- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Michelisz Norbival indul az OMV magazinműsora

VIVA Kávészünet címmel beszélgetős portréműsort indít YouTube-csatornáján az OMV Hungária. A sorozat házigazdája Peller Mariann, akinek vendégei között sportolók, a hazai gasztronómia alakjai, környezetvédők...

Virtuális otthonfelújítási kisokos indult

Az ingatlanjukat renováló családoknak nyújt széleskörű tájékozódási lehetőséget az újHÁZ Centrum weboldala. Az otthonfelujitas.ujhazcentrum.hu felületén az idei állami felújítási támogatással kapcsolatos kalkulátor mellett, a...

Webshop toplista: élen az eMAG-Extreme Digital

A múlt évet több mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal záró eMAG-Extreme Digital végzett az élen a Magyarország legnagyobb forgalmú e-kereskedőit bemutató rangsorban....

Erősít a blikk.hu

Az infotainment, tehát a közérthető közéleti tájékoztatás és a szórakoztatás kiegyensúlyozott kombinációja eddig is jól megfért egymás mellett a blikk.hu-n, de a márka ennél...

Az HBO Max nyerte az év elejét

Az HBO Max vonzotta a legtöbb új előfizetőt a streaming szolgáltatások közül az Egyesült Államokban a Kantar felmérése szerint az év elején. Mint arról...

Fizetős focis oldalt indított a 24.hu

Sport24 néven fizetőkapus rendszerű aloldalt indított a 24.hu. A felületen elsősorban a futballé lesz a főszerep, és olyan focirajongóknak szól, akiket nemcsak a meccseredmények...

Beszélgetős sorozatban fedi fel a sztárok titkait Lakatos Márk

A GLACÈAU smartwater nem csak egy víz, hanem egy életérzés, egy életstílus, amely hisz abban, hogy minden ember különleges és sokkal többet rejt, mint...

Már chatelni is tud a Telekom virtuális asszisztense

Vanda, a Telekom virtuális üzleti asszisztense már nemcsak a 1414-es telefonszámon, de a szolgáltató honlapjáról elérhető chat csatornán is várja az ügyfelek kérdéseit, ügyeit....

Egyre többet fizetünk a sztárokért az interneten

Az elmúlt egy évben Magyarországon is látványosan emelkedett azoknak az ismert embereknek a száma, akik erősítették, vagy éppen megteremtették az internetes jelenlétüket. Az előbbiek...

Fordulat az egészségszájtok látogatottságában: az EgészségKalauz.hu átvette a vezetést (x)

Több mint 2,5 millió egyedi látogatójával az EgészségKalauz.hu áprilisban nem csupán beérte, de meg is előzte versenytársai látogatottságát1. A pandémiás hónapokban olyan mértékben ugrott...

Online is egyre többet fizetünk a sztárokért

Az elmúlt egy évben Magyarországon is látványosan emelkedett azoknak az ismert embereknek a száma, akik erősítették vagy éppen megteremtették az internetes jelenlétüket. Az előbbiek...

Megújult a SorozatWiki

Új dizájnnal és megújult oldalfelépítéssel a SorozatWiki tévés – szakmai portál, az oldal új honlapmotorra is váltott. Az oldal megújult struktúrája könnyebb áttekinthetőséget ígér asztali...

Rákapcsoltak a kiberbűnözők

Fejlett technológiák alkalmazása, a szoftverek folyamatos frissítése, az adatok titkosítása, illetve a felhasználók edukációja – többek között ezekkel az intézkedésekkel védekezhetnek eredményesen a kibertámadások...

Online, élő koncertsorozat indult

A JOY #hallgasshazait eseménysorozatában minden csütörtökön hazai előadók adnak koncertet, menő helyszínekről streamelve, az előadók és az élményre szomjazó közönség szívét is megmelengetve ezzel...

Jön D. Tóth Kriszta és Orvos-Tóth Noémi podcastjának második évada

Elindult a WMN tabudöntő pszichológiai podcastsorozatának második évada D. Tóth Kriszta író-újságíróval és Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal. A Beszélnünk kell! a megszokottakhoz híven csütörtökönként...

Új online életmódmagazin indult

Új online lifestyle magazinnal gazdagodik a hazai médiapaletta: elstartolt a 4bro.hu. A honlap azokhoz szól, akik nyitottak a világra és a többi emberre, keresik...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megrengetheti a budapesti albérletpiacot a Kúria döntése

Rendkívül ritka eredményeket produkált a magyarországi albérletpiac. A KSH–ingatlan.com lakbérindexe szerint a szeptemberi havi szintű csökkenés után októberben is negatív irányba változott mind az országos, mind a budapesti mutató. A legfrissebb, októberi eredmények szerint...

Női nemzetközi filmfesztivál érkezik Budapestre

2026. június 4–7. között először rendezik meg Budapesten a La Femme International Film Festival Europe-ot (LAFIFFE), az első, Magyarországon rendezett, kifejezetten női alkotókat fókuszba helyező, nemzetközi filmfesztivált. Az esemény a Los Angeles-i La Femme...

Támogatásokról és 5,5 milliós TV2-s büntetésről is döntött a Médiatanács

Mintegy 90 millió forint támogatást szavazott meg rádióműsorok készítésére a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület emellett több médiaszolgáltatót is szankcionált egy telekommunikációs cég reklámjának korhatár-besorolása miatt, a legnagyobb bírságot a TV2...

Ők fejtették meg, hogyan kell megszólítani a Z generációt

A Compact TV online tartalomgyártó műhelyként a Z generációval készít tartalmakat a Z generációnak. Irány Dél-Korea! című új YouTube-sorozatuk megmutatja, milyen az igazán ütős branded content. (kiemelt fotón Balla Dorka (balra) a Compact TV kreatív...

November 14-én jön az eMAG Black Friday

2025. november 14-én, kora reggel veszi kezdetét a tizenkettedik hazai eMAG Black Friday: ez az év legtöbb kedvezményét kínáló eseménye, amelyen a cég a legnagyobb értékben ajánl fel nyereményeket. Marketplace (piactér) partnereivel közösen az...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...