Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
A NetPincér a Positive Adamsky-t választotta
Meghívásos tender keretében választotta ki a NetPincér a Positive Adamsky-t a cég munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos feladatainak ellátására. Az ügynökség mostantól a NetPincér PR kommunikációs...
Nyuszis megállókkal készül a húsvétra az E.ON
A húsvéti ünnepre feldíszített megállókkal lepte meg az utasokat az E.ON Hungária Csoport. A várakozók háromdimenziós virtuális tojást festhetnek vagy kedves nyuszifüles fotókat készíthetnek,...
A Pepsi ismét a Positive Adamskyt választotta
Bár az ügynökség már 2014 óta számos márkán dolgozott ügyfelével (többek között Lay’s, Pepsi, Schweppes, Mirinda), két év kihagyás után most újból keretszerződött partneri...
Alkalmassági tesztek: új ajánlást dolgozott ki az MPRSZ
A pandémia hatására a jelenlétre épülő kiválasztási formák a magyar kommunikációs szakmában is átalakultak, a személyes interjúztatás helyett előtérbe kerültek az online kiválasztási formák....
Ismét keresik a legvonzóbb munkáltatói márkákat
Idén már hatodik alkalommal hirdeti meg a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó díját, az Employer Branding Award-ot. Újdonság,...
Globális tendert nyert a Publicis Groupe Hungary
Az 1850-ben alapított, az ofszet nyomdagépek piacán elsöprő, több, mint 40 százalékos piaci részesedéssel bíró és 170 országban aktív Heidelberg márka globális kommunikációját alakítja...
Összefogás a belső kommunikáció fejlesztéséért
A gazdálkodó szervezetek számára a koronavírus kapcsán különös mértékben fókuszba kerülő belső kommunikáció fejlesztéséért szövetségre lépett egymással a terület három hazai szereplője. Az okostelefonon...
Új ügyfél a Próbakőnél
Európa leggyorsabban növekvő integrált mobilitási megoldás szolgáltatója, a cseh EUROWAG a Worldcom PR Groupot választotta kommunikációs parterének, amelynek magyar partnerügynöksége a Próbakő. A hat...
A PR szakmában is alacsony a női vezetők aránya
Bár a PR szakmában dolgozók mintegy kétharmada nő, a vezetőknél éppen fordított az arány a Magyar Public Relations Szövetség közlése szerint.
A Global Women...
Új ügyfél a BellaComnál
A Várda-Drink Zrt. a BellaComra bízta kampányai médiatervezését. A Nicolaus Extra Fine vodka és a Várda Keserű Coffee likőr márkákkal indult az együttműködés.
A Nicolaus...
Már Genfből is kínálja új szolgáltatását a Capital Communications
Megkezdte nemzetközi terjeszkedését a Capital Communications, a boutique PR ügynökség a vállalatok fenntarthatósági törekvéseinek és eredményeinek hatékony kommunikációjára kidolgozott Impact Branding koncepcióját és gyakorlatát...
Új megbízást kapott a Just Creative
A Just Creative meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást. Az ügynökség a SKI43 jótékony programjának és a kezdeményezést kiegészítő, GASTRO43 Program a teljes körű...
Az Emerald vezetője a Davosi Világkommunikációs Fórumon
Lakatos Zsófia képviseli Magyarországot az idei Davosi Világkommunikációs Fórumon. „Vezetés a viharos időkben” címet viseli az idei Online Kommunikációs Csúcstalálkozó, amely a nehéz 2020-as...
Új kreatív platformot mutatott be a K&H Csoport
TE&K&H néven új kreatív platformot mutatott be a K&H Csoport, amelyet a VMLY&R COMMERCE-szel (volt Geometry) együttműködésben fejlesztettek. A fintech-es TE&K&H platform a bank...
Világméretű közösségimédia-kampánnyal ünnepel a BMW
Tízéves a BMW i divízió. A bajor prémiumgyártó ezért 2021. február 22-én, hétfőn világméretű közösségimédia-kampányt indít útnak, ami során feleleveníti az elmúlt 10 év...
Új ügyféllel erősít a MITTE
A MITTE Communications nyerte a D&B Ingatlanfejlesztő-Csoport Duna Terasz Grande társasház-fejlesztésének integrált ügynökségi tenderét. A MITTE 2021 februárjától látja el a D&B Ingatlanfejlesztő-Csoport legújabb...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Palackvisszaváltás – futár is jöhet érte
A Kifli.hu vásárlói összesen több, mint 5,5 millió üveg-, palackot és dobozt váltottak vissza házhoz menő visszaváltással a szolgáltatás indulása óta. Ez a mennyiség mintegy 277 millió forint visszaváltási díjnak felel meg, amit levásárolható...
Filmes legendák a Reklamátorban
A Reklamátor podcastsorozat “Reklámfilmezés: út az aranykorból az AI világába” című 7. epizódjában két Balázs Béla-díjas filmes szakemberrel a reklámfilmgyártás múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon és Spotity csatornáin már...
Ide utaznak a hosszú hétvégén a magyarok
Az október 23-i négynapos hosszú hétvégén Eger, Budapest, Miskolc, Gyula és Hajdúszoboszló a legnépszerűbb úti cél a Szallas.hu foglalási adatai alapján. A vendégek zöme a hoteleket és az apartmanokat keresi, és 2-3 éjszakás pihenést...
Minden eddiginél több NBA-meccs lesz a Sport TV-n
Az NBA és az AMC Networks International - Central and Northern Europe (AMCNI-CNE) új, többéves megállapodást kötött az észak-amerikai profi kosárlabdaliga (NBA) közvetítéseivel kapcsolatban. Ennek értelmében minden eddiginél több meccset láthatnak majd a magyar...
Tovább nőtt az IKEA
Az Ingka Csoport bejelentette, hogy az IKEA kiskereskedelmi forgalma 39 milliárd eurót tett ki a 2025-ös pénzügyi évben – az eladott mennyiség 1,6 százalékkal, az áruházak és az online látogatások száma pedig 1,3 százalékkal,...
Digital Center
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...
Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok
Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...
Ez kell a sikeres AI-projektekhez
Az EU AI Act előírásainak való megfelelés előkészítése szervezetenként eltérő ütemben halad, miközben a kötelezettségek teljesítésére vonatkozó határidők közelednek – derül ki a Deloitte legfrissebb Magyar AI Körképéből. Komoly probléma, hogy miközben a technológia...
A vállalatok 75 százaléka kudarcot vallhat AI-projektjeivel
A kezdeti AI-próbálkozások sok vállalatnál nem hozták meg a várt eredményeket. A Forrester szerint ezért most olyan stratégiákra van szükség, amelyek képesek hosszú távon is biztosítani a megtérülést. Ehhez az üzleti célokra épülő, átgondolt...
Ilyen lesz a jövő háztartása
Képzeljük el, hogy a mosógépünk előre szól nekünk, amikor szüksége van egy kis törődésre, vagy a hűtőnk automatikusan spóroló üzemmódba áll, amikor nem vagyunk otthon. Az LG ThinQ mesterséges intelligenciájával ez nem csak filmben...