- Hirdetés -

Kategória: Podcast

- Hirdetés -

Digitális médiapiac és a PR szakma helyzete a Business Lounge-ban

Év elején mindig jóslatokba bocsátkozunk, most épp a digitális médiapiaccal kapcsolatban – mit remélünk 2024-től? Erről Erdélyi Eszterrel, az Atmedia digitális vezetőjével folyt a...

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a...

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz...

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott....

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik,...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt...

Sorsjegyet adhatok? – Bánhegyi Zsófia a Business Lounge-ban

A felnőtt magyar lakosság több mint fele lottózik vagy köt sportfogadást évente legalább egyszer, de vajon online vagy offline teszi ezt szívesebben? Milyen kihívásokkal...

Közeledik az idei Marketing Summit – Business Lounge Hinora Ferenccel

Stratégiai és menedzsmenti témák, valamint a marketing eszközoldala is terítékre kerül majd az idei Marketing Summit konferencián, melynek előkészületeiről Hinora Ferenc, a Magyar Marketing...

Az 5G a fejlődés következő szintje

Mára gyakorlatilag kikerülhetetlenné vált az internet, és már az idősebb korosztály is egyre nagyobb gyakorlatra tesz szert használatában. De mire használjuk leginkább a világhálót,...

Ha eszközként kezeljük, máshogy állunk hozzá

Talán túl sok sci-fi-t néztünk gyerekkorunkban és azért viszonyulunk fenntartásokkal a mesterséges intelligenciához, aminek ma már a számítógépes játékok világától elkezdve az orvosi diagnosztikáig...

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” –...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ügynökségi vezetők eredményekről és kihívásokról

Folytatódik a digitális csatornák és az automatizáció térnyerése, és a munka sem lesz kevesebb. A top hazai full service ügynökségek vezetőivel az alkalmazkodásról, a megújulásról, a személyre szabhatóságról beszélgettünk. No meg arról, hogy nem...

Médiacégek kétféle fókuszban

A Business Lounge június 18-ai adásában a médiacégek kerültek a középpontba. Egyrészt azért, mert a Marketing&Média TOP50 legbefolyásosabb médiavezető listáját elemezték Simon Krisztián főszerkesztő segítségével, másrészt Huszics György, a Carbon Crane társalapító-ügyvezetője a digitalizáció...

Új vezető a Microsoft Magyarország élén

2025. szeptemberétől Bábel Gabriella tölti be a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatói pozícióját. Gabriella az elmúlt évtizedben nagyvállalati kereskedelmi vezetői pozíciókat látott el a Microsoftnál itthon és regionális munkakörökben, 2018-ban pedig közel egy évig megbízott...

Ingyenes szórakozás a Samsung tévéivel

A 2022-es vagy annál újabb Samsung okostévék tulajdonosai két hónapig díjmentesen vehetik igénybe a Game Pass Ultimate próbaverzióját, és játszhatnak konzol nélkül az EA SPORTS FC 25-tel. Samsung az Electronic Arts (EA) és az...

Két magyar munkáltató a legjobbak között

Nemzetközi elismerésben részesült a GrandVision Hungary és a KUKA Hungária: mindkét vállalat díjazott lett a világ legjobb munkahelyeit elismerő Stevie Awards for Great Employers versenyen. A díj azoknak a cégeknek, HR-csapatoknak és munkáltatói kezdeményezéseknek...

Digital Center

Az oktatást is megváltoztatja a mesterséges intelligencia

Fejtörést, aggodalmat, szorongást okozott a mesterséges intelligencia megjelenése az oktatás területén is, mostanra azonban a tanárok és a diákok is egyre nagyobb potenciált látnak az AI forradalmában világszerte. A tanulók könnyebb és érthetőbb magyarázatokhoz...

Új Samsung monitorok érkeznek

A Samsung bejelentette legújabb Smart Monitor termékcsaládját, amelyben a csúcskategóriás Smart Monitor M9 (M90SF modell) mellett a továbbfejlesztett Smart Monitor M8 (M80F) és M7 (M70F) modellek is megtalálhatók. Az M9 QD-OLED technológiája és a...

Digitális detox: így nyaralhatunk önfeledten

A nyári vakáció a feltöltődésről szól – legalábbis így lenne ideális. Ehhez azonban tudatos döntésekre van szükség: nemcsak az utazást kell megtervezni, hanem azt is, hogyan kapcsolódunk ki valóban. A digitális detox – azaz...

Kia modellekhez érkezik az LG streaming megoldása

Az LG Electronics bejelentette, hogy a webOS alapú autós okosplatformja (ACP) a Kia új, európai modelljeiben is elérhetővé válik. A mobilitási fejlesztések terén élen járó vállalat megoldása a nemrégiben bemutatott EV3 modellben debütál, később...

Bíznak a mesterséges intelligenciában a magyarok

Miközben a mesterséges intelligencia (AI) világszerte egyre nagyobb hatással van a mindennapi életre, a magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat –...