Meghívásos tender keretében választott PR ügynökséget innovatív kerti technológiai megoldásai bemutatására a svéd Husqvarna. A megbízást elnyerő Positive Adamsky első feladata a cég robotfűnyíróinak...
A PR-ügynökségeknek nem ment rosszul tavaly, sőt, úgy tűnik, mintha az egész szakma szárnyalt volna. Csakhogy vannak kedvezőtlen trendek, így visszafogott az optimizmus. Márpedig...
A legnagyobb árbevételű public relations ügynökségek 2022-ben összesen 17,6 milliárd forint nettó árbevételt értek el. Amennyiben nem számolunk az egyik, döntően külföldre dolgozó céggel,...
Ugyanazon a nyomvonalon megy a víz- és a gázvezeték? Káoszba fulladt a költségtervezés? Rosszkor érkeznek a nyílászárók? Ezek mind olyan hibák egy beruházásnál, amelyek...
A Global Alliance for Public Relations and Communication Management nemzetközi szakmai szövetség hivatalos tagja lett a Magyar PR Szövetség (MPRSZ). A stratégiai partnerség jelentős...
A Miből Mennyit Egyek digitális oktatóprogram az Auchan Alapítvány támogatásának köszönhetően új programelemekkel bővülve, a korábbinál jóval intenzívebb kommunikációval folytatódik 2023-ban. A Program kreatív...
Az egyik legnevesebb nemzetközi PR versenyen, az IPRA Golden World Awards-on az Uniomedia Csoport Mastercard részére készített, „Budapest első digitális termelői piaca” kampányát a...
A GE Gas Power veresegyházi gyára a Morpho-t választotta kommunikációs partnernek munkáltatói márkaépítéshez és fizikai toborzókampányához. A kampány célja, hogy a vállalat megtalálja új...
Ünnepi díjátadón hirdette ki a PREXA (PR Excellence Awards Hungary) verseny nyerteseit a Magyar PR Szövetség. A legjobb kommunikációs gyakorlatokat díjazó verseny magyar főzsűrije...
Rekordot döntött idén az Uniomedia IPRA-s szereplése, az egyik legnevesebb szakmai PR versenyen az ügynökség 6 nevezéssel jutott tovább, ez az eddigi legtöbb kampány,...
A Wavemaker Üres asztalok kampányát a Festival of Media Global Awards négy kategóriájában is a legjobbak közé választották, két arany, egy ezüst és egy...
A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető...
Magyarország legnagyobb vidéki központtal működő pr-ügynöksége 2021 és 2022 után 2023-ban is Business Superbrands elismerésben részesült.A Business Superbrands díj azokat a legkiválóbb cégeket emeli...
A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő, sportruházat és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 45 webshoppal, 270...
Az angolul beadott pályázatokat egy neves külföldi szakemberekből álló bizottság fogja értékelni.A nemzetközi zsűri által három legjobbnak ítélt pályamunka kategóriától függetlenül díjazásban részesül. A...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....