Az ország egyik legnagyobb magyar tulajdonú kiskereskedelmi lánca, az EcoFamily a külső kommunikációjának további erősítése érdekében új PR ügynökséget választott. A bolthálózat PR és...
Meghívásos tenderen választott kommunikációs ügynökséget a Mercedes-Benz Hungária Kft., amely hetedik éve piacvezető a prémium autó szegmensben Magyarországon.A KRQ nyerte el a Mercedes-Benz meghívásos...
Idén is meghirdeti a Magyar PR Szövetség a PR Excellence Hungary Award (PREXA) versenyt, amelyre már lehet jelentkezni. A pályázat lehetőséget biztosít az iparág...
PEERS Communication néven új kommunikációs ügynökséget alapított Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút kommunikációs vezetője és Magyar Sára Katalin. Az új cég marketing, PR,...
Magyarországon a Ferling kapta meg elsőként az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) akkreditációját. A világszerte használt, nemzetközi kritériumok alapján kialakított tanúsítvány az ügynökségek magas...
A Sabre Awards IN2 versenyen érdemelte ki a kategóriagyőztelmet.A Sabre Awards IN2 versenyén korábban shortlistre került, Telekommal közös Digitális Óra kampányukat a kategória legjobbjának...
A 2023-as Sabre EMEA versenyen 5 nevezésével is shortlistre az Uniomedia.
Négy nevezésük a Sabre Awardson, egy pedig az ezzel egyidőben meghirdetett Sabre IN2 Awardson...
A Listerine meghívásos tenderfolyamat során választotta ki a full-service ügynökséget 2023-as kommunikációjának támogatására.A Johnson & Johnson tavaly augusztusban hirdetett tendert szájhigiénés márkája, a Listerine...
Magyarország első és máig egyetlen tisztán elektromos közösségi autómegosztó szolgáltatója a GreenGo vállalati ügyfélkörének bővülésével fejleszteni szeretné ESG kommunikációját. A ComLab feladata az lesz,...
Meghívásos tenderen választotta ki kommunikációs ügynökségét a Magyar Suzuki, amelynek eredményeként a következő két évben is a Morpho támogatja az esztergomi gyártócég vállalati kommunikációját.
Az...
Januártól a KNK kommunikációs ügynökség kezeli a magyar piac meghatározó pezsgői, a Törley és a Hungaria márkák PR-aktivitásait és különféle sajtóeseményeit. Az éves megbízás...
Meghívásos tenderen a MITTE Communications-t választotta a DVM group szolgáltatásainak márkaépítésére és bevezetésére.A DVM group közel 30 éve nyújt integrált építészeti és építőipari szolgáltatásokat...
A Mediator nyerte az AutoWallis Csoportba tartozó Wallis Automotive Europe (WAE) által kiírt kommunikációs tendert, így 2023-tól az ügynökség felel a Jaguar, a Land...
Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me. A kreatív-, digitális-, social média-, PR-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu...
A MITTE felel Magyarország első, a BME-n indnuló fizikus-mérnök alapképzésének ügynökségi feladataiért.
Magyarországon elsőként indít fizikus-mérnök alapszakot a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME). Az...
Közel 20 milliárdos nettó árbevétel, győzelem a RECMA-listán, a Top 50 marketinges rangsorban pedig nagy létszámú ügyfélkör, de bármilyen is a piaci helyzet, jól...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....