott sajtóból többek között...

Új lehetőségek az online marketingben

A Bing kereső bővülő lehetőségeinek kihasználásával, a Google Performance Max kampány típusával és a YouTube videó kampányok változásával új dimenziók nyílhatnak meg a hirdetők...

A HírTV-vel erősít az Atmedia

2022. március elsejétől az Atmedia értékesíti a HírTV kereskedelmi reklámidejét. A húsz éve alapított tematikus hír- és hírháttér televízió országos lefedettsége 92%, az adó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rezeg a Google trónja

Az AI-platformok használata már nem niche és nem elit jelenség Magyarországon – derült ki az NRC és a Mediator hiánypótló, reprezentatív kutatásából, amelyben a magyar felhasználók online keresési szokásait térképezték fel. A „Kereső kutatás...

Minőségi zsákutca

Amikor a televíziós hirdetésekről beszélgetünk, a legtöbb szakember figyelme arra irányul, hogy milyen áremelésre számíthat, illetve hogy ezek milyen formában jelentkeznek. Mennyire lesznek kiszámíthatók? Mert a tervezhetőség és a stabilitás a lételemünk. Ugyanakkor a...

Leárazásokon vásárolnak idén karácsonyra a magyarok

A korábbi évekkel ellentétben a Black Friday már nem csak egyetlen novemberi napból áll, hanem egy több napon-héten át tartó akciósorozattal bombázzák a fogyasztókat. A magyar vásárlóknak ugyanakkor mindössze 17 százaléka készül tudatosan a...

Már most megnyertük az évet – interjú Fischer Gáborral

Jelenleg a folyamatok jóval gördülékenyebben mennek, Vaszily Miklós a dolgok üzleti részével foglalkozik, és kevésbé szól bele a tartalomba, mint az elődje – mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója, aki...

Így készül az ünnepi rohamra a FOXPOST

A FOXPOST felkészült a Black Friday-jel induló csomagküldési szezonra: bővített csomagautomata-hálózattal, fejlesztett logisztikai kapacitásokkal és megerősített működéssel készül az év legforgalmasabb időszakára. A szezon végéig minden erőforrását a zavartalan ügyfélkiszolgálásra összpontosítja, csak az új...

Digital Center

Elképesztően gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata

Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...

Újabb díjakat nyertek az LG tévék

Az LG Electronics számos díjban részesült a CES 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards), köztük két, a legjobb innovációnak járó, Best of Innovation díjat is bezsebelt. A vállalat ezzel megerősítette vezető szerepét a következő generációs...

Ezt tudja a hamarosan itthon is megvásárolható robotkutya

Az Unitree Robotics újabb mérföldkövet ért el a négylábú robotok fejlesztésében: bemutatta az A2 elnevezésű robotkutyát, amely nemcsak kiemelkedő teherbírással és hatótávval rendelkezik, hanem akár opcionális IP67 védettségének köszönhetően poros és nedves kültéri környezetben...

Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...