- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Komoly elismerést kapott a Lounge Group

A Lounge Group a közép-kelet-európai régióban egyedüliként megkapta egy komoly nemzetközi verseny elismerését, amelyre összesen 5000 nevezés érkezett. Ötletes integrált kampányainak és újító megoldásainak...

Ügynökséget választott a Telenor

2020. november 2-tól a Noguchi Porter Novelli támogatja a Telenor vállalati kommunikációját. „Izgalmas időszak előtt állunk a telekommunikációs piacon, az új technológiák új utakat nyitnak...

Edukációs kampány indul a szállodaiparért

A hoteleken található csillagok jelentésére hívja fel a figyelmet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége. A koronavírus-járvány hatására felértékelődtek a hazai szállodák szolgáltatásai, azonban...

Nemzetközi együttműködésben a Mediaspace

Dagmara Szulce, az International Advertising Association (IAA, Reklám Világszövetség) globális ügyvezetője és Incze Kinga, a Mediaspace.global alapító-ügyvezetője egy Zoom-hívásban kötött stratégiai partnerséget. Az együttműködés...

Új ügyféllel erősít a VIPR

A csaknem kétmilliárd forintos beruházásként épülő JA4 irodaház PR-kampányát a VIPR Kommunikációs Ügynökség bonyolítja a Grifton Property megbízásából. Ez a projekt elmúlt időszak egyik legkiemelkedőbb...

Ügynökséget választott a Whirlpool

A világ vezető háztartási gép gyártója tenderen választotta ki új stratégiai kommunikációs partnerét az EMEA térségben. Európa egyik vezető kommunikációs hálózatának (BCW) tagjaként a...

A MITTE lett a befutó a Skanska tenderén

A MITTE Communications nyerte a Skanska magyarországi kommunikációs céljainak támogatására kiírt PR ügynökségi pályázatát. 2020 augusztustól az ügynökség felel a Skanska helyi PR tevékenységéért. A...

A The&Partnership nyerte a Stada tenderét

A gyógyszergyártó négy induló közül választotta ki a GroupM partnerügynökségét. A The&Partnership 2021. január 1-jétől látja el a Stada márkáihoz (többek között: Nizoral, Cetebe, Marslakócskák,...

Az Uber a MediaComot választotta

Az ügynökség látja el a médiatervezési és -vásárlási feladatokat minden olyan piacon, ahol a szolgáltató jelen van. A MediaCom ezt megelőzően az Egyesült Államokban és...

Új ügyféllel erősít az Avantgarde

Az Avantgarde Group-ot bízta meg a Hamé Hungária Kft. a digitális és PR márkakommunikációjával, amely egyből két kampánnyal indít. A cég ajánlás útján választotta...

A Well PR-t választotta a New Era Genetics

A New Era Genetics és a Well PR együttműködése nyár elején indult, a PR megbízás kiemelt eleme a sajtókommunikáció és a social média felületek...

Új ügyféllel erősít a MITTE Communications

Meghívásos tender keretében nyerte el a MITTE 2020 augusztusától egy évre a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft. (BFTK) tartalom- és PR szolgáltatási...

A Deutsche Telekom a Geometryt választotta

A Geometry nyerte a Deutsche Telekom IT Solutions stratégiai kreatív tenderét. A vállalat névváltását és a kapcsolódó márkafrissítést támogató kampány júliusban indult. A munkában...

Pozitív üzenetekkel kampányol a Samsung

A Samsung legújabb kampányában a felhasználók pozitív gondolatai játsszák a főszerepet. A vállalat Budapest szívében, az Oktogonon található LED kijelzőjén közel három hétig a...

A Pfizer a Republicot választotta

Nagy volumenű integrált kampány kivitelezését nyerte meg a Republic Group a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi cég stratégiai tendere során. A pharma területen több tízéves tapasztalattal rendelkező...

Összeolvadás a HR és kommunikációs szolgáltatói szektorban

Hosszabb előkészítő munka után, 2020 szeptember 1-től egyesült a SternCom, valamint a Bindermann The Employer Branding Company tanácsadó cég. Az összeolvadással egy szélesebb szolgáltatási...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Idén még százmilliókkal nőhet a SZÉP kártyák forgalma

A kormány döntése értelmében 2025 decemberétől 2026 áprilisáig ismét lehetőség nyílik hideg élelmiszerek vásárlására a SZÉP kártyával. A korábban nagy népszerűségnek örvendő intézkedés visszatérése megkönnyíti a mindennapi bevásárlást, miközben a kiterjesztett árréscsökkentés tizennégy további...

Nyugdíjválság közeledik

Magyarországon nyugdíjválság fenyeget – derül ki a legfrissebb európai pénzügyi egészséget vizsgáló tanulmányból. A magyarok 38 százaléka nem tervez félretenni a nyugdíjas évekre – ez a legmagasabb arány Európában. Csupán az emberek 30 százaléka...

A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

Sokat érhet a Stranger Things LEGO az online piactereken

A Jófogáson a hat évvel ezelőtt kiadott, boltban már nem megvehető Stranger Things LEGO-készlet, a Vaterán inkább a sorozathoz kapcsolódó ruhák iránt volt a legnagyobb kereslet az elmúlt években, de sokan szerezték be gyűjthető...

A DH Group belép a spanyol piacra

A DH Group a donpiso ingatlanhálózat felvásárlásával belép a spanyol piacra, és ott saját pénzügyi márkájával, a Credipass-szal pénzügyi közvetítői szolgáltatásokat is indít.A DH Group 2025. november 25-én, Barcelonában kötelező erejű befektetési megállapodást kötött,...

Digital Center

A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

Így formálja az AI a tévéipart

Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...

Új fejezet a magyar AI filmkészítésben

Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...