Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Új hirdetési platformon dolgozik a Marquard Media és a Zühlke
A fogyasztók az aktív részvételért cserébe személyre szabott hozzáférést kapnak szerkesztői tartalmakhoz és e-kereskedelmi ajánlatokhoz. A felhasználók aktív bevonása lehetővé teszi a közönség szegmentálását,...
Az eddig vártnál is óvatosabbak lesznek a hirdetők
A korábban tervezettnél is nagyobb mértékben csökkenthetik a reklámkiadásaikat a nagy nemzetközi vállalatok – többek között ezt a következtetést lehet levonni a World Federation...
Így alakul az allergia elleni szerek hirdetési piaca
Körülbelül minden ötödik Magyarországon élő szenved az allergia valamilyen formájától. Ugyanakkor az OTC-re fordított médiaköltések mintegy 1 százaléka realizálódik csak ebben a szegmensben, azaz...
A HPS-sel kampányol a Medve
Az apró örömök fontosságát hangsúlyozza a HPS Communication Medve sajtnak készített legújabb kampánya. A koncepció, amivel az ügynökség megnyerte a márka tavaly kiírt tenderét,...
160 milliárdos mínusz jöhet a Reklámszövetség szerint
Példátlan visszaesést várnak a szakemberek a hazai reklám és kommunikációs piacon, legalábbis ez derül ki a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) most nyilvánosságra hozott adataiból. Az...
Digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség
A koronavírus előtt is ismert volt, hogy a modern marketingben a digitalizáció nagyobb hangsúllyal van jelen, mint a hagyományos kommunikációs csatornák. Azt ugyanakkor már...
Az Artvertising Grouppal kampányol a Törley
Az Artvertising Group a Törley Pincészet három márkájának, a Törley, a Hungaria és a François pezsgőnek készített a szó legszorosabb értelmében házon belül forgatott...
Shortlistes a HPS kampánya
A Sport szelet tavalyi legizgalmasabb projektje shortlistre jutott az online kategória Cannes-i versenyének is nevezhető, Webby Awards reklámversenyen. A kampányt a HPS Communication készítette.
A...
Vírusos hirdetési piac
A koronavírus-járvány miatt kialakult gazdasági helyzetre néhány hirdető azonnali büdzsévágással reagált, de szerencsére sokan csak halasztják a kampányaikat, és egyes esetekben talán még növelésre...
A leghatékonyabbak között a Soproni kampánya
Felkerült a világ leghatékonyabb kampányait rangsoroló WARC 100 listára a Soproni „Ami közös bennünk” kampánya. A közös tulajdonságainkat bemutató kampány egyedüli magyarként szerepel a...
Ömlött a reklám az internetről
Átlépte a 9 milliárdot az idei első negyedévben a hazai felhasználók asztali számítógépein megjelenő reklámok száma a Gemius elemzése szerint. Ebben az időszakban a...
Új íz a sörpiacon – kampányol a Dreher
A Dreher Sörgyárak izgalmas, új termékfejlesztéssel jelent meg a piacon: a Dreher 24 Vörös Sör azoknak szól, akik még akkor is a különleges élményeket...
Különleges tévészpotot forgatott a Soproni
A Soproni idén útjára indított új kreatív platformján a bennünk, magyarokban rejlő szuperképességekre hívja fel a figyelmet. A vírushelyzetre reagálva, az ACG csapatával otthon...
A magyar termékekért kampányolnak
Az itthon előállított termékek vásárlására, a hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!”...
Az otthoni bankolásért kampányol a K&H
Április 13-án indította el a K&H Bank digitális bankolást népszerűsítő TV kampányát, melyet kifejezetten a kialakult egészségügyi helyzet inspirált. A pénzintézet innovációalapú üzleti stratégiája...
A Cápák idén is BMW-vel jönnek
Hamarosan indul Magyarország egyetlen üzleti showműsora, a Cápák között második évada az RTL Klub-on. A showműsorban rejlő remek lehetőséget már az induláskor felismerő BMW...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Újabb amerikai sorozatban nézhetünk budapesti helyszíneket
Budapest ismét egy hollywoodi szuperprodukció hátteréül szolgál. Magyarországon a TV4 mutatja be az FBI International 4. évadát, amelyben a magyar főváros számos ikonikus helyszínét is felismerhetik a figyelmes rajongók. A sorozatot lezáró epizódokban feltűnik...
Kívánságműsorok titkai és az MI hatása a Rádió 100 új epizódjában
A hazai rádiósoknak összetartó közössége van, amelyben mindenkit meg tud érinteni egy-egy élesebb váltás – egyebek mellett erről beszélt Garami Gábor, Juhász Gergely és Somogyi Zoltán a „Rádió 100” tizenhatodik epizódjában. Az adás vendégei...
A MATCH4-en nézhetjük a NASCAR Cup Series döntőjét
Vasárnap eldől, hogy ki lesz a 2025-ös NASCAR Cup Series bajnoka - az év utolsó versenyét a MATCH4 és a NET4+ képernyőjén láthatják a magyar nézők. A bajnoki címért négyen küzdenek meg a sivatagban,...
Az Indamedia megvette a Ringier Hungary-t
A Ringier Hungary Kft. és vele együtt a portfóliójába tartozó kiadványok az Indamedia Csoport tulajdonába kerültek. A tranzakcióval az Indamedia portfóliója, sokszínűsége jelentősen bővül, a magyar médiapiac egyik legmeghatározóbb szereplőjévé válik. Az értékesítés többek...
Újabb rangos díjat nyert a Csendes baráttal Enyedi Ildikó
Enyedi Ildikó legújabb filmje, a Csendes barát újabb rangos nemzetközi elismerést kapott. A film elnyerte a 16. La Roche-sur-Yon Nemzetközi Filmfesztivál Ciné+ Nagydíját, amelyet a zsűri – Diane Baratier francia operatőr, Maria Bonsanti filmes...
Digital Center
Újabb csodás képek a Samsung tévéken
A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül...
Több milliós fizetést kaphat, aki ért a mesterséges intelligenciához
A mesterséges intelligencia radikálisan átalakítja a hazai IT-munkaerőpiacot: a középszintű pozíciók elértéktelenednek, miközben nő a kereslet az AI-t, felhőt és automatizációt értő szenior szakemberekre. Pulay Gellért, az Országos IT Megmérettetés ötletgazdája szerint az AI...
Magyarország elsők között csatlakozik Európa legnagyobb szuperszámítógépéhez
A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat stratégiai vezetésével létrejött és a HUN-REN SZTAKI által vezetett HunAIFA konzorcium elnyerte a EuroHPC AI Factory Antenna programjának támogatását. A program célja, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztéséhez szükséges ökoszisztémákat...
Újabb hackathont indít a Bitget és a Google Developer Group
A világ legnagyobb univerzális tőzsdéje, a Bitget bejelentette együttműködésének folytatását a Google Developer Group (GDG) szervezetével. A két fél második közös hackathonját, az „AI Accelerate Hack” eseményt rendezi meg a Bitget Blockchain4Youth CSR-kezdeményezése keretében....
Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást
Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...









