- Hirdetés -

Megújult kommunikációs csapattal erősít az újHÁZ Centrum

|

- Hirdetés -

Jelentősen átalakult az újHÁZ Centrum kommunikációs struktúrája: Döry Gábor az elmúlt év végén marketingigazgatóként igazolt a céghez, márciustól pedig egy újragondolt ügynökségi struktúrában a Clair&Curtis a kreatív megoldásokkal és médiavásárlással, az ACG PRo a PR-rel, míg a TEN Media a digitális kampányokkal kapcsolatos feladatokat látja el.

Döry Gábor több mint húsz éve foglalkozik marketinggel. Felsőfokú végzettségeit kereskedelmi és közgazdász, valamint marketingkommunikációs területen szerezte. Eddigi pályafutása során dolgozott a Peugeot Hungáriánál, a Nissan Közép-Kelet európai regionális központjánál, a Raiffeisen Banknál és a Coninvestnél, öt éven keresztül pedig a Corinthia Hotel Budapest kommunikációs igazgatói posztját is betöltötte. 2017-ben társalapítóként létrehozta az Avocado marketingügynökséget, ahol stratégia- és márkaépítéssel, illetve online és offline marketinggel is foglalkozott. Az elmúlt két évtizedben számos hazai és nemzetközi díjat nyertek az általa gondozott márkák.

„Büszke vagyok, hogy csatlakoztam az újHÁZ Centrum családjához, hiszen egy emberközpontú, folyamatosan fejlődő, a vásárlók és partnerek igényeit magas szinten kielégítő márka életének, fejlődésének része lettem. Marketingigazgatóként célom, hogy az újHÁZ Centrum kommunikációja egy új szintre lépjen, és hatékony, innovatív megoldásokkal támogassuk a kereskedéseinket valamint az általuk nyújtott szolgáltatásokatIzgatottan láttam neki a csapatommal, a kereskedésekkel és a partnerekkel közös munkának. Bízom benne, hogy egy új fejezetet nyitunk a cég életében”” – mondta Döry Gábor.

A vállalat kommunikációs egységében tavasszal ügynökségi struktúraváltás is történt:

Az ügynökségi csapatban változatlanul jelen van a Clair&Curtis Communication, akik az újHÁZ Centrummal közel másfél évtizedes közös múltra tekintenek vissza. Az ügynökség múlhatatlan érdemekkel bír a márka kialakításában, tavasztól pedig az újHÁZ Centrum kreatív és médiavásárlással kapcsolatos feladatait viszik tovább az eddig megszokott magas színvonalon.

„Ügynökségünk számára az újHÁZ Centrum nem egy logó vagy egy tévéreklám, és nem is egy szimpla marketingfeladat. Nagy örömmel tölt el minket, hogy egy magyar márka épülésében már a kezdetektől ilyen intenzíven, stratégiai partnerként vehetünk részt. Eredményeink önmagukért beszélnek. Sikeres közös munkánk kulcsa az újHÁZ Centrum vezetőivel ápolt őszinte kapcsolat és az, hogy a kollégáim mélyrehatóan ismerik és tisztelik az újHÁZ Centrum vállalati értékeit. Gábor újító gondolataival maximálisan tudok azonosulni, ezért úgy látom a jövő is rengeteg izgalmas és ebben a szegmensben egyedi együttműködésre ad lehetőséget” – mondta Tábori Éva, a Clair & Curtis Communication ügyvezetője.

A PR kommunikációs teendőket az ACG PRo látja el, akik a klasszikus PR feladatok mellett personal brandinggel, influencer marketinggel, valamint rendezvényszervezéssel és LinkedIn stratégiával is támogatják majd az újHÁZ Centrum kommunikációját.

„Végtelenül büszke vagyok, hogy a kollégáim lelkesedése és maximalizmusa eredményeként megnyertük az újHÁZ Centrum tenderét, és elindulhatott a közös munka. Célunk, hogy olyan megoldásokkal segítsük a márkát, amelyek hozzájárulnak a hosszú távú céljaik eléréséhez” – mondta Kenyhercz Kinga, az ACG PRo Head of PR-ja.

Az online kampányokért az idén 15 éves TEN Media felel. A digitális reklámügynökség a stratégia kidolgozásán és megvalósításán, az eredmény alapú programmatic, social és kereső hirdetéseken, valamint a marketing automatizációs megoldásokon dolgozik majd, a transzparencia és az eredményorientáltság jegyében:

„Szolgáltatásainkkal egy komplett szakértői gárdát adunk, amely úgy dolgozik, mintha az ügyfelünk sajátja lenne. Büszkék vagyunk rá, hogy mostantól ebben a struktúrában egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, mint az újHÁZ Centrum” – tette hozzá Barna Zsanett, a TEN Media kommunikációs vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -