- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

A 24.hu-n mutatják be a Compact TV új dokumentumfilm-sorozatát

A sorozat hét szereplőn és hét történeten keresztül mutatja be, hogyan látják a világot a mai huszonévesek. Mind más háttérrel és életfelfogással rendelkeznek, ám...

Listák Könyve – itt a Marketing&Media digitális különkiadása

Életemben most először írok digitális lapszámba előszót. Furcsa érzés. Pedig ugyanúgy készül, mint máskor. A laptopomon. Ez most mégis más lesz. Nem hagyományos papírváltozatban...

Új szakaszba lép a dezinformáció elleni küzdelem

Új szakasz kezdődik a hamis és félrevezető információk elleni küzdelemben Magyarországon, miután 2023 januárjától kibővített formában működik a Magyar Digitális Média Obszervatórium (HDMO -...

Újabb podcastokat indít a Marquard

Újabb podcastokkal bővül a Marquard Group Hungary online portfoliója, elindult a ZÖLD Mesélj, Anyukám!, valamint érkezik A „21. századi szülők” podcast, a Marquard és...

Új podcastsorozat indult

A dal a miénk! címmel indult új sorozat a Magyar Kultúra Podcastok-csatornán, amelyet a Petőfi Media Group indított a Petőfi Kulturális Ügynökség közreműködésével.  A...

Pénzt ad a félretájékoztatás elleni küzdelemre a Google és a YouTube

A Google internetes óriáscég és videószolgáltatója, a YouTube 13,2 millió dolláros támogatást jelentett be egy új, tényszerűség-ellenőrző alap létrehozására az online félretájékoztatás elleni küzdelem...

Lelassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy...

Fotókról választhatjuk ki a legszebb karácsonyfát

Az advent elérkeztével egyre többen indulunk el a szokásos beszerző körútra, hogy hazacipeljük a legjobb vételnek ígérkező karácsonyfát. De vajon mennyit kell fizetnünk érte...

Élő videós műsorral segíti a vásárlást a dm

A hazai drogériák közül a dm Magyarország vezette be elsőként az élő közvetítéssel egybekötött vásárlási élmény lehetőségét. Ebben az innovációban pedig a Star Network...

Többen is távoztak a Napi.hu-tól

Távozott a Napi.hu-tól dr. Illisz László üzlet- és tartalomfejlesztési igazgató, aki egészségi állapotára hivatkozva kérte felmentését. A lap megbízott főszerkesztője Németh Tamás lett, hat...

A csalóknál is berobbant a VB

Az idei év egyik legfontosabb sporteseménye a katari FIFA-világbajnokság, ami nem csak a foci iránt rajongók, illetve a nagy márkák érdeklődését keltette fel, de...

Lengyel online divatáruház lépett a magyar piacra

Az e-kereskedelem előretörése hazánkban is megfigyelhető és a dinamikusan növekvő magyar piacon immár a Lengyelországban, Romániában és Ukrajnában jelentős piaci részesedéssel bíró, a varsói...

Több mint tízmilliárdos forgalmat hozott az eMAG-nak a Black Friday

Új forgalmi csúcsot hoztak az eMAG Black Friday egyetlen napon át tartó akciói, az idei kampány megmozgatta a hazai online vásárlóközönség több mint kétharmadát....

Erősen indult a Black Friday az eMAG-nál

Erős starttal és kiemelkedő kínálattal indult az eMAG Black Friday: az első órában közel 85 ezer terméket rendeltek a vásárlók több mint 2,2 milliárd...

Óvatlanok a kamaszok a közösségi médiában

1989. november 20-án fogadta el az ENSZ Közgyűlése a Gyermek Jogairól szóló Egyezményt, azóta ez a nap a gyermekek jogainak világnapja. A Nemzeti Média-...

Zoomolhatnak a Mikulással a gyerekek

2022-től már Zoomon is fogadja a hívásokat a digitális világban egyre jártasabb Mikulás: a szülők és nagyszülők közreműködésével a gyerekek idéntől akár négyszemközt beszélgethetnek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...