- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy...

Tovább nő a globális hirdetési piac

A tavalyi 15,6 százalékos bővülés után idén további 9,1 százalékos növekedés jöhet a globális hirdetési piacon a Publicis Groupe-hoz tartozó Zenith új, Advertising Expenditure...

Választás: jövő keddig kell beküldeni a hirdetési árjegyzéket

Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) január 18-ig fogadja azon sajtótermékek hirdetési árjegyzékeit, amelyek politikai hirdetést kívánnak közzétenni az április 3-ára kitűzött országgyűlési választást, valamint a...

Új partnerrel erősít az Adaptive Media

Partneri szerződést kötött a Goodstuff.hu és az Adaptive Media, melynek értelmében 2022. januárjától a sales house végzi a prémium életmód magazin hirdetési megoldásainak értékesítését....

Hatékony marketing az SAP Emarsys-al (x)

Jelentős lépés volt 2020 novemberében az SAP életében, hogy felvásárolta az Emarsys marketingplatformot fejlesztő, osztrák központú céget, amelynek hozzá hasonlóan Magyarországon van fejlesztőközpontja. Az...

A 168.hu-val bővült az Atmedia portfóliója

Az év elejétől az Atmedia végzi a 168.hu közéleti és hírportál, valamint a Neokohn.hu hirdetésértékesítését. A 168.hu, amely a közéleti hírek mellett hazai és...

A Bien.hu is az Atmediával dolgozik jövőre

A Bien.hu életmódmagazin értékesítésével bővíti online portfólióját 2022. január elsejétől az Atmedia. Az egyedi tartalomra épülő online magazin 12 éve van jelen a hazai...

Díjat nyert a ViacomCBS kreatív csapata

A Clio kétségtelenül a reklámszakma és a szórakoztatóipar lehető legmagasabb elismerése, olyannyira, hogy még egy Mad Men-epizód is szólt róla. A ViacomCBS kreatív csapata...

Walkie-talkie: vajon megéri használni a mobiltelefonok korában? (x)

Az egyre fejlettebb okostelefonok világában sokan csak legyintenek a walkie-talkie használatának lehetőségére, idejétmúlt technológiának betudva a hang alapú kommunikáció egy lehetséges alternatíváját. (x) A cikk...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre....

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel...

Felpöröghetnek a digitális utazási reklámok

A bel- és külföldi, üzleti és szabadidős célpontokra egyaránt kiterjedő utazási reklám a COVID-19 által leginkább sújtott kategóriák egyike. A Publicis Groupe Hungary tagügynöksége,...

A Heineken-ACG páros kapott Platina Effie-t

A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Európa-szerte is ritkaságnak számító rendezvény jön Budapestre

Először rendeznek Magyarországon olyan nagyszabású vegán csúcstalálkozót, amely méretében és programjában Európa-szerte is ritkaságnak számít. Bemutatkozik a Vegan Summit Budapest, az eddigi legnívósabb magyar vegán rendezvény, amelynek november 22-én ad otthont a budapesti Europa...

Amerikai youtuber horrorfilmje érkezik Halloweenkor a mozikba

A híres amerikai youtuber, Christ Stuckmann első nagyjátékfilmjében egy videós stáb eltűnése után nyomoznak. A Shelby Oaks – A gonosz nyomában október 30-tól a mozikban.Chris Stuckmann amerikai youtuber és filmkritikus első professzionális nagyjátékfilmje a...

Kihirdették a Golden Drum idei programját

A 31. évfordulóját ünneplő Golden Drum Fesztivál idén is kivételes szakmai programmal jelentkezik: inspiráló előadások, viták és eszmecserék mutatják be a nemzetközi kreatívipar élvonalát. A színpadon világhírű szakértő is megjelenik A Complete Pass a fesztivál...

Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...