- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Online vásárral folytatódik a #vegyélhazait kezdeményezés

Online vásár indult a lezárás idejére, a Vegyél tavaszit! digitális felületén hazai vállalkozók mutatják be termékeiket, az érdeklődők pedig számos kategóriában válogathatnak közülük. Gyantába...

Nagyot ment tavaly az Alza

2020-ban az Alza-csoport az elmúlt tíz év legnagyobb mértékű növekedését jegyezte, 1,4 milliárd eurós forgalommal zárt, 15,8 millió rendelést dolgozott fel, amelyeknek közel felét...

Már százmillió fölött a Disney+

Átlépte a százmilliót a Disney+ streamingszolgáltatásra előfizetők száma, erről Bob Chapek, a Disney vezérigazgatója beszélt a részvényesek online megtartott éves találkozóján. A cég az...

Új üzleti podcast indult

Új üzleti podcast startolt el. A RE-BUSINESS kapitalizmus újrahasznosítva című podcast célja megmutatni, hogy mit jelent az érték alapú üzleti gondolkodás és hogyan érdemes...

Ismét nálunk köröznek a Google autói

Visszatérnek a jövő héten a magyar utakra a Google Street View autói, és számos vidéki városba is elmennek majd. Az újbóli bejárás célja utak,...

Középpontban az énidő – új kampány a Feminánál

Folytatódik az arculati és tartalmai megújulás a Femina.hu-nál, az online magazin most induló kampányában az „Énidő.Veled” szlogennel mutatja meg új az irányt, amit kitűzött...

Megújult a GLAMOUR honlapja

Megújult a glamour.hu weboldal, a mai naptól látható változások a Ringier Axel Springer Magyarország és Republic Group kommunikációs stratégiai együttműködésének második lépését képviselik. A...

Kevesen hallgatják itthon az online rádiókat

A múlt évben hetente nagyjából 40-50 ezer ember hallgatta a kizárólag online elérhető rádiós streameket a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság honlapján közzétett elemzésből....

Női alkotókat támogat a Netflix

A Netflix új kezdeményezésének köszönhetően a Netflix Alapítvány a Kreatív Egyenlőségért öt éven át, évente 20 millió dollárt fektet be a filmes alkotók, tehetségek...

Felértékelődött az ügyfélélmény az online vásárlásoknál

Idén az előrejelzések szerint már a 4,5 billió dollárt is elérheti az e-kereskedelmi szektor forgalma, a következő 20 évben pedig eljuthatunk oda is, hogy...

Öt éven belül dupláz az észak-amerikai OTT piac

Dinamikus fejlődés várható a következő években is az OTT szolgáltatások piacán Észak-Amerikában, a Digital TV Research elemzése szerint 2025-re több mint 90 milliárd dolláros...

Így lehetnek biztonságban az érzékeny adatok

Kiberbiztonsági szakértők évek óta mondogatják: nem az a kérdés, hogy feltörik-e egy vállalat rendszerét, hanem az, hogy mikor. Az amerikai kormányzati szerveket is érintő...

Itthon is elindul a Facebook tényellenőrző programja

Magyarországon is elindul majd a Facebook tényellenőrző program az AFP bevonásával, amely a független Nemzetközi Tényellenőrző Hálózat (International Fact-Checking Network) tanúsítványával rendelkezik. Amikor egy tényellenőrző...

Ők a legnépszerűbb celebek a Facebookon

A hírességek közül Vujity Tvrtko gyűjtötte tavaly a legtöbb új követőt a Facebookon, és bár több mint egymillió rajongóval továbbra is Kasza Tibi a...

Rákapcsolt a Telekom

A pandémia ellenére tavaly az eredeti tervek szerint zajlott a Magyar Telekom vezetékes hálózatfejlesztése. Minden korábbi évnél többet, összesen 377 ezer új optikai elérést...

TikTokon erősít a Magyar Közút

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. az elmúlt téli időszak aktív hóeltakarítási és síkosságmentesítési, valamint az utóbbi hetek lokális javítási munkái mellett felpörgette a TikTok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így teljesítettek tavaly a legnagyobb médiacégek

Az elmúlt évben infláció feletti mértékben nőtt a legjelentősebb hazai médiavállalatok árbevétele, ugyanakkor az összesített profitjuk csökkent a korábbi évhez képest. A három legnagyobb médiacég árbevétele 56-57 milliárd forint körül alakult, a top 30-on...

Közelít a 3 milliárdhoz az 5G-s tábor

Az év végére várhatóan eléri a 2,9 milliárdot az 5G előfizetések száma világszerte, az évtized végére pedig ezek a hálózatok bonyolíthatják majd a globális mobiladat-forgalom 80 százalékát – vetíti előre a távközlési szektor legátfogóbb...

Mesés júliusra készül a Minimax

Közkedvelt sorozatokkal lepi meg kikapcsolódni vágyó nézőit a nyári szünetben is a Minimax. Az AMC Networks gyermekeknek szóló csatornája júliusban fordulatos és tanulságos detektívhistóriákkal, a rajzfilmtörténelem legismertebb mókuscsapatának új kalandjaival, valamint népszerű műsorainak színes...

SimplePay-ként folytatja az OTP Mobil

Július 1-től SimplePay Zrt. néven folytatja a működést a fizetési megoldásokat fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil Kft. Mostantól SimplePay márkanév alatt egységesítik a vállalkozásoknak kínált digitális fizetési megoldásokat.SimplePay Zrt. néven folytatja tovább működését 2025....

AI-dalokat készíthetünk az LG új kampányában

Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a „Radio Optimism” nevű kezdeményezés célja, hogy a közös zenei élményeken keresztül erősítse az emberi kapcsolatokat, és terjessze az optimista hozzáállás fontosságának üzenetét. A kampány...

Digital Center

Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák

A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...