- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Elindult a Black Friday az Extreme Digitalnál

A Black Friday napján az Extreme Digital összesen több mint egymilliárd forintnyi kedvezményt oszt szét 120 termékkategória 1250 terméktípusa között. A péntek hajnali kezdés...

Lenyomná a Facebookot a Wikipedia társalapítója

A Facebook és a Twitter riválisának szánt közösségi portált indított Jimmy Wales, a Wikipedia nevű internetes lexikon társalapítója. A WT:Social nevű felület már hetekkel...

Jön a Black Friday: így őrizd meg a nyugalmad!

A Black Friday vészesen közeledik, de nem muszáj, hogy ez káoszba fulladó vásárlási rémálmot, órákon át a dugóban ülést, vagy idegőrlő futkározást jelentsen boltról...

Indul a forgatási helyszínek Airbnb-je

Idén novemberben, először budapesti bázissal indul útjára a különleges forgatási helyszíneket és a hazai, vagy ide látogató filmes stábokat összekötő sharing economy weboldal, a...

Több mint 3 milliárdos spórolást kínál az eMAG

Idén már hatodik alkalommal hirdeti meg a Black Friday akciót Magyarországon az eMAG, ezúttal több mint 700 ezer termék és összesen 3,2 milliárd forintnyi...

Magyar nyelvű webáruházat nyitott a Springfield

Tendam csoport laza eleganciát képviselő divatbrandje, a Springfield idén ősszel elindította a magyar nyelvű webáruházát, így országszerte elérhető a világhírű spanyol márka férfi és...

Folytatódik a Csak neked mondom

A WMN.hu és a Katona József Színház örömmel jelenti, hogy 2020 tavaszán tíz új résszel folytatódik a két alkotóműhely közös videósorozata, a Csak neked...

Hatalmas akcióra készül az Extreme Digital

2019-ben november 15-ödikén rendezi meg a jelentős akciókat kínáló Black Friday-t az Extreme Digital. A vállalat idén arra számít, hogy szokásos slágerterméknek számító tévé...

Nem halad jól az álhírek elleni küzdelem

Mindössze részleges előrelépést értek el az álhírek visszaszorításában az utóbbi évben a legnagyobb online platformok, például a Facebook, a Google és a Twitter -...

Kiakadtak a filmesek a Netflix új terve miatt

Hevesen kritizálja a filmkészítők egy része a Netflix tervezett újítását, amely lehetővé tenné a sorozatok és filmek lejátszási sebességének módosítását. A jelenleg még csak...

Még több ingyen wifit kapnak az európaiak

Újabb 1780 európai, és köztük 142 magyarországi település létesíthet ingyenes vezeték nélküli internetkapcsolati pontokat a WiFi4EU elnevezésű, európai uniós finanszírozási program keretében - jelentette...

Már a lájkolást is tanulni lehet

A Neumann Társaság ingyenesen elérhetővé tette nemrég bevezetett új, a közösségi média tudatos használatát célzó ECDL vizsgamoduljának alapjául szolgáló ismereteket tartalmazó kisokosát. A .pdf...

Netflix-vezetők: Ez fájni fog!

Ha nem is fogalmaztak ennyire egyértelműen, de ez volt a lényege annak a levélnek, amit a Netflix menedzsmentje a harmadik negyedéves üzleti eredmények bejelentésekor...

Teljesen átalakulhat a digitális közönségmérés

Jelentős változást hozhat a hazai digitális közönségmérésben a jövő év, az mmonline.hu információ szerint több piaci szereplő is új struktúrában képzelné el az online...

Kilép a KESMA a DKT-ból?

Az mmonline.hu információi szerint a DKT-ból való kilépést fontolgatja a KESMA, vagyis a kormányközeli médiakonglomerátumhoz tartozó digitális felületek látogattsága nem szerepel majd ebben a...

Már a karácsonyra készül az Alza

Megérkezett a karácsony az Alza.hu online áruházhoz. A webshop előkarácsonyi akciója október 14-én, hétfőn startol. A kampány legértékesebb ajánlata a karácsonyi ajándékokhoz felhasználható 90.000...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Positive Adamksyvel dolgozik a JYSK

A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom,...

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA