- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Sikeres volt a paneles kampány

Hazánkban közel 800 ezer panellakás található, így kijelenthető, hogy nem csak több millió magyar számára jelent elsődleges lakókörnyezetet, hanem a közgondolkodás, térkultúra és identitás...

A Class FM is csatlakozott az RTL Klubhoz és az ATV-hez

Az RTL Klub és az ATV már korábban jelezte, hogy közzétesz majd politikai hirdetéseket az országgyűlési választási kampányban, és a hétvégén lejárt regisztrációs határidőig...

Így kampányol a Nokia

Az új videóban a HMD Global, a Nokia telefonok újraálmodója egy egészen új filozófiát keltett életre: A már jól ismert Feng Shuit gondolva tovább...

Influencerekre épít az Armadillo

Az ügynökség az elmúlt fél évet kutatással és saját program kidolgozásával töltötte, amelynek eredményeként saját influencer-programot hozott létre, amelyben a hitelesség fontosabb, mint a...

Így kampányol a Budapest Bank

„Engedd, hogy rád találjon egy jó lehetőség!” – hangzik el a Budapest Bank február 8-án indult legújabb kampányában, melynek stratégiai tervezését és teljes körű...

Vizsgálatot indítanak az Agency Toplist miatt

Összefogtak a reklámszakma érdekképviseletei és közös ad hoc feltáró bizottság létrehozásáról, illetve vizsgálat elindításáról döntöttek az Agency Toplist kapcsán. Az új ügynökségi rangsor kapcsán...

Ismét élen az ACG az M+ Listán

Idén visszatért a M+ Lista élére a reklámügynökségek között az ACG, a cég már harmadik alkalommal végzett az első helyen. Az elmúlt években zsinórban...

A Havas Budapest lett a befutó a JDE tenderén

A Havas Budapest nyerte a Jacobs, az Omnia és a Pickwick márkák digitális kommunikációs feladataira kiírt tendert, az együttműködés február 1-jén kezdődött az ügynökség...

A Szentkirályinak dolgozik a Neo

A Neo Interactive-ot választotta a Szentkirályi Ásványvíz, a cég a piacvezető ásványvíz márka online kommunikációján dolgozik az év elejétől. A reklámvállalatot tendermunkája alapján kérte...

Mindjárt itt a félmilliárd dolláros este

A múlt évben összesen 534 millió dollárt költöttek el a hirdetők reklámokra az profi amerikai futball bajnokság, az NFL döntője, a Super Bowl alatt....

Így kampányol a Duna House

Saját értékesítőivel forgatott reklámfilmet a Duna House. A reklámszpot a kollégák segítségével mutatja be, hogy egyre nagyobb presztízs profi ingatlanosnak lenni, a minőségi szolgáltatás, az...

Kampányol a Codecool

Többek közt jogász, zenész és grafikus mesél párperces Youtube videókban a karrierváltási döntéshez vezető körülményekről, és a Codecool segítségével végrehajtott sikeres pályamódosításról. Háromirányú kommunikációval van...

Meglepő eredményt hozott a reklámok vizsgálata

Több mint 1200 reklámot vizsgált meg november utolsó hetében az ÖRT abból a szempontból, hogy megjelent-e bennük a „nyaggatás”, vagyis felszólították- e a kiskorút,...

Megvan a lista: náluk hirdethetnek a pártok

Az Állami Számvevőszék péntek délután internetes oldalán nyilvánosságra, hogy mely sajtótermékek és kiadók regisztráltak és adták le árjegyzéküket a törvényi előírásnak megfelelően annak érdekében,...

Felpörög a reklámpiac

Régóta nem látott ütemű növekedés jöhet a globális reklámpiacon a Warc előrejelzése szerint, a tavalyi 3 százalék után idén 4,7 százalékos lehet a bővülés....

Vloggerekkel csábít a METU

Átfogó kampányt indított a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) a 2Republic reklámügynökséggel az idén felvételiző fiatalok megszólítására. A METU aktív hallgatói és az egyetemen végzett,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új járat a Budapest Airport kínálatában

A VINCI Airports hálózat részeként működő Budapest Airport bejelentette, hogy a Condor, Németország egyik legismertebb légitársasága 2026. május 1-jétől elindítja Frankfurt-Budapest járatát. A naponta háromszor közlekedő összeköttetés további kapacitást és rugalmasságot kínál a kulcsfontosságú...

Ennyibe kerül a kötelezőbiztosítás az e-rollerekre

Idén átlagosan 6500 forintos éves átlagdíj mellett, alapvetően két biztosító termékei közül választanak az elektromos rollerek tulajdonosai – derül ki az Insura.hu biztosításközvetítő portál mikromobilitási eszközökre fejlesztett kalkulátorának adataiból. Az ellenőrzés nehézségei miatt piaci...

Komoly inflációt érzékelnek a középkorúak

A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a hivatalos statisztikákban szereplő értéket a K&H biztos jövő felmérése szerint. A legfrissebb adatok szerint 2025 májusában a megkérdezettek átlagosan 22 százalékos éves inflációval számoltak,...

A szülők a hibrid munkavégzést választanák

Az International Workplace Group legfrissebb kutatása szerint a szülők több mint fele (58%) számára stresszt jelent az iskolai szünet alatti gyermekfelügyelet megszervezése. A megkérdezett szülők 72 százaléka nyilatkozott úgy, hogy ilyenkor szívesebben dolgozna többet...

Így javíthatod a hitelképességed

A várhatóan ősszel induló Otthon Start Program új lehetőséget kínál az első lakásukat vásárlóknak, ám a kedvezményes hitel csak azok számára lesz elérhető, akik nemcsak a jogszabályi, hanem a banki hitelképességi feltételeknek is megfelelnek....

Digital Center

Ezért nem lesz informatikus a lányokból

A Smartiz program 7 év alatt több mint 150 diáklánynak segített, hogy megtalálja a helyét a tudomány és technológia világában.Június közepén háromnapos táborral zárult le a Smartiz oktatási program hetedik évada, melynek során egy...

Új okosórákkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung bemutatta a Galaxy Watch8 és Galaxy Watch8 Classic okosórákat, amelyek ikonikus formatervezésükkel friss arculatot képviselnek a teljes Galaxy Watch termékcsaládban. A Galaxy Watch párnázott kialakításán alapuló új készülékek a széria történetének eddigi...

Már lehet nevezni az egyik legnagyobb mobilfotós versenyre

Elindult a nevezés a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotó-versenyre, amelyet idén a HUAWEI Pura 80 okostelefon-széria bemutatóján jelentettek be. A pályázat évről évre lehetőséget ad a világ minden tájáról érkező fotósának, hogy megosszák alkotásaikat,...

Így védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben

A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem...

Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők

Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...