- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Keresik a közösségi média legjobbjait

Ismét keresik a közösségi média hazai kedvenceit: elindult a negyedik JOY Social Media Award szavazás. Ezúttal negyven jelöltre, közel három hónapon keresztül szavazhatnak majd...

Új pénzügyi szolgáltatások az eMAG-nál

A felhasználók közel egyharmada választotta az online bankkártyás vásárlást 2019-ben az eMAG.hu által közölt adatok szerint. A szolgáltató a digitális fizetések további jelentős bővülésére...

Terítékre került az adatvédelem

Az adatvédelmi jog, illetve az új adatvédelmi technológiák hirdetési piacra gyakorolt hatása – különös tekintettel a programmatic iparágra - volt a téma a Bird...

Hatalmasat nő az amerikai streaming tábor

Hat év alatt több mint másfélszeresére nőhet a streaming videószolgáltatásokra előfizetők száma az Egyesült Államokban a Digital TV Research adatai szerint. A Netflix várhatóan...

Tippek a hatékony adatvédelemhez

Napjainkban az adatok számítanak a leghasznosabb és egyben legféltettebb kincsnek. Egyre több információ áll a vállalatok rendelkezésére, ami egyszerre jelent lehetőséget és kihívást. Ha...

Különleges térkép készül Magyarországról

A HERE, a helyalapú felhőszolgáltató, áprilistól rendkívül pontosan, 3D-ben térképezi fel Magyarország egy részét, hogy a világ legfejletteb térképét biztosítsa. A HERE azzal kezdi, hogy...

Elindult az NMHH szülőknek szóló információs oldala

Március 1-től böngészhető a Gyerekaneten.hu oldal, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szülőknek szóló, szótárszerkezetben felépülő információs oldala. Ezen keresztül a hatóság Internet...

Már az online boltokban is beindult a felvásárlás

A nemrég megnyílt, és eddig csak online szupermarketként működő Kifli.hu a hirtelen megnövekedett vásárlói igényekre reagálva elindította a Kifli Drive-in szolgáltatását; az online leadott...

Rekordot döntött az Ország Boltja

Minden eddiginél több, közel 1600 webáruház indult az Ország Boltja verseny Minőségi és Népszerűségi díjaiért. Az idén kilencedik alkalommal megrendezett megmérettetés fődíját ezúttal a...

A fertőzést is visszafordítja az új vírusirtó

A G DATA vírusirtója mostantól egy saját fejlesztésű gráfadatbázis segítségével is feldolgozza, hogy a kártevők hogyan viselkednek a számítógépeken, és képes visszafordítani a kártékony...

Meghódítja az európaiakat a streaming

A fogyasztók több mint negyedének 3 vagy annál is több streaming videószolgáltatásra vonatkozó előfizetése van a CenturyLink és a Streaming Video Alliance nyugat- és...

Nem várt veszélyekkel járhat az azonnali fizetés

Nyolc hónap halasztás után március elején indul az azonnali fizetési rendszer (AFR) Magyarországon. A bevezetéssel párhuzamosan új típusú csalási módok megjelenésére lehet számítani. Többek...

Naponta egymillió hamis profilt töröl a Facebook

Nem a közösségi média miatt válnak megosztottá a társadalmak, és az sem helytálló megállapítás, hogy a közösségi média révén csökken az emberekhez eljutó hírek...

Jön a Valentin nap, erre érdemes figyelni

Február 14-ére a kereskedelem is akciókkal, kedvezményes ajánlatokkal készül, minden eladó, ami piros, rózsaszín vagy szív alakú. A szerelmesek virággal, édességgel vagy akár élményt...

Térképen, ahogy terjed az influenza

Naprakész influenzatérképet készített a Házipatika.com. Az adatalapú térkép aktuális információkkal és adatokkal szolgál a járvány terjedéséről, valamint a megbetegedések számáról. Ráadásul a maga nemében...

Ma van a Biztonságos Internet Napja

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) felkérésére hatóságok, informatikai cégek, civil szervezetek és gyerekek fognak össze, hogy a Biztonságos Internet Nap alkalmából felhívják a figyelmet...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....