- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Tisztújításra készül a Magyar PR Szövetség

2019. november 19-én tartja Tisztújító Közgyűlését a Magyar Public Relations Szövetség. Felállt egy 3 tagú Jelölő Bizottság: Szányi Gabriella bizottsági elnök mellett Ruska Viktória...

Új ügynökséggel dolgozik a Rexona

A Kiosk nyerte a Rexona új, átfogó, purpose-alapú kommunikációs platformjára kiírt tendert. 2020 első negyedévében új kommunikációs platformot vezet be a Rexona. A márka...

Hide the Pain Harolddal kampányol a Coca-Cola

Milyen arcot vág a világszerte népszerű mémek főszereplője, a kényszeredett-fájdalmas mosolyáról ismert Hide the Pain Harold egy szélcsatornában vagy éppen egy jógagyakorlat közben? A...

Új ügynökséget választott a NetPincér

A Positive Adamsky nyert a NetPincér tenderén, szeptembertől az ügynökségi csoport felel a cég social media kommunikációjáért és a lokalizációs tartalmakért. A NetPincér által...

A DeepInsightot választotta a Schneider Electric

Meghívásos tenderen választottak ki új kommunikációs ügynökségét a több mint 100 országban jelen lévő Schneider Electric magyarországi vállalata, a 7 induló közül végül a...

Indul a nevezés a PR-díjra

Mától lehet nevezni a Magyar Public Relations Szövetség által 2012 óta minden évben kiírt Sándor Imre PR-Díjra, melyet hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban...

Új ügyféllel erősít a Lounge Communication

„A Budapest Airport a régió leggyorsabban növekvő repülőterévé vált az elmúlt években. Az utasszám minden korábbit meghaladó növekedésével a Budapest Airport Magyarország és Budapest...

Új megbízásokat kapott az UP

Erős időszakot tudhat maga mögött az UP csapata: a Generali termék kommunikációs feladatainak elnyerése mellett az Instagram felületének teljes újragondolására is megbízást nyertek. Emellett...

Mikroinfluenszerekkel dolgozik a borászat

#péntek, #szombat és #vasárnap nevekre hallgatnak az Egri Borvidékhez tartozó Varsányi Pincészet borai, amelyeket kifejezetten a közösségi médiában, egészen pontosan az Instagramon népszerűsítettek. A...

Kortárs képzőművészeti ügynökség indult

Hazánkban még különlegesnek számító képzőművészeti ügynökség kezdte meg működését ArtNESZ néven. Az ügynökség kiemelt célja, hogy a kortárs művészetet és az üzleti szférát nemcsak...

A Café Communications nyert a Nosalty versenyén

Lezárult a Nosalty nyárra meghirdetett, KitchenAD – Főzz meg minket! elnevezésű ügynökségi kihívása. A rendhagyó kreatív verseny kétkörös pályázatára olyan gasztrovideókat vártak, amelyekhez a...

Ügynökséget választott a Mercedes

Hosszú távra, részben kreatív tevékenységének, valamint rendezvényeinek lebonyolítására keresett új ügynökségi partnert a Mercedes-Benz Hungária Kft. A tenderen induló 13 reklámcég közül az idén...

Sportos kampányfilm készült Budapesten

Budapest ikonikus helyszínein mutatja be a legmenőbb utcai sportokat a World Urban Games (WUG) imázsfilmje. Az Utcai Sportok Világjátéka az idei évben Magyarországon debütál...

Táncos kampánnyal erősít a Converse

A márka globális, “All the Stories Are True” kampányának digitális kiterjesztéseként Instagram Story-ba integrálható GIF sticker szettet készített a feat. kreatív ügynökség, ami a...

Új ügyfél a Noguchinál

Első alkalommal választott kommunikációs ügynökséget a Miutcánk helyi közösségépítő portált fejlesztő vállalkozás. A Miutcánk Kft. augusztus 1-től – egy másik startup ajánlása alapján –...

Új ügyfél az Artvertisingnál

Az Artvertising Group a kisebb megbízások után most a Hungaria Pezsgő vezető ügynöksége lett, így a márka kommunikációs eszközeinek fejlesztéséért felel a jövőben. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar startup is dobogós az osztrák fintech versenyen

A digitális transzformáció nem veszély, hanem lehetőség – ez volt az üzenete a ‘The Magic of Innovation Day’ - #MOI2025 eseménynek, amely idén 11. alkalommal hozta össze a banki, biztosítási és startup szektor szereplőit...

Tévedésben vannak a légkondi-használók

A forró nyári hónapokban újra előtérbe kerülnek a légkondicionálók, amelyek egyre nagyobb szerepet játszanak a háztartások kényelmében. A klímaberendezések helyes, egészségkímélő és energiatakarékos használatát azonban továbbra is sok tévhit övezi. Az LG most összeszedte...

Döntőben a Lounge Group

Hat kampánnyal 11 shortlistes helyet szerzett meg, azaz jutott döntőbe a Lounge Group a neves nemzetközi versenyen, az IPRA-n.Az MVM Csoport, a Bolt taxi, a Magyar Posta, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató, a Budapest Airport...

Hamarosan érkezik a Max-ra Azahriah

Június 20-tól a Maxon (hamarosan újra HBO Max) is elérhető lesz a „Mi vagyunk Azahriah” című film, amely egészen egyedi megközelítésből mutatja be Azahriah sikerhez vezető útját. A mozikban tavaly novemberben debütáló film egyik...

Az RTL, a HVG és a Telex a legmegbízhatóbb hírforrások

Tovább csökkent a magyar sajtó híreit megbízhatónak tartó hírfogyasztók aránya a Reuters Institute ma közzétett felmérése alapján. A legmegbízhatóbb hírforrásnak az RTL-t tartják a magyarok, az online felületek közül pedig a Telex a legnépszerűbb....

Digital Center

Ezzel a mobillal egy kreatív stúdió kerül a zsebünkbe

A HONOR 400 széria nemcsak egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió a kezedben. Az új modellek számos AI-alapú szerkesztési lehetőséget kínálnak, amelyekkel pár kattintással látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül,...

Nemcsak a nyár, a One Magyarország is berobbant a Plázsra

Telt házas hétvégével startolt el a Plázs Siófok tizedik, jubileumi szezonja. Múlt hétvégén közel 20 ezer látogató fordult meg a Balaton legnépszerűbb szórakoztató központjában, a lendület pedig a következő napokban csak fokozódik: pénteken Ákos,...

Videóüzenet Kapu Tibornak és a HUNOR csapatának

Videóüzenet formájában üdvözölte a 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. a világűrbe induló Kapu Tibort és a HUNOR program teljes csapatát. A vállalat LinkedIn posztja szerint az, hogy hamarosan ismét magyar ember indul az...

Együttműködik a Xiaomi és a Gran Turismo

A Xiaomi és a Polyphony Digital ma a Gran Turismo World Series 2025 első fordulóján bejelentette, hogy mérföldkőnek számító partnerséget kötött. Az együttműködés keretében a Xiaomi SU7 Ultra - a Xiaomi EV csúcskategóriás, nagyteljesítményű...

Elképesztő okosmonitorral rukkolt elő az LG

Az LG Electronics hivatalosan is bemutatta az LG Swing okosmonitort (32U889SA modell), amely a nyár második felében Magyarországra is megérkezik. Az új kijelző az innovatív okosmonitor-kínálat legújabb tagja, amely a CES 2025 innovációs díját...