- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Ügynökséget választott a Tungsram

A Tungsram nemzetközi social media kommunikációjáért a Labowsky felel. A tavaly meghirdetett, meghívásos tender kiválasztási folyamatának végén a Labowsky kreatív kommunikációs full-service ügynökség a nemzetközi...

Változások a Magyar PR Szövetségnél

A közel három évtizede működő Magyar PR Szövetség 2019 végén új elnököt és vezető tisztségviselőket választott. A szövetség számára a szervezeti megújulás stratégiai fontosságú,...

Ügynökséget választott a Marriott

Különleges évet zárt tavaly a Budapest Marriott Hotel: megújultak az ötcsillagos szálloda vendéglátóegységei, valamint a rendezvényközpontja is. Új dizájnt és koncepciót kapott a dunai...

Különleges sajtótájékoztatóra készül a Lexus

Jövő kedden tartják a 2020-as Genfi Autószalon első sajtónapját, amelyre a Lexus különleges, személyre szabott, digitális sajtótájékoztatóval készül. A Lexus jövőképét bemutató Lexus LF-30...

A 7digits nyerte a Profession.hu B2B tenderét

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed. A tender fókusza Magyarország egyik népszerű toborzási szolgáltatója, a Profession.hu B2B marketing...

Forma 1-es világbajnokokkal kampányol a Heineken

Megérkezett a Heineken legújabb „Ha vezetsz, soha ne igyál!” felelős alkoholfogyasztást népszerűsítű kampánya, melynek főszereplői a híres, Forma 1 világbajnok apa-fiú páros, Keke és...

Kampányol a Decathlon

Március közepéig fut a Decathlon employer branding kampánya, amelyen a Café Communications-szel dolgoztak együtt. A sportáruházlánc a Café Communications-t bízta meg a vállalat employer...

A DeepInsightot választotta a drivingcamp

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a drivingcamp. Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok...

Ügynökséget választott a TUI Magyarország

Meghívásos tenderen a Solutions Communicationst választotta PR- és kommunikációs feladatainak ellátásra a TUI Magyarország. A német utazásszervező cég hazai leányvállalata egyrészt a TUI kínálatának online...

Ügynökséget választott a Fütyülős

Két év után újra az Artvertising Group viszi a Fütyülős márkakommunikációs feladatait. Az ügynökség a márka portfólió kommunikációját újítja meg 2020 során. A munka...

A Mindshare-rel erősít az Euronics

Az Euronics idén még nagyobb hangsúlyt fektet online marketing stratégiájának erősítésére. A meghirdetett digitális médiatenderét a Mindshare médiaügynökség nyerte el, akikkel februárral meg is...

Kampányol a Blikk

Márkakommunikációja felfrissítéséhez új partnert választott a Blikk. A napilap márkastratégiáját a GRUND kreatív ügynökség gondolja újra 2020-ban, az első közös akció pedig már el...

Ismét a FERLING-et választotta a Hauni Hungaria

Egy sikeres tender után egyéves kommunikációs keretszerződést kötött a FERLING PR-ügynökség és a Hauni Hungaria Gépgyártó Kft. Az egyedi gépgyártás területén a világ élvonalába...

Ügynökséget választott a Telenor

A Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatósága meghívásos tenderen, több fordulós kiválasztási folyamat végén döntött új public relations ügynökségi partneréről. A megfelelő szakmai rutin mellett...

MPRSZ: ezek a fő célok

A PR szakma elismertségének fejlesztése, a piaci igényeknek megfelelő szolgáltatások a tagoknak, valamint a szervezet megújítása – ezek a fő prioritások a következő évekre...

Jégkorisokkal erősít a Positive Adamsky

Feszített tempóban készült a Magyar Országos Korcsolyázó Szövetség a hétvégi Rövidpályás Gyorskorcsolya Eb-re: a rendezvény megszervezésére és kommunikációs előkészületeire is kevesebb mint egy év...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így állnak a következő évhez a magyar nagyvállalatok

A magyar nagyvállalatok fele továbbra is stabil fejlesztési kedvvel vág neki a következő évnek: a cégek 52 százaléka tervez a következő tizenkét hónap során valamilyen beruházást vagy fejlesztést – derül ki a K&H nagyvállalati...

Csendes felmondásban a dolgozók háromnegyede

A csendes kilépés, illetve a munkavállalói lojalitás drasztikus romlása az utóbbi években került a kutatások középpontjába, és minden felmérés szerint hatalmas mértékű, ami jelentősen rontja az egyes cégek, összességében teljes ágazatok, nemzetgazdaságok teljesítményét. A...

Ezek lesznek idén a legtrendibb karácsonyi dekorációk

A karácsony klasszikus színe, a zöld 2025-ben újra reflektorfénybe kerül: díszekben, terítékben és enteriőrökben is ez dominál. Divatos marad emellett a csillogó elegancia a fehér, ezüst és arany színekkel, valamint a bohókás stílus is....

Ismét jön Az 1% Klub Kasza Tibivel

December 14-től vasárnap esténként ismét teszteli az országot a TV2. Sztárvendégekkel folytatódik a díjnyertes nemzetközi formátum, Az 1 % Klub – Mennyire okos Magyarország?, ahol a győztes játékos 20 millió forintot nyerhet. A házigazda...

Black Friday: támadnak a kibercsalók

A Black Friday időszakában különösen ajánlott a felelős fogyasztást, felelős vásárlást szem előtt tartani, mert a sok, első látásra kedvezményesnek tűnő ajánlat túlfogyasztásra is ösztönözhet. Érdemes ilyenkor is alaposan felmérni a kínálatot, és az...

Digital Center

Új fejezet a magyar AI filmkészítésben

Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...

Díjazták a Samsung készülékeit

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...

Az MI-ügynök egyszerre eszköz és kolléga

Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...

Már az állásinterjúnál is támadhatnak a kiberbűnözők

Az utóbbi hónapokban újra megjelentek azok az észak-koreai hackercsoportok, amelyek hamis személyazonossággal, távmunkásként próbálnak bejutni nyugati és európai vállalatokhoz – köztük IT- és technológiai cégekhez is. A Google Threat Analysis Group szerint ezek az...

Magyar fotóst is díjaztak a Huawei versenyén

A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...