Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Web
- Hirdetés -
Újabb változás a Facebookon
A Facebook egy olyan új eszközt tesz elérhetővé, amelynek segítségével a felhasználók szabályozhatják a hírfolyamukban vagy az általuk működtetett oldalakon megosztott bejegyzések kommentelhetőségét.
A felhasználók...
Már online is lehet autót vásárolni
Jelenleg az online vásárlásokat részesítjük előnyben életünk megkönnyítése céljából: megszokottá vált, hogy házhoz rendelünk élelmiszert, háztartási kellékeket, kozmetikumokat, elektronikai eszközöket. Ám a nyugati országokban...
Új online műsort indít a TV2
JR Sztorik néven új online háttérműsor indul a Jóban Rosszban sztárjaival. Bugár Anna, Kiss Ernő Zsolt, Nyári Darinka és Suhajda Dániel az otthonukban beszélgetnek...
Mihalik Enikő ad tippeket a mobilfotózáshoz a Telenor videósorozatában
#Kibontó néven indította el új YouTube videósorozatát a Telenor, amelyben a mobilszolgáltató szakértő munkatársai praktikus tippeket adnak a digitális eszközök használatához, hogy a nézők...
Sztárokkal üzenhetünk szeretteinknek
Egy nem mindennapi, kreatív akció indult el hazánkban is: személyre szabott videóüzenetet rendelhetünk ismert magyar művészektől szeretteinknek, ezzel felejthetetlen pillanatokat nyújtva bármilyen alkalomra. Kedvenc...
Új arculatot kapott a Napi.hu
Alaposan átalakult a Napi.hu megjelenése, a gazdasági híroldal új arculattal, a korábbinál áttekinthetőbb felülettel és többféle, új tartalommal jelentkezik. Az üzleti és közéleti cikkeket...
Biztonságos internethasználatra tanít a Da Vinci Media
A Digitális Témahét 2021 kapcsán hasznos oktatási tartalmakat kínál a Da Vinci Media. A témahét weboldalán és három együttműködő szolgáltató videótár kínálatában is ingyenesen...
Beszáll a tartalomgyártásba a jövőfesztivál csapata
Podcast és videósorozatokat indít a Brain Bar jövőfesztivált szervező csapat március 25-től. Az új iránnyal egy tartalomgyártó közösség létrehozását célozták meg, akik szórakoztató és...
Három évet ugrott előre az e-kereskedelem
Több mint 900 milliárd forint volt tavaly a belföldi online kiskereskedelmi forgalom a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint. A koronavírus felgyorsította...
Huszonötször annyian használják a Teams-t az oktatásban, mint a járvány előtt
Egy éves évfordulójához érkezett az online oktatás Magyarországon. Egy évvel ezelőtt rengeteg intézményt, intézményvezetőt, tanárt és diákot ért váratlanul és felkészületlenül az átállás a...
Tovább fejlesztette vezetékes hálózatát a DIGI
Nagyszabású gerinchálózat-fejlesztést hajtott végre a DIGI az elmúlt 8 hónapban. A hónapokig tartó munkálatok eredményeképp mostantól a DIGI és Invitel előfizetők 13, többségében kelet-magyarországi...
Új számmal jelentkezett az Employer Branding Magazin
Technológiai újdonságok belső kommunikációs használata, online onboarding folyamatok, hibrid munkavégzés – csak néhány példa azokból a kifejezésekből, amelyek az elmúlt egy évben mindennapjaink részévé...
Zenés projektben a Google
A Google Arts & Culture legújabb projektjeként a “Music, Makers & Machines” 15 ország több mint 50 archívumának, múzeumának, gyűjteményének, lemezkiadójának, fesztiváljainak és vezető...
A jó tartalom meghatároz – interjú Pácsonyi Daniellával
Hirtelen a föld alól is női szájtok kezdenek kinőni mindenféle brandérték vagy minőségi tartalom nélkül. Rövid távon egyszerűbb lenne behódolni a gagyinak, de ebbe...
Már elérhető a Vezess első podcastje
A Csapatrádió elsősorban a Forma-1-gyel foglalkozik. A podcast epizódjaiban az online autós magazin szakértő-újságírói beszélik meg a sportág legizgalmasabb híreit, a műsor felvétele pedig...
Rengeteg maszkot vettek az eMAG-nál
Tavaly novemberben fogyott a legtöbb szájmaszk az eMAG-nál, de a harmadik hullám nyomán bevezetett maszkviselési kötelezettség hatására március végére megdőlhetnek a korábbi eladási csúcsok...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Különleges LEGO-s kampány kapott díjat
A Pappas Auto Magyarország Kft. és a LEGO Hungária Kft. 2024 decemberében, illetve 2025 januárjában látható közös téli installációja egyedi, a szezonhoz igazán illő látványosságot hozott a budapesti Fashion Street karácsonyi forgatagába. A Human...
Meglepő dolog derült ki az online vásárlásról
Az online vásárlás elsőre racionális döntésnek tűnik: a vevő összehasonlítja az árakat, mérlegeli a lehetőségeket, majd a legjobb ajánlatot választja. A valóság azonban más: a magyar vásárló döntéseit sokkal inkább a bizalom, kényelem és...
Jelentős változások a Simple-nél
Érdemes Simple Classic-ról a Simple appra váltani, hiszen a régebbi verziót még idén kivezeti az alkalmazást fejlesztő és üzemeltető SimplePay Zrt. A Simple applikációban ezzel párhuzamosan számos új fejlesztés várja a felhasználókat. Például már...
Meglepő hatása van az új iPhone-ok érkezésének
A Rejoy.hu értékesítési adatai szerint a magyar vásárlók továbbra is a páratlan sorszámú iPhone-modellek iránt mutatnak nagyobb érdeklődést. A múlt héten bemutatott iPhone 17-széria és az iPhone Air készülékek esetében is hasonló trendet vár...
A trükközőket is beindította az új hitel
Az Otthon Start lakáshitelprogram szeptemberi indulásával nemcsak a kereslet nőtt meg ugrásszerűen, hanem megjelentek az eladók trükközései is. A fix 3 százalékos kamattal kínált hitel miatt sok eladó mesterségesen emeli az árakat, vagy külön...
Digital Center
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...
Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo
A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...
Indul az első hazai vállalati AI-verseny
Generatív AI-modell a megbeszélések összefoglalására, AI-alapú képfelismerés a radiológiai leletek kiértékelésére, valós idejű adatelemzés a prediktív karbantartás támogatására – csak néhány kiragadott példa a számtalan vállalati alkalmazási terület közül. A mesterséges intelligencia (MI) ma...