- Hirdetés -

Kategória: Média

- Hirdetés -

Egy performance hatásai és a digitális piac jövője a Business Lounge-ban

Mit hoz 2025 a digitális reklámpiacon, milyen meglepetéseket okozhat az automatizált rendszerek és a mesterséges intelligencia térhódítása – többek között erről beszélgetnek a Business...

Új mobilokat mutatott be a ZTE

A ZTE Corporation, az integrált információs és kommunikációs technológiai megoldások globális vezető vállalata bemutatta új, AI-alapú okostelefon-kínálatát az idei MWC-n. Az "AI for All",...

Hasznos technológia érkezik a Honor mobilokra

Áprilistól lesz elérhető a Honor AI Deepfake felismerő technológiája. Ez a funkció, amit eredetileg az IFA 2024-en mutatott be a cég, lehetővé teszi a...

Háziasszony szerepre készül Gelencsér Timi

A 2025-ös GLAMOUR Women of the Year gálán is a kiemelkedő tehetség és női energia kerül a fókuszba, még néhány napig szavazhatunk a díj...

Diplomafilmek készítését támogatja az NFI

Már elérhető a Nemzeti Filmintézet (NFI) időszakos, 150 millió forint keretösszegű pályázata filmes képzést folytató intézmények számára, amely nappali tagozaton végzős hallgatók diplomamunkáinak gyártásához...

Érkezik a TV2 Play-re Demcsák Zsuzsa új műsora

A több évtizedes televíziós tapasztalattal rendelkező műsorvezető egy vadonatúj, kéthetente új beszélgetéssel jelentkező podcast háziasszonya lesz. Minden adásban egy országosan elismert szakember életébe nyerhetünk...

Dubai csoki és a többi őrület: Miért vonz minket a hype?

A Dubai csoki láz villámgyorsan elterjedt: ma már fánk, kürtőskalács és rumos ital is létezik belőle, sokan pedig házilag is megpróbálták elkészíteni. De miért...

Különleges megállapodást kötött a Warner Bros. Discovery

A Warner Bros. Discovery (WBD) több évre szóló szerződést kötött a Grand Slam Track™-kel. A megállapodás értelmében a WBD közvetítheti az atlétikai versenysorozatot Európában...

Megújult az ELLE magazin

Új designnal jelenik meg az ELLE magazin márciusi lapszáma, a címlapon egy olyan interjúval, amelyet már két éve vár közönség. Kovács Patrícia és Medveczky...

Ismét a nemzetközi piacról erősít a Central Médiacsoport

A szervezetfejlesztés következő lépéseként nemzetközi tudás bevonásával támogatja a cég a hosszútávú stabilitását, és a piacon elfoglalt kiemelkedő helyét.Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a...

Ráerősített a mesterséges intelligenciára a Samsung

A Samsung bemutatja a Galaxy A56 5G, Galaxy A36 5G és Galaxy A26 5G készülékeket, a vállalat legújabb Galaxy A szériás okostelefonjait. A Galaxy...

A jogellenes tartalmú kommentekkel szembeni fellépésről adott ki ajánlást a Médiatanács

A közbeszéd állapotának formálása a célja az internetes agresszió visszaszorításáról szóló 2024. évi LXXVIII. törvénynek. A jogszabály az internetes sajtótermékek kiadóit a jogellenes tartalmakkal...

A rekorddöntő magyar film – interjú Herendi Gáborral

„Azt gondoltam, hogy a Valami Amerika sikerét nem tudom túlszárnyalni” – vallja Herendi Gábor, aki egyáltalán nem számított arra, hogy lapzártánkkor 700 ezernél is...

A Paprika Studios is beszállt az Amazon sorozatának készítésébe

Március 7-től felkerül az Amazon Prime Video streaming szolgáltató nemzetközi kínálatába a Jens Lapidus sikerkönyve alapján készült sorozat, a Paradis City. A lebilincselő akció-thriller...

Mi a baj a TikTokkal?

Az online gyermekvédelem legaktuálisabb kérdéseit dolgozza fel új sorozatában a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kéthetente jelentkező podcast-műsora. Az ötödik adás az online...

Új vígjátéksorozat érkezik a Disney+-ra

A 20th Television „Deli Boys” 10 epizódból álló sorozata március 6-tól látható a Disney+-on. A vígjáték Raj és Mir Dar elkényeztetett pakisztáni-amerikai testvérpár mindennapjait...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....