Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Krízistérkép: nőtt az elhúzódó válsághelyzetek aránya
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ a Krízistérkép 2024 kiadványban. Az év valamennyi válságos kommunikációs helyzetét összegző krízislistában a közéleti...
Döntőben a Lounge Group
Hat kampánnyal 11 shortlistes helyet szerzett meg, azaz jutott döntőbe a Lounge Group a neves nemzetközi versenyen, az IPRA-n.Az MVM Csoport, a Bolt taxi,...
A KNK-val erősít a Mary-Ker Pasta
A KNK kommunikációs ügynökséget választotta leadügynökségének a hazai élelmiszerpiacon három évtizede meghatározó szerepet betöltő Mary-Ker Pasta Kft. A cég csomagolástervezésben, márkaépítésben és fogyasztói kommunikációban...
Márkabevezető kampány hozott elismerést az Open Communications-nek
Kiemelkedő eredménnyel zárta a PREXA 2025-ös versenyt az Open Communications: ezüst díjjal jutalmazták a Diaconia társadalmi designmárka bevezető kampányát a storytelling kategóriában, emellett shortlistre...
Különdíjas lett a KNK kampánya
A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a KNK PR & Media ügynökség közös kampánya, „A hazaiban több van” nyerte el a Trade Magazin által...
Tarolt a Noguchi a PREXA-n
Ünnepi díjátadón hirdette ki a Magyar PR Szövetség a PREXA (PR Excellence Awards) versenyének nyerteseit. Ismét a Noguchi lett az év ügynöksége, és a...
Az Influence Media nyerte az Europ Assistance PR tenderét
Meghívásos tender keretében választott kommunikációs partnert az Europ Assistance Magyarország. A megbízást az Influence Media nyerte el, a közös munka pedig idén márciusban el...
Szintet lép a TEVA és a PDKY együttműködése
A Positive Adamsky frissen megújult márkaneve és arculata, a PDKY nemcsak új identitást, de újfajta együttműködési szellemiséget is jelez – ennek egyik legmarkánsabb példája...
Az éves beszámolóról és új örökös tagról is döntött az MPRSZ közgyűlése
Megtartotta éves közgyűlését a Magyar PR Szövetség, ahol az új örökös tag megválasztása mellett a közgyűlés a 2024-as beszámolót is megvitatta és elfogadta. A...
Az offline találkozásokért kampányol a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a közösségi média platformokon való jelenlét – derül ki a Heineken friss kutatásából. A világszerte...
Teljeskörű marketingtámogatással erősíti a DVM Groupot a MITTE
Stratégiai szintre lépett a MITTE és a DVM Group együttműködése. A kommunikációs ügynökség mostantól a teljes cégcsoportra kiterjedő marketing-támogatással segíti a 30 éves jubileumára...
A Morphóval újít a SmartFM
Új lendületet vesz a létesítményüzemeltetési szektor egyik meghatározó, innovatív szereplője, a SmartFM. Az ingatlanüzemeltető arculatának frissítése mellett döntött, emellett kiemelt figyelmet fordít ebben az...
Új megbízás a KRQ-nál
A KRQ reklámügynökség nyerte el a Liv Duna Medical Center teljes körű kommunikációs és marketingtevékenységének kezelését.A stratégiai partnerség célja, hogy a magánegészségügyi szolgáltató még...
Rekordszámú nevezés a PREXA-n
Rekordszámú, 97 nevezés érkezett az Magyar PR Szövetség PREXA 2025 versenyére. Közülük 62 pályamű került shortlistre a hazai szakemberekből álló előzsűri szavazata alapján. A...
Új ügyfél Morphónál
A Légtér.hu, a magyar légtérhasználati szolgáltatások és drónképzés egyik meghatározó szereplője a Morphót választotta kommunikációs partnerének.Az együttműködés célja, hogy a Légtér.hu szolgáltatásai minél szélesebb...
Júniustól a BeSocial építi az Euronics social platformjait
Habár az „Ez Ennyi” üzenet már sokunknak ismerősen csenghet, júniustól újabb szintre lép: az Euronics social tenderét a BeSocial nyerte, így a márka a...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Mesés júliusra készül a Minimax
Közkedvelt sorozatokkal lepi meg kikapcsolódni vágyó nézőit a nyári szünetben is a Minimax. Az AMC Networks gyermekeknek szóló csatornája júliusban fordulatos és tanulságos detektívhistóriákkal, a rajzfilmtörténelem legismertebb mókuscsapatának új kalandjaival, valamint népszerű műsorainak színes...
SimplePay-ként folytatja az OTP Mobil
Július 1-től SimplePay Zrt. néven folytatja a működést a fizetési megoldásokat fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil Kft. Mostantól SimplePay márkanév alatt egységesítik a vállalkozásoknak kínált digitális fizetési megoldásokat.SimplePay Zrt. néven folytatja tovább működését 2025....
AI-dalokat készíthetünk az LG új kampányában
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a „Radio Optimism” nevű kezdeményezés célja, hogy a közös zenei élményeken keresztül erősítse az emberi kapcsolatokat, és terjessze az optimista hozzáállás fontosságának üzenetét. A kampány...
Újdonságokkal is készül az Auchan az EFOTT-ra
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az EFOTT-on, ahol a fesztiválozók több mint 600 termék közül válogathatnak. A tavalyi sikeres szereplést követően az Auchan még több újdonsággal és szolgáltatással készül, hogy...
Így készül a Samsung az IFA-ra
A Samsung hamarosan visszatér az IFA (Innovation for all) Kiállításra. Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai vásárát 2025. szeptember 5. és szeptember 9. között rendezik Berlinben, a 101. alkalommal. A vállalat kiállítótere a City Cube épületében...
Digital Center
Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák
A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...