- Hirdetés -

Kategória: Out of home

- Hirdetés -

A kreativitás és innováció kéz a kézben jár az out-of-home piacon (x)

A legegyszerűbb üzenet is úgy képes célba találni, ha kreatívan és közérthetően mondjuk el. Ebben van óriási szerepe az innovatív eszközöknek, amelyekkel még látványosabban...

A BKV ismét meghirdeti a reklámhelyeit

A BKV Zrt. hétfőn újra kiírta a korábban jelentős sajtóérdeklődést kiváltó és eredménytelenül zárult reklámtenderét. A BKV közleményében hangsúlyozta, a koncessziós eljárástól azt remélik, hogy...

Kizöldülő médiaeszközök – interjú Samu Tímeával

Akár természetbarát anyagok használatáról, akár újrahasznosíthatóságról van szó, évek óta tudatosan keressük azokat a megoldásokat, amelyekkel érdemben csökkenthetjük az ökológiai lábnyomunkat – mondja Samu...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar startupokat is díjaztak

Budapesten rendezte meg az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) az EIT Innovation Awards 2025 eseményt, amelyet november 25-én tartottak a Budapesti Kongresszusi Központban. A rendezvény keretében tartott EIT Jumpstarter Grand Finale eseményen összesen...

Rekordévet hozhat az ünnepi szezon Budapesten

A Kiwi.com foglalási adatai alapján 37 százalékkal több turista érkezik Budapestre az idei ünnepi időszakban, mint tavaly. A legtöbben Spanyolországból és Olaszországból indulnak útnak, de látványosan nőtt az érdeklődés Lengyelországból, Brazíliából, Dél-Koreából és –...

Fontos pillanatokat szalasztunk el fotózás közben

A Samsung új kutatása szerint a tökéletes fotó elkészítésének nyomása elvonhatja a figyelmünket magáról a pillanatról. Az év végéhez közeledve a legtöbben a barátaikkal és családtagjaikkal töltik az ünnepi időszakot. Az európaiak több mint...

A figyelem a médiatervezés új valutája

Mindenki tudja, mi az a figyelem, csak senki sem tudja pontosan, mi is az – írta William James 1890-ben. Több mint egy évszázaddal később Hal Pashler pszichológus is ugyanezt állapította meg: a figyelem az...

Így erősítenék a magyar animáció versenyképességét

A Magyar Animációs Producer Szövetség (MAPSZ) a Nemzeti Filmintézet és a Kreatív Európa Program támogatásával 2027 végéig új szakmai programot indít, amely hosszú távon növeli a magyar animáció nemzetközi jelenlétét és koprodukciós lehetőségeit. A...

Digital Center

A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

Így formálja az AI a tévéipart

Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...

Új fejezet a magyar AI filmkészítésben

Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...