- Hirdetés -

Megújult kommunikációs csapattal erősít az újHÁZ Centrum

|

Jelentősen átalakult az újHÁZ Centrum kommunikációs struktúrája: Döry Gábor az elmúlt év végén marketingigazgatóként igazolt a céghez, márciustól pedig egy újragondolt ügynökségi struktúrában a Clair&Curtis a kreatív megoldásokkal és médiavásárlással, az ACG PRo a PR-rel, míg a TEN Media a digitális kampányokkal kapcsolatos feladatokat látja el.

Döry Gábor több mint húsz éve foglalkozik marketinggel. Felsőfokú végzettségeit kereskedelmi és közgazdász, valamint marketingkommunikációs területen szerezte. Eddigi pályafutása során dolgozott a Peugeot Hungáriánál, a Nissan Közép-Kelet európai regionális központjánál, a Raiffeisen Banknál és a Coninvestnél, öt éven keresztül pedig a Corinthia Hotel Budapest kommunikációs igazgatói posztját is betöltötte. 2017-ben társalapítóként létrehozta az Avocado marketingügynökséget, ahol stratégia- és márkaépítéssel, illetve online és offline marketinggel is foglalkozott. Az elmúlt két évtizedben számos hazai és nemzetközi díjat nyertek az általa gondozott márkák.

„Büszke vagyok, hogy csatlakoztam az újHÁZ Centrum családjához, hiszen egy emberközpontú, folyamatosan fejlődő, a vásárlók és partnerek igényeit magas szinten kielégítő márka életének, fejlődésének része lettem. Marketingigazgatóként célom, hogy az újHÁZ Centrum kommunikációja egy új szintre lépjen, és hatékony, innovatív megoldásokkal támogassuk a kereskedéseinket valamint az általuk nyújtott szolgáltatásokatIzgatottan láttam neki a csapatommal, a kereskedésekkel és a partnerekkel közös munkának. Bízom benne, hogy egy új fejezetet nyitunk a cég életében”” – mondta Döry Gábor.

A vállalat kommunikációs egységében tavasszal ügynökségi struktúraváltás is történt:

Az ügynökségi csapatban változatlanul jelen van a Clair&Curtis Communication, akik az újHÁZ Centrummal közel másfél évtizedes közös múltra tekintenek vissza. Az ügynökség múlhatatlan érdemekkel bír a márka kialakításában, tavasztól pedig az újHÁZ Centrum kreatív és médiavásárlással kapcsolatos feladatait viszik tovább az eddig megszokott magas színvonalon.

„Ügynökségünk számára az újHÁZ Centrum nem egy logó vagy egy tévéreklám, és nem is egy szimpla marketingfeladat. Nagy örömmel tölt el minket, hogy egy magyar márka épülésében már a kezdetektől ilyen intenzíven, stratégiai partnerként vehetünk részt. Eredményeink önmagukért beszélnek. Sikeres közös munkánk kulcsa az újHÁZ Centrum vezetőivel ápolt őszinte kapcsolat és az, hogy a kollégáim mélyrehatóan ismerik és tisztelik az újHÁZ Centrum vállalati értékeit. Gábor újító gondolataival maximálisan tudok azonosulni, ezért úgy látom a jövő is rengeteg izgalmas és ebben a szegmensben egyedi együttműködésre ad lehetőséget” – mondta Tábori Éva, a Clair & Curtis Communication ügyvezetője.

A PR kommunikációs teendőket az ACG PRo látja el, akik a klasszikus PR feladatok mellett personal brandinggel, influencer marketinggel, valamint rendezvényszervezéssel és LinkedIn stratégiával is támogatják majd az újHÁZ Centrum kommunikációját.

„Végtelenül büszke vagyok, hogy a kollégáim lelkesedése és maximalizmusa eredményeként megnyertük az újHÁZ Centrum tenderét, és elindulhatott a közös munka. Célunk, hogy olyan megoldásokkal segítsük a márkát, amelyek hozzájárulnak a hosszú távú céljaik eléréséhez” – mondta Kenyhercz Kinga, az ACG PRo Head of PR-ja.

Az online kampányokért az idén 15 éves TEN Media felel. A digitális reklámügynökség a stratégia kidolgozásán és megvalósításán, az eredmény alapú programmatic, social és kereső hirdetéseken, valamint a marketing automatizációs megoldásokon dolgozik majd, a transzparencia és az eredményorientáltság jegyében:

„Szolgáltatásainkkal egy komplett szakértői gárdát adunk, amely úgy dolgozik, mintha az ügyfelünk sajátja lenne. Büszkék vagyunk rá, hogy mostantól ebben a struktúrában egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, mint az újHÁZ Centrum” – tette hozzá Barna Zsanett, a TEN Media kommunikációs vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb áruház száll be a Dubai csoki-őrületbe

A két diszkontlánc mellett az Auchan is csatlakozik a legújabb édességtrendhez, és csütörtöktől mindössze 2499 forintos akciós áron kínálja a 100 grammos minőségi Dubai csokoládét. Egy vásárlás alkalmával összesen három darabot lehet venni belőle...

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...