- Hirdetés -

Kategória: Karrier

- Hirdetés -

Hivatalos: Deák Bálint a Figyelő új főszerkesztője

Hivatalosan is bejelentették, hogy távozik a Figyelő főszerkesztője, Lánczi Tamás. A lap szerkesztőségét Deák Bálint irányítja. A figyelo.hu-n olvasható közlemény szerint Lánczi Tamás 2017...

Médiások Bayer Józsefről

Az Axel Springer Budapest, illetve annak jogutódja, a Ringier Axel Springer kiadó magyarországi története elválaszthatatlan Bayer Józseftől, az ő vezetői képességeitől és stílusától. A...

Távozik Bayer József a RAS éléről

Az év végén nyugdíjazását kéri és távozik a Ringier Axel Springer Magyarország éléről Bayer József – derül ki a 444.hu összeállításából. Az egyik legjelentősebb...

Új vezető a Danubius Hotels Groupnál

Új üzemeltetési igazgatóval bővül a Danubius Hotels Group központi csapata Márics József személyében, aki áprilistól kezdi meg a munkát a szállodavállalatnál. 2019. április 1-től Márics...

Új vezetővel erősít a LogMeIn

A magyar alapítású, mára globálisan is meghatározó IT vállalattá fejlődött LogMeIn új vezetővel bővítette hazai menedzsmentjét. Erdelics Tímea az Avis Budget Group BSC HR...

Új vezetővel folytatja itthon a Coca-Cola

Békefi László veszi át a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. irányítását április 1-től. A céget 5 éven át vezető Minas Agelidis új megbízást kapott: a...

Új márkavezetővel erősít a BMW Group

2019. április 1-vel Németh Balázs tölti be a MINI márkavezetői pozíciót a BMW Group Magyarországnál. A közgazdász szakember 2004 óta dolgozik az autóiparban, számos területen...

Új vezetővel erősít a Mars

Sophie Gaspard a Mars új közép-európai ellátási lánc vezetőjeként csatlakozik a világ egyik legnagyobb élelmiszer- és édességipari vállalatának régiós vezetői csapatához. Kinevezésével tovább javul...

Új kommunikációs vezetővel folytatja a Design Terminal

Dr. Molnár Bálint lett a Design Terminal kommunikációs vezetője márciustól, a szakember a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivataltól érkezett az innovációs ügynökséghez. Molnár...

Új vezető a HVG-nél

Április 15-től Szauer Tamás veszi át a HVG ZRT. marketing és terjesztési részlegeinek irányítását Tóbiás Andreától, aki 8 évi sikeres tevékenység után válik meg...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...