- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Jóval nagyobbra nőne az MPRSZ

Tovább bővítené tagjai létszámát a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) a megfelelő érdekképviselethez, ennek támogatására a tavaly novemberben megválasztott új elnökség átalakította a tagdíjak...

Új ügyféllel erősít a Well PR

A Johnson & Johnson csoporthoz tartozó Janssen gyógyszeripari vállalatcsoport magyarországi PR kommunikációjára vonatkozó megbízását meghívásos tenderen nyerte el az ügynökség még márciusban. A két...

A Red Lemont választotta a Wizz Air

Június 4-től a Red Lemon Media látja el a Wizz Air Group magyarországi PR-feladatait. A diszkont légitársaság többfordulós tenderfolyamatot követően bízta sajtókommunikációját a hazai...

A Samsung az Ogilvy PR-t választotta

A Magyarországon a Geometryhez tartozó Ogilvy PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Samsung Magyarország CRM tenderét. Az összes termékkategóriát lefedő közös munka...

Maszkokkal kampányol a #veddahazait

Már több mint ötven gyártó és kereskedőcég csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására, hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönző mozgalmához. A „Vedd...

Az Aldi a Solutions Communications-t választotta

Meghívásos tenderen választott pr-ügynökséget az ALDI Magyarország. A kiíráson a kiskereskedelmi lánc külső, belső, krízis- és stratégiai kommunikációs feladataira keresett tanácsadó céget. Az öt...

Nemzetközi hálózattal fogott össze a Red Lemon

Exkluzív partnerséget kötött az Enterie független nemzetközi PR-ügynökségi hálózattal a Red Lemon Media. A cég az Európai Uniót és az Amerikai Egyesült Államokat tekintve...

Új ügyfelekkel dolgozik a Próbakő

Valakinek a vírustól függetlenül, másoknak pedig a vírus hatására lett szüksége kommunikációs segítségre. Az Oltalom Sportegyesület március elején kereste meg a Próbakő Kommunikációt, míg...

Közösségi médiában erősít a FOREO

A svéd beauty-tech brand, a FOREO tavasszal elindította magyar Instagram és TikTok csatornáit, ezzel erősítve jelenlétét a hazai social media platformokon. Az arctisztító készülékeiről...

Itt a legújabb Krízistérkép – negyedével nőtt a válságok száma

A Gundel Étterem, a Hableány-katasztrófa, a Jahn Ferenc Dél-pesti kórház és a CIB Bank szerepel 2019 legfontosabb válságai között az MPRSZ által készített legújabb...

Leírhatatlan élmény – interjú Balaton Anitával

Új néven, FleishmanHillard Café-ként folytatja a Café PR, a változás kapcsán Balaton Anita, a cég alapítója a névváltás hátteréről, a kínálkozó lehetőségekről is beszélt....

A Hyundai a Republic Groupot választotta

A Hyundai Holding Hungary év elején meghirdetett meghívásos kreatív lead ügynökségi tenderét a több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező Republic Group nyerte idén tavasszal....

Kommunikációs trendek a járvány idején

Fokozott online jelenlét, segítő összefogások, nyitott, őszinte, empatikus kommunikáció – ezek most a legfontosabb trendek a márkáknál. Kihívást jelent a járvány okozta, rendkívüli helyzetben,...

A Republic Grouppal kampányol a B+N

Járvány idején felértékelődik a létesítmény üzemeltetés, egyebek mellett a takarítás, egészségügyi takarítás jelentősége – erre is reflektál a B+N Referencia Zrt. munkáltatói márka kampánya,...

A célegyének korában a PR az első és legfontosabb prioritás

Az igényalapú, személyre szabott médiaszolgáltatásoknak, a lineáris sugárzás koporsóját egyre mélyebbre és mélyebbre taszigáló okostévéknek, az internetes és rugalmas előfizetési csomagoknak, a velük kéz...

Koronavírus: óriásplakáton üzen a Raw Agency

Három szó, ami mindent elmond a jelenlegi helyzetről: FUCK U CORONAVIRUS! Ebben a nyers és pimasz stílusban fogalmazta meg véleményét a RAW Agency az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

One részesedését 4iG Távközlési Holding részvényekre cserélte a magyar állam

A magyar állam 100 százalékos tulajdonában álló Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt. adásvételi szerződést kötött a 4iG Nyrt. csoportba tartozó 4iG Távközlési Holding Zrt.-vel, aminek eredményeképpen egyszerűsödik a One Magyarország Zrt. tulajdonosi szerkezete: a 4iG...

Így válhat jövőállóvá egy vállalat

A fenntarthatóság ma már messze túlmutat a zöld logókon, az újrahasznosított kávéspoharakon vagy az ESG-jelentések formális világán. A valódi, mélyreható fenntarthatóság nem kampánykérdés, hanem a vállalati kultúrából fakadó működésmód, amely meghatározza, miként gondolkodunk az...

Mit kezdene évente plusz két nappal? – Ha gyors a hálózata, már gondolkodhat is...

Egy aktív felhasználó, aki videókat néz, fájlokat tölt le, online hívásokat bonyolít és hotspotot is használ, havonta akár 3–4 órát, vagyis egy év alatt akár két napot is megspórolhat pusztán azzal, hogy gyorsabb és...

Támogatásokról és frekvenciáról is döntött a Médiatanács

Újabb jelentős támogatási összegek odaítéléséről döntött május 13-i ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. Az NMHH három műsorszám korhatár-besorolásával kapcsolatban is jelzést tett a joghatósággal rendelkező külföldi médiahatóságok felé. A közösségi médiaszolgáltatók folyamatos...

Így segíti a SPAR a kistermelőket

Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból és sörfőzdékből érkező kiváló minőségű, hazai termékek száma a SPAR és INTERSPAR üzletek kínálatában az üzletlánc Régiók Kincsei programja révén. A kisvállalkozások összesen 800...

Digital Center

One részesedését 4iG Távközlési Holding részvényekre cserélte a magyar állam

A magyar állam 100 százalékos tulajdonában álló Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt. adásvételi szerződést kötött a 4iG Nyrt. csoportba tartozó 4iG Távközlési Holding Zrt.-vel, aminek eredményeképpen egyszerűsödik a One Magyarország Zrt. tulajdonosi szerkezete: a 4iG...

MI-vel tuningolt látvány és hangzás – megérkeztek a Samsung új tévéi

A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a legtöbb új készülék Magyarországon már elérhető a vállalat webáruházában. Az először a CES 2025 kiállításon bemutatott új eszközök a fejlett mesterséges intelligencia (MI) technológiák...

Három év alatt duplázott a mobilnet forgalom itthon

A Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mobilpiaci jelentése szerint bár a mobilhívások száma stagnál, a mobilinternet-forgalom pedig nő, még mindig elsősorban a hagyományos mobilhálózatot használjuk telefonálásra. Az NMHH mobilpiaci felmérése szerint a tavalyi év végén...

Izgalmas videós funkcióval érkeznek az új mobilok

2025. május 22-én érkezik a HONOR 400 széria, amelyben bemutatkozik a mobilos tartalomgyártásban jelentős előrelépésnek számító, a Google Cloud technológia által kifejlesztett AI Kép videóvá alakítása funkció. Az AI-alapú Kép videóvá alakítása funkció új lehetőségeket...

Robotkőművessel erősít a Wienerberger

Magyarországra is megérkezett a Wienerberger új falazórobotja, amely teljes kőművescsapatok munkáját láthatja el az építkezéseken. Az innovatív technológiai fejlesztés gyorsan, tökéletes pontossággal dolgozik, és megoldást kínál az építőipart sújtó jelentős munkaerőhiányra. Az építőanyaggyártó magyar...