- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Új ügyféllel erősít a Morpho

A Morpho támogatja a globális kibervédelmi vállalat, a BlueVoyant külső kommunikációs aktivitásait.Az iparágvezető BlueVoyant külső kommunikációs aktivitásainak támogatására keresett hazai partnert, a kiválasztás során...

Sok a kókler az építőiparban

A lakásfelújítás, házépítés komoly műszaki szaktudást igényel, de a megrendelők nehezen tudják eldönteni, kiben érdemes megbízni. A Mapei felmérésnek köszönhetően láthatóvá vált, mennyien válnak...

A Positive Adamsky-val dolgozik a Husqvarna

Meghívásos tender keretében választott PR ügynökséget innovatív kerti technológiai megoldásai bemutatására a svéd Husqvarna. A megbízást elnyerő Positive Adamsky első feladata a cég robotfűnyíróinak...

Visszafogott optimizmus – PR-ügynökségek vezetői a piaci helyzetről

A PR-ügynökségeknek nem ment rosszul tavaly, sőt, úgy tűnik, mintha az egész szakma szárnyalt volna. Csakhogy vannak kedvezőtlen trendek, így visszafogott az optimizmus. Márpedig...

Válságálló kommunikáció – így sikerült 2022 a PR-ügynökségeknek

A legnagyobb árbevételű public relations ügynökségek 2022-ben összesen 17,6 milliárd forint nettó árbevételt értek el. Amennyiben nem számolunk az egyik, döntően külföldre dolgozó céggel,...

Nevetve tanulhatunk az építkezésről

Ugyanazon a nyomvonalon megy a víz- és a gázvezeték? Káoszba fulladt a költségtervezés? Rosszkor érkeznek a nyílászárók? Ezek mind olyan hibák egy beruházásnál, amelyek...

Nemzetközi szervezethez csatlakozott az MPRSZ

A Global Alliance for Public Relations and Communication Management nemzetközi szakmai szövetség hivatalos tagja lett a Magyar PR Szövetség (MPRSZ). A stratégiai partnerség jelentős...

A WELL-lel dolgozik az Auchan

A Miből Mennyit Egyek digitális oktatóprogram az Auchan Alapítvány támogatásának köszönhetően új programelemekkel bővülve, a korábbinál jóval intenzívebb kommunikációval folytatódik 2023-ban. A Program kreatív...

Kategóriagyőztes lett az IPRA-n a Mastercard és az Uniomedia kampánya

Az egyik legnevesebb nemzetközi PR versenyen, az IPRA Golden World Awards-on az Uniomedia Csoport Mastercard részére készített, „Budapest első digitális termelői piaca” kampányát a...

A Morpho segítségével bővül a GE csapata

A GE Gas Power veresegyházi gyára a Morpho-t választotta kommunikációs partnernek munkáltatói márkaépítéshez és fizikai toborzókampányához. A kampány célja, hogy a vállalat megtalálja új...

Megvannak a PREXA idei nyertesei

Ünnepi díjátadón hirdette ki a PREXA (PR Excellence Awards Hungary) verseny nyerteseit a Magyar PR Szövetség. A legjobb kommunikációs gyakorlatokat díjazó verseny magyar főzsűrije...

Uniomedia rekord az IPRA-n

Rekordot döntött idén az Uniomedia IPRA-s szereplése, az egyik legnevesebb szakmai PR versenyen az ügynökség 6 nevezéssel jutott tovább, ez az eddigi legtöbb kampány,...

Ismét nemzetközi fesztiválon tarolt a Wavemaker

A Wavemaker Üres asztalok kampányát a Festival of Media Global Awards négy kategóriájában is a legjobbak közé választották, két arany, egy ezüst és egy...

Olvasásra buzdít a Libri

A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető...

Rangos elismerést kapott a Ferling

Magyarország legnagyobb vidéki központtal működő pr-ügynöksége 2021 és 2022 után 2023-ban is Business Superbrands elismerésben részesült.A Business Superbrands díj azokat a legkiválóbb cégeket emeli...

A ruházati termékekre fókuszál a BioTechUSA nemzetközi kampánya

A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő, sportruházat és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 45 webshoppal, 270...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így spórolhatunk több tízezret a külföldi nyaraláson

Készpénzt felvenni külföldön, az egyik legdrágább banki műveletnek számít. A devizaváltásra is vannak kedvezőbb ajánlatok, mint a hagyományos forintkártyás fizetés külföldön, nem is beszélve a határainkon túl, forintban felajánlott fizetésekről. A bank ráadásul még...

A vásárlók többsége tudja, hogy egy termék magyar-e

Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a Magyar Termék védjegyes termékeket. Az étrendkiegészítők-gyógyszerek kategóriában is 62,5 százaléka a vásárlóknak inkább magyar eredetű terméket keres, miközben az építőiparban és az állateledelek között...

Ezek lettek 2025 Országtortái

2025-ben egy formabontó vajkrémes torta bizonyítja be egy ország számára, hogy a klasszikus technikák is képesek teret adni a kreativitásnak – különösen, ha valóban minőségi alapanyagokkal találkoznak. A Magyarország Tortája verseny évről évre megmutatja,...

Rónai Egonnal, B. Tóth Lászlóval és Héder Barnával folytatódik a Rádió 100 podcast

Az eredetileg a kelet- és nyugatnémetek találkozásait segítő Danubius, a Magyar Rádió kereskedelmi csatornájaként indult Calypso, valamint a George H. W. Bush magyarországi látogatására indított Rádió Bridge megalakulását és működését idézték fel a „Rádió...

Így alakítja át a nyár a nézői szokásokat

Már a korábbi években is megfigyelhető volt, ám 2025 júliusában minden eddiginél élesebben rajzolódott ki a hazai nézői szokások nyári átalakulása. Történelmi mélypontra süllyedt a lineáris tévécsatornák elérése, miközben a nagyképernyős nézettségen belül az...

Digital Center

Jótékony célokra fordítja a One a Majkával megszüntetett megbízás fennmaradó összegét

A One Magyarország 2025. július 24-én azonnali hatállyal megszüntette Majoros Péter (Majka) márkanagyköveti megbízását, és az előadóművésszel való együttműködést lezártnak tekinti. A tavaly októberben, kétéves időtartamra megkötött szerződés alapján járó megbízási díj fennmaradó részét...

Ez szükséges a kiberbiztonsághoz

Mindennapi életünk és munkánk elválaszthatatlan része lett az online tér, amely – amellett, hogy kényelmet kínál – számos veszélyt is rejt. A kiberbiztonság kérdése ma már nem különül el munka és magánélet közt, ugyanazokat...

Jelentős lépés a humanoid robotok fejlesztésében

A kínai székhelyű Unitree robotikai vállalat bemutatta legújabb fejlesztését, a Unitree R1 humanoid robotot. A mindössze 25 kilogrammos modell nemcsak könnyű és mozgékony, hanem olyan árszinten válik elérhetővé, amely korábban elképzelhetetlen volt a humanoid...

Magyarországon is elérhetők a Samsung legújabb mobiljai

Magyarországon is elérhetőek a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai, a Galaxy Z Fold7 és a Galaxy Z Flip7 készülékek, valamint az új Galaxy Watch8 okosóra-széria. Az új készülékek nemzetközi bevezetésével a Samsung világszerte hozzájárulhat a...

Az oktatást is megváltoztatja a mesterséges intelligencia

Fejtörést, aggodalmat, szorongást okozott a mesterséges intelligencia megjelenése az oktatás területén is, mostanra azonban a tanárok és a diákok is egyre nagyobb potenciált látnak az AI forradalmában világszerte. A tanulók könnyebb és érthetőbb magyarázatokhoz...