- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

A Spotify miatt kerülhet bajba az Apple

Vizsgálatot indíhat az Apple ellen a Spotify panasza alapján az Európai Bizottság, a svéd online zeneszolgáltató álláspontja szerint az App Store-ban hátránnyal indulnak az...

Nagy változást jelentett be a YouTube

Ingyenesen is elérhetővé teszi prémium, eddig csak előfizetéssel nézhető tartalmait a YouTube. A lépés a hvg.hu írása szerint érinti majd a magyar felhasználókat is,...

Megújult a SPAR weboldala

Az áruházlánc társadalmi szerepvállalását bemutató weboldala átalakított külsővel, friss tartalmakkal és új funkciókkal várja látogatóit. A www.sparsegitokezek.hu nemcsak az aktuális vállalati CSR-hírekről és tevékenységekről...

Hadat üzen az álhíreknek a Twitter

Új eszközt vezet be jövő héten a Twitter bizonyos álhírek ellen, hogy így is akadályozza a beavatkozásokat a május végi európai parlamenti (EP-) választásokba. Az...

Hatalmas büntetésre spórol a Facebook

Hárommilliárd dollárt különített el büntetésre a Facebook, amit a Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) szabhat ki a cégre magántitkok megsértése és adatok engedély nélküli kiszolgáltatása...

Elindult az első európai kereskedelmi 5G hálózat

Az Ericsson és Svájc legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója, a Swisscom bekapcsolták Európa első nagyszabású, kereskedelmi 5G-hálózatát, támogatva a kereskedelemben kapható okostelefonokat. A hálózat és az...

Ingyen zenével próbálkozik az Amazon

50 millió zeneszámból válogathatnak az Amazon Music Unlimited szolgáltatás keretében a felhasználók, ráadásul teljesen ingyen juthatnak hozzá ennyi zenéhez, ha elviselik a reklámokat. Az...

Egy perc sem kell a kiberbűnözőknek

Mindössze 52 másodpercre volt szükségük a kiberbűnözőknek ahhoz, hogy megtámadják a felhőbe kihelyezett csali (honeypot) szervereket – derül ki a Sophos “Exposed: Cyberattacks on...

3D-ben térképezik fel az országot

A legújabb technikával felszerelt autókkal járják be az utakat, és nagy pontossággal rögzítik az útadatokat, így az útburkolati jeleket és a KRESZ-táblákat egyaránt a...

Új eszköz a jelszavak védelmére

Az internetes szolgáltatásokat nyújtó cégek esetében a felhasználók csak reménykedhetnek abban, hogy a vállalat, amelyre rábízták szinte az egész életüket, megfelelően védi személyes adataikat....

A Disney is beszáll a streaming versenybe

Havonta 7 dollár, rengeteg Star Wars és Marvel tartalom, számos új sorozat – többek között ezek jellemzik majd a Disney új streaming szolgáltatását. A...

A YouTube-ot is beveszi a Discovery

A Discovery és a YouTube kiterjedt, többéves terjesztési megállapodásának köszönhetően a Discovery tényszerű szórakoztató csatornái elérhetők lesznek a YouTube streamingszolgáltatásának előfizetői számára, élőben és...

Fontos változásokról döntött a Facebook

Módosította felhasználási feltételeit a Facebook, és a jövőben egyértelműen tájékoztatni fogja felhasználóit az adataik felhasználásáról - közölte az Európai Bizottság. A közösségi oldal egyebek...

Hatalmasat nőtt a Telekom hálózata

Az évek óta tartó intenzív vezetékes hálózatfejlesztésnek köszönhetően, a Telekom hálózatában a gigabites sebességre képes elérések száma már meghaladta az egymilliót. A Telekom összes...

Bestsellerrel erősít a JOY.hu

A magyar bestseller író, Lakatos Levente legújabb folytatásos regényének első fejezetei már elérhetőek a joy.hu microsite-ján, a JOY LOVE-on . A JOY és az író...

Ismét feltérképezi az országot a Google

Frissíti Magyarországról szóló adatbázisát a Google, a cég Street View, vagyis Utcakép szolgáltatásához áprilisban és májusban készülnek az új felvételek. A tervek szerint többek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok

A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...

PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Szintet lépett a használtautó-import

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...