- Hirdetés -

Megújult kommunikációs csapattal erősít az újHÁZ Centrum

|

- Hirdetés -

Jelentősen átalakult az újHÁZ Centrum kommunikációs struktúrája: Döry Gábor az elmúlt év végén marketingigazgatóként igazolt a céghez, márciustól pedig egy újragondolt ügynökségi struktúrában a Clair&Curtis a kreatív megoldásokkal és médiavásárlással, az ACG PRo a PR-rel, míg a TEN Media a digitális kampányokkal kapcsolatos feladatokat látja el.

Döry Gábor több mint húsz éve foglalkozik marketinggel. Felsőfokú végzettségeit kereskedelmi és közgazdász, valamint marketingkommunikációs területen szerezte. Eddigi pályafutása során dolgozott a Peugeot Hungáriánál, a Nissan Közép-Kelet európai regionális központjánál, a Raiffeisen Banknál és a Coninvestnél, öt éven keresztül pedig a Corinthia Hotel Budapest kommunikációs igazgatói posztját is betöltötte. 2017-ben társalapítóként létrehozta az Avocado marketingügynökséget, ahol stratégia- és márkaépítéssel, illetve online és offline marketinggel is foglalkozott. Az elmúlt két évtizedben számos hazai és nemzetközi díjat nyertek az általa gondozott márkák.

„Büszke vagyok, hogy csatlakoztam az újHÁZ Centrum családjához, hiszen egy emberközpontú, folyamatosan fejlődő, a vásárlók és partnerek igényeit magas szinten kielégítő márka életének, fejlődésének része lettem. Marketingigazgatóként célom, hogy az újHÁZ Centrum kommunikációja egy új szintre lépjen, és hatékony, innovatív megoldásokkal támogassuk a kereskedéseinket valamint az általuk nyújtott szolgáltatásokatIzgatottan láttam neki a csapatommal, a kereskedésekkel és a partnerekkel közös munkának. Bízom benne, hogy egy új fejezetet nyitunk a cég életében”” – mondta Döry Gábor.

A vállalat kommunikációs egységében tavasszal ügynökségi struktúraváltás is történt:

Az ügynökségi csapatban változatlanul jelen van a Clair&Curtis Communication, akik az újHÁZ Centrummal közel másfél évtizedes közös múltra tekintenek vissza. Az ügynökség múlhatatlan érdemekkel bír a márka kialakításában, tavasztól pedig az újHÁZ Centrum kreatív és médiavásárlással kapcsolatos feladatait viszik tovább az eddig megszokott magas színvonalon.

„Ügynökségünk számára az újHÁZ Centrum nem egy logó vagy egy tévéreklám, és nem is egy szimpla marketingfeladat. Nagy örömmel tölt el minket, hogy egy magyar márka épülésében már a kezdetektől ilyen intenzíven, stratégiai partnerként vehetünk részt. Eredményeink önmagukért beszélnek. Sikeres közös munkánk kulcsa az újHÁZ Centrum vezetőivel ápolt őszinte kapcsolat és az, hogy a kollégáim mélyrehatóan ismerik és tisztelik az újHÁZ Centrum vállalati értékeit. Gábor újító gondolataival maximálisan tudok azonosulni, ezért úgy látom a jövő is rengeteg izgalmas és ebben a szegmensben egyedi együttműködésre ad lehetőséget” – mondta Tábori Éva, a Clair & Curtis Communication ügyvezetője.

A PR kommunikációs teendőket az ACG PRo látja el, akik a klasszikus PR feladatok mellett personal brandinggel, influencer marketinggel, valamint rendezvényszervezéssel és LinkedIn stratégiával is támogatják majd az újHÁZ Centrum kommunikációját.

„Végtelenül büszke vagyok, hogy a kollégáim lelkesedése és maximalizmusa eredményeként megnyertük az újHÁZ Centrum tenderét, és elindulhatott a közös munka. Célunk, hogy olyan megoldásokkal segítsük a márkát, amelyek hozzájárulnak a hosszú távú céljaik eléréséhez” – mondta Kenyhercz Kinga, az ACG PRo Head of PR-ja.

Az online kampányokért az idén 15 éves TEN Media felel. A digitális reklámügynökség a stratégia kidolgozásán és megvalósításán, az eredmény alapú programmatic, social és kereső hirdetéseken, valamint a marketing automatizációs megoldásokon dolgozik majd, a transzparencia és az eredményorientáltság jegyében:

„Szolgáltatásainkkal egy komplett szakértői gárdát adunk, amely úgy dolgozik, mintha az ügyfelünk sajátja lenne. Büszkék vagyunk rá, hogy mostantól ebben a struktúrában egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, mint az újHÁZ Centrum” – tette hozzá Barna Zsanett, a TEN Media kommunikációs vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hatalmas büntetést kell fizetnie az Apple-nek és a Google-nek

Az EU bírósága helyben hagyta az Google internetes óriásvállalatra kiszabott 2,42 milliárd euró bírságot, amelyet 2017-ben szabtak ki rá amiatt, hogy versenyelőnyével visszaélve a keresőjében saját árösszehasonlító szolgáltatását részesítette előnyben a versenytársak kárára. A...

Ötmilliárd euró fölött az EU zenei piaca

Először készített az Európai Unió zenei piacára fókuszáló jelentést a hangfelvétel-kiadók nemzetközi szervezete, az IFPI. A dokumentum megállapítja: az unió zenei hangfelvételekből származó éves bevétele tavaly meghaladta Japán, az Egyesült Királyság és Kína adatait...

Eldőlt, a Semmelweis lesz a hivatalos magyar nevezés az Oscar-díjra

Döntött az Oscar-díjra nevező bizottság: a Semmelweis című mozifilm képviseli Magyarországot a „nemzetközi film” kategóriában. A Koltai Lajos rendezésben, Vecsei H. Miklós és Nagy Katica főszereplésével, Lajos Tamás producer vezetésével készült filmet mintegy 350...

Jövő héten duplázás – jön a TOP50 marketingvezető és TOP50 PR-es díjátadó

Jövő csütörtökön mutatják be a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokat. A legjobbakat díjazzák is majd a Marketing Summit keretein belül rendezett díjátadó esten. A Marketing&Media...

Nem engedhető meg a halogatás taktikája – interjú Mérő Ádámmal

Fontos, hogy a marketing, mint stratégiai tervező és szervező egység a vállalatirányítás központi funkciója legyen, a szervezetet áthassa a digitalizáció, illetve a mesterséges intelligencia kiaknázása egy holisztikus stratégia mentén történjen – mutatott rá Mérő...

Tovább zöldít az Erste

Alig néhány év alatt több mint 4600 tonnával csökkentette szén-dioxid-kibocsátását az Erste. A bank 2023-ban teljes energiafelhasználását 7 százalékkal, ezen belül villamosenergia-fogyasztását 7,5 százalékkal mérsékelte. Közben papírfelhasználása is még tovább, egy év alatt több...

Gulyás Michelle videójával indul a DO60 LaserFun roadshow

DO60 LaserFun néven országos roadshowt indít útjára a Magyar Diáksport Szövetség, amelynek célja, hogy minél több gyermek és fiatal ismerje meg az öttusát és az annak alapjául szolgáló versenyszámokat. A résztvevők játékos verseny keretében...

Így lehet eladni a különleges ingatlanokat

Sokan fantáziálnak arról, hogy dombházban, kastélyban vagy épp egy régi vízimalomban élik le az életüket és akad néhány elszánt ember, aki meg is valósítja ezt. A különleges ingatlanok mindig rejtenek kockázatot, hiszen nem lehet...

Különleges okosmobillal rukkolt elő a HMD

A Human Mobile Devices bemutatta az eddigi legforradalmibb készülékét: megérkezett a HMD Fusion. Az egyedi okostokokkal kiegészíthető okostelefont teljesen a saját stílusodra szabhatod, és minden eddiginél könnyebben alakíthatod át vele a kedvenc, gyakran használt...

Jó hír az IKEA vásárlóinak

Az IKEA szeptemberben kezdődő új pénzügyi évében több mint 330 cikk árát csökkenti, átlagosan 18 százalékkal. A vállalat 2023 szeptembere óta kínálata 20 százalékának csökkentette az árát, annak érdekében, hogy még többek számára tegye...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Itt van minden, amit az építkezésről tudni kell

Otthon trendek építkezéstől felújításig egy helyen! 2024. október 4-5-én a Millenáris B épület Nagycsarnokban várja látogatóit a BAU Budapest Expo lakásfelújítás, építés és design kiállítás.2024-ben immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre az átfogó tematikájú kiállítás,...

Hatalmas büntetést kell fizetnie az Apple-nek és a Google-nek

Az EU bírósága helyben hagyta az Google internetes óriásvállalatra kiszabott 2,42 milliárd euró bírságot, amelyet 2017-ben szabtak ki rá amiatt, hogy versenyelőnyével visszaélve a keresőjében saját árösszehasonlító szolgáltatását részesítette előnyben a versenytársak kárára. A...

Ötmilliárd euró fölött az EU zenei piaca

Először készített az Európai Unió zenei piacára fókuszáló jelentést a hangfelvétel-kiadók nemzetközi szervezete, az IFPI. A dokumentum megállapítja: az unió zenei hangfelvételekből származó éves bevétele tavaly meghaladta Japán, az Egyesült Királyság és Kína adatait...

Eldőlt, a Semmelweis lesz a hivatalos magyar nevezés az Oscar-díjra

Döntött az Oscar-díjra nevező bizottság: a Semmelweis című mozifilm képviseli Magyarországot a „nemzetközi film” kategóriában. A Koltai Lajos rendezésben, Vecsei H. Miklós és Nagy Katica főszereplésével, Lajos Tamás producer vezetésével készült filmet mintegy 350...

Jövő héten duplázás – jön a TOP50 marketingvezető és TOP50 PR-es díjátadó

Jövő csütörtökön mutatják be a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokat. A legjobbakat díjazzák is majd a Marketing Summit keretein belül rendezett díjátadó esten. A Marketing&Media...

Don't Miss

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...