- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Kedvező tendencia a rádiós piacon – interjú Hanák Tamással

Becslésünk szerint a Class kiesésével évi 2,5-3 milliárd forintnyi reklámköltést kell a piacon tartani, amelyből várakozásunk szerint év végéig a portfóliónk kétmilliárd forintos kampányköltést...

SpongyaBob a Tropicariumban

SpongyaBob Kockanadrág, a világhírű tengeri szivacs az állatok világnapja alkalmából a Tropicariumba látogat, hogy találkozhasson a többi tengerlakó Nickelodeon-sztárral. Október 7-én, szombaton a gyermekcsatorna...

E-autókkal száguld a BrandMania

Idén világszerte már kétmillióra nő az elektromos autók száma, a BrandMania stábja pedig annak járt utána, hogy milyen trendek érvényesülnek a piacon. Az adásból...

Országosan is siker lenne a Sláger FM – interjú Radu Morarral

A Sláger FM zenei repertoárjában szélesebbé vált a 90-es évek spektruma, így már a 20-as éveiben járó korosztály is megtalálja kedvenc dalait – árulta...

Hurrikánok a Discoveryn

Elvonultak a történelem talán legpusztítóbb hurrikánjai, az Irma és a Harvey. A viharok elcsendesedése után a Discovery Channel mélyrehatóan elemzi a szuperhurrikánok jelenségét, miközben...

Marketinges titkok nyomában a BrandMania

A hazai reklámpiac nagyjából 200 milliárd forintos, a BrandMania pedig most megmutatja, hogy kik ennek a piacnak a legsikeresebb vezetői, és az is kiderül,...

Mindent visz a Rádió1?

Letarolja a rádiós piacot a Rádió1 az idén, amely tavaly óta több mint 20 helyi frekvencián szól, de az expanziónak még messze nincs vége....

Sokan jelentkeztek a Filmalap programjára

Rekordszámú, 71 beérkezett pályázatból választották ki a Magyar Nemzeti Filmalap Inkubátor Programjának mentorai a 10 továbbjutót, akik hamarosan megkezdik a közös munkát a szervezet...

Új sorozatok a TV2-n

Sorra érkeznek a hírek a TV2-n induló új sorozatokról, amelyek között lesz saját gyártású és a már bevált recepthez tartva magukat török szériát is...

Sorozatok korlátok nélkül a Telekomnál

A Telekom előfizetői októberben korlátozás nélkül élvezhetik az AMC csatorna kínálatát.  A Telekom októberben minden digitális Telekom TV előfizetőjének bónusz csatornaként elérhetővé teszi az AMC...

Új sorozattal erősít a Disney

Október 14-től új sorozat indul a Disney Channelen. A Pizsihősők című animáció szereplőivel hétvégenként találkozhatnak a nézők.  A 6 éves Connor, Amaya és Greg iskolába...

Hamarosan rajtol a Ninja Warrior a TV2-n

Rendhagyó módon hétfő esténként kerül majd képernyőre a Ninja Warrior Hungary című vetélkedő, ami október 16-tól lesz majd látható a TV2-n. A csatorna új...

A hétvégén duplázott az X-Faktor

Múlt héten az RTL Klub egy kicsit lerázta magáról a TV2-t. Megnyerte a hetet a szombati X-Faktor, a tehetségkutató vasárnapi adása pedig sok nézőt...

Új arcát mutatja az RTL Klub

Húsz éve, 1997 októberében kezdte meg a sugárzást az RTL Klub, ezért is döntöttek úgy a csatornánál, hogy az új arculat bevezetését októberre időzítik....

Még több foci a Sport TV-n

A Sport1-en és a Sport2-n lesznek láthatóak a Bundesliga és a Német Kupa küzdelmei 2018 őszétől. Az Eb- és vb-selejtezők, a Nemzetek Ligája mérkőzései,...

Folytatódik a Discovery sorozata

A Discovery Channel nagy sikerű sorozata, az alaszkai aranybányászok viszontagságokkal teli mindennapjait bemutató Aranyláz Alaszkában új évaddal tér vissza a képernyőkre, amelyben a Todd...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A munkáltatók fele nem tervez fizetésemelést jövőre

A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Digital Center

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...