- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Díjazták a Richter és a Progressive kampányát

A Richter Gedeon esemény utáni tablettájának nemzetközi gyógyszerész programja - amelyet a Progressive Reklámügynökség készített - lett a legkreatívabb OTC kampány a Nicholas Hall...

Itthon is hódít a TikTok

A világ leggyorsabban növekvő közösségi média platformja, a kínai TikTok legnépszerűbb videósaival kötött szerződést a NuHeadz Talent Management. Ezzel a magyar hirdetők számára is...

Látványos eszközökkel bővült a marketing

Mintegy 995,2 millió forintos beruházással bővítette szolgáltatásainak kínálatát a BIGPRINT HUNGARY Kft. A 497,6 millió forintos vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült projekt...

Marketing és a gender téma

A férfiak döntéshozók, okosak, viccesek, szeretik a sört és az autót. A nők kedvesek, szépek, nincs humoruk, szeretik a babákat és a házimunkát –...

Komoly siker kapujában az ACG és a Hasbro kampánya

Felkerült a 2019-es New York Festivals Advertising Awards shortlistjére az ACG Reklámügynökség Hasbro számára készített Jenga Towers kampánya, amely a játék legizgalmasabb részét, a...

Új elnökkel folytatja az ÖRT

Új elnököt választott az ÖRT, a jövőben dr. Molnár Kálmán, az Unilever Jogi- és Vállalati Kapcsolati Igazgatója tölti be ezt a pozíciót. Megyer Örs...

Így kampányol a Budapest Bank

Megújult kreatív koncepcióval és új reklámfilmekkel rukkolt elő a Budapest Bank. A pénzintézet célja továbbra is a gördülékeny bank imázsának építése. Az elmúlt évek...

Gyors döntésre buzdít a Flip

Ne halogass, hozd meg a jó döntést még ma! – ez a fő üzenete a Flip új kampányának. Ahogyan tavaly ősszel, úgy most is...

Kampányol a Rossmann

Január óta látható a televízióban a progressive reklámügynökség által készített reklámfilm-sorozat első epizódja, amely a Rossmann+ kedvezménykártya integrált bevezető kampányának központi eleme. Az év...

Tucatnyi új taggal bővült az IAB Hungary

A digitális kommunikációs iparág folyamatos növekedésével párhuzamosan bővült az IAB Hungary tagsága is. Az ágazatot összefogó szervezet most már 86 tagot számlál. Az IAB...

Megvette az Adamsky felét a Hinora Group

Jelentős változást hozhat a hazai ügynökségi piacon a Hinora Group lépése, a társaság ötven százalékos részesedést szerzett az Adamsky reklámügynökségben. Ez az egyik legnagyobb...

Gazdákkal kampányol az OTP

A Szarvasi Mozzarella és a Pankotai Zrt. után a Lipóti Pékség is főszerepet vállalt az OTP Agrár kampányában. Júniusban indult útjára az OTP Agrár újszerű,...

A webes vállalkozások a legnagyobb tévés hirdetők

A webes vállalkozások költik a legtöbbet televíziós hirdetésekre az Egyesült Királyságban, a teljes tévés reklámbevétel közel 15 százaléka nekik köszönhető. Az Amazon például csak...

Olimpikonnal kampányol a sloggi

A sloggi 2019. március 13-án útnak indította első uniszex kampányát, melynek fő üzenete: Hódít a kényelem! Iszak Eszti női nagykövete mellett a márka bemutatta...

Fontos befejelentést tett a Facebook

Sheryl Sandberg, a Facebook másodi számú vezetője kedden bejelentette, hogy a vállalat szabályozni fogja a kisebbségeket és nehéz körülmények között élőket célzó hirdetéseket. A szabályozás...

Díjazták a PHD-t

Fontos elismerést söpört be a PHD ügynökség, a Campaign magazin – a világ egyik vezető marketing és média tematikája kiadványa – őket választotta „Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

130 millió tévés műsorokra, büntetés a Metropolnak

A kiskorúakat védő rendelkezések megsértése miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Metropol napilapra. A Balázsék című rádiós műsorszám 2025. február 4-i adásával kapcsolatban pedig az emberi méltóság...

Ötödször a marketinges rangsor élén Szabó Béla Attila

Ötödik alkalommal végzett a Top 50 marketinges szakember rangsor élén Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója. A lista nagyjából egyharmada megújult tavalyhoz képest, és az idén a kereskedelmi területért is felelős szakemberek...

Otthon Start: télre várható a nagy durranás

A Duna House hálózatában az Otthon Start bejelentését követően látványosan megugrott az ingatlanmegtekintések száma: augusztusban közel 54 százalékkal több megtekintés történt, mint júliusban. A szeptember elsejei indulás után ugyanakkor a mutatások aktivitása mérséklődött, nagyjából...

Régi-új sörmárka jelenik meg Magyarországon

1949 után először ismét megjelenik Magyarországon a történelmi Haggenmacher sörmárka. Az egykori budafoki gyárépületben, ahol a svájci származású id. Haggenmacher Henrik 1873-ban elindította első sörgyárát, amelyet fia, ifjabb Henrik virágoztatott fel, 2025-ben újra felcsapolják...

Több mint 29 tonna hulladékot gyűjtöttek a petkalózok

A VI. Bodrogi PET Kupával lezárult a PET Kupa versenyek 2025-ös szezonja. A mérleg annak ellenére mutat több mint 29 tonnányi összegyűjtött ártéri hulladékot, hogy idén nem érkezett nagyobb árhullám – és vele műanyagáradat...

Digital Center

Hatalmas durranásra készül a Samsung

A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...