- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Lépniük kell a hazai e-kereskedőknek

Látványosan nőtt a hazai e-kereskedelmi forgalom, azonban a fellendülés fő haszonélvezői a nemzetközi hátterű webshopok. A szakértők szerint fontos lenne, hogy a magyar e-kereskedelmi...

A Vivre is csatlakozott az Ecommerce Hungary-hez

Kelet-Közép-Európa legnagyobb online lakberendezési áruháza belépett az Ecommerce Hungary szövetségbe, hogy a tagsággal és a vezetőséggel együtt segítse a magyarországi elektronikus kereskedelem fejlődését. Az idén...

Ördög Nóra és Nánási Pál is megosztja élményeit az e-kereskedőknek induló ingyenes videósorozatban

A leendő és már meglévő webáruház-kereskedőknek segít inspirálódni az a 10 részes ingyenes online videósorozat, melyben a témában jártas szakértők beszélnek a legfontosabb tapasztalataikról....

A hazai kistermelőket támogatja a Kifli.hu

A Kilfi.hu Magyarországon is bevezeti a kistermelők és beszállítók támogató programját. A Kifli.hu magyarországi indulása óta elkötelezetten támogatja a hazai kistermelőket. A vállalat célja, hogy...

Műanyagmentes cicashop indult

Egyre több vállalkozás számára lényeges működési szempont a környezettudatos szemléletmód. Harmóniában élni a természettel miért pont egy cicatartó gazdi számára ne lenne lényeges? Ezért...

Inkább az előfizetés, mint a reklám

Ha streaming videófogyasztásról van szó, akkor egyelőre az előfizetéses megoldások dominálnak és jóval kevesebb időt fordítanak a reklámokkal megszakított tartalmakra a felhasználók a PwC...

Több mint 800 milliót gyűjtött eddig a Telex

Eddig közel 50 ezren összesen 822 millió forinttal támogatták a tavaly október elején indult Telex-et. Az egykori indexes csapatból összeállt új szerkesztőség a legnagyobb,...

Külön ügynökséggel küzdenek a külföldi álhírek ellen

Franciaország nemzeti ügynökséget tervez létrehozni az olyan külföldi álhírek kiszűrésére, amelyeknek célja az állam destabilizálása. A tervek szerint idén szeptemberben jön létre a hatvan...

Általánossá vált az internetezés

Tavaly a 16 és 74 év közöttiek 79 százaléka naponta csatlakozott a világhálóhoz, ami 31 százalékponttal magasabb, mint 2010-ben – derül ki a Központi...

A Telex csapatához igazolt Hrutka János

Hrutka János egykori válogatott labdarúgó is csatlakozik a Telex csapatához, a portál közlése szerint „ír, szakért, elemez” majd. Fotó: Lengyel-Szabó Péter / Telex Hamarosan kezdődik...

Ingyen nézhető a díjnyertes magyar animációs film

Ingyenesen megtekinthető péntektől három napig a FILMIO-n Vajda Béla Moto perpetuo című Arany Pálma-díjas animációs filmje. Május 27-én 40 éve, hogy Vajda Béla Moto perpetuo...

Új rovatot indított a Telex

Komplex néven új rovatot indított a Telex, aminek az a célja, hogy a kiemelt, szövegben és vizuálisan is nagy energiával készülő, prémium cikkeiket egy...

Új digitális magazinnal bővült a hazai médiapiac

Az idén 10 éves AutSoft Zrt. új digitális magazint jelentetett meg. Az AutSoft TechInsights néven megjelent első kiadás a technológiai szektor, azon belül is...

Ismét versenyben a webshopok

Várhatóan rekordot dönt a nevezők száma és átlépi az 500-at az idei Az Év Webshopja versenyen, amire már javában zajlik az előregisztráció. Az Év Webshopja...

A gamerek felé nyithat a Netflix

Videójáték üzletág létrehozásán dolgozhat a Netflix, a The Information értesülései szerint a streaming szolgáltató megkezdte a toborzási folyamatot az új részleghez. A cég eddig...

Webshopot indított a Rádió 1

Elindult a Rádió 1 webshopja. A szolgáltatással a rádió egy régóta fennálló hallgatói igényre reagált, amikor a vásárlók számára elérhetővé tette egyedi tervezésű, brandingelt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Fontos figyelmeztetés jött a nyugdíjpénzek kapcsán

Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...