- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Díjat nyert a Grayling

A SABRE Awards EMEA 2019 gálaestjén a Grayling elnyerte Az Év Public Affairs Tanácsadó Ügynöksége díjat. A nemzetközi vállalatot az Európában elért növekedéséért és...

Új ügyféllel erősít a DeepInsight

A DeepInsight Creative lett a RAVAK Hungary Kft. kommunikációs partnere. A RAVAK meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget. „Olyan partnert kerestünk, aki a klasszikus...

Nemzetközi mezőnyben a Geometry kampánya

Az ezüst és arany mellett különdíjat is nyert a Geometry cégcsoport munkája az idei Hipnózison. A Müpa számára a Wagner-napokra készült új arculatot így...

Ügynökséget választott a Property Market

A Market Építő Zrt. ingatlanfejlesztő vállalata, a Property Market kommunikációs ügynökségi pályázatát a Black Page Consulting (BPC) nyerte meg, így 2019 áprilisától ők látják...

A Kométa a Próbakővel folytatja

A világszínvonalú termékeiről ismert Kométa sajtókapcsolati PR tendert írt ki a közelmúltban, a meghívottak köre nem volt nyilvános. A pályázatot a Próbakő Kommunikáció nyerte,...

A Renault a Progressive-ot választotta

A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault megjelenéséért a tavaszi Vivicittán, ahol a márka integrált jelenléttel képviselte a jövő városi mobilitási megoldásait. A Renault a Vivicittá...

Új ügyfél a Mediatornál

Az Oázis a Mediatort választotta partneréül első TV-s kampányához. Az Oázis Kertészetek Magyarország legnagyobb kertészeti áruházai, amelyek nem csak dísznövényeket kínálnak a látogatóknak: a széles...

Instán újított a Nestlé

Lakatos Levente, több bestseller népszerű szerzője egy egyedülálló projektet indított útjára. Új, hat részre osztott novelláját, heti rendszerességgel kizárólag az Instagram oldalán osztotta meg...

Fontos elismerést kapott a Lounge kampánya

Shortlistre jutott a Lounge csoport „Fedezd fel Magyarország rejtett kincseit” című kampánya a Sabre Awards idei kiírásán. A díj, melyre idén több mint 600...

Újra shortlisten a Rebublic Group

A Republic Group és a Katona József Színház közös projektjének folytatását 2018 legjobb nemzetközi PR-kampányai közt tartják számon. A Katona360 nemzetközi sikere után most...

Szavazásra buzdít a Libri

A Libri április és május között arra buzdítja az olvasóközönséget, hogy szavazzanak a kortárs magyar irodalomra. A 2016-ban alapított Libri irodalmi díjak kampánya a...

A Burger King a Vizeumot választotta

A tavaly év végi tenderen eldőlt: a Burger King 2019-től a Dentsu Aegis Network tagját, a Vizeumot bízza meg a médiaügynökségi feladatok ellátásával. Meghívásos...

Új ügyféllel erősít a Neo Interactive

A sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition és a Neo Interactive digitális marketingügynökség hosszútávon köteleződött el egymás mellett. Multinacionális ügynökséghálózat helyett magyar partnert választott a...

Játékos akcióban a Telekom

A Bajnokok Ligájában is sikeresen szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók abban a 3D-s VR-játékban, amelyet a Progressive Reklámügynökség készített a Telekom...

Együttműködik az Ynsight és a Silberstein and Partners

A két ügynökség mostantól közösen tervezi és valósítja meg a kampányait. A stratégiai együttműködés célja, hogy a Silberstein and Partners ügyfelei még pontosabb képet...

A Socially-t választotta a VinCE Budapest

Április végén ismét megrendezik Magyarország legismertebb és legszínvonalasabb beltéri boros rendezvényét, a VinCE Budapest Wine Show-t. A háromnapos eseménysorozat 10. évfordulóját ünnepli, amelyet idei...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így sikerülhet a Balaton-átúszás

Az úszás nemcsak fizikailag igényel felkészültséget, hanem mentálisan is próbára tesz; Rakonczay Gábor többszörös világrekorder, extrém sportoló szerint ez leginkább a hosszabb távokon jelenthet kihívást. Ekkor az ember egyedül halad a vízben, nincsenek külső...

Még többet spórolhatnak a Wolt és a Rejoy vásárlói

Egyéves születésnapját ünnepli Magyarországon az eMAG Genius nevű előfizetéses hűségprogramja, amelynek alkalmából az online platform fontos újdonságokkal szolgál: két fontos új partner, a Wolt és a Rejoy.hu csatlakozik az ökoszisztémához. Az évfordulós kampány keretében...

Elindult a Rubicon angol nyelvű oldala

A Rubicon Történelmi Magazin új korszakot nyit: elindult hivatalos, angol nyelvű weboldala, amely a világ bármely pontjáról elérhető, ingyenes tartalmakat kínál a magyar történelem iránt érdeklődők számára.Az új oldal célja, hogy közelebb hozza a...

Megvannak az LG fotópályázatának nyertesei

Közel 700 nevezéssel zárult az LG Magyarország és a Magyar Nemzeti Galéria közösen meghirdetett fotópályázata. Az első helyezett pályaművet Munkácsy Mihály Rőzsehordó nő című festménye inspirálta. A nyereményeket július 2-án, a Magyar Nemzeti Galériában,...

Komoly húzónevekkel erősít a K&H pályázata

Három népszerű márkával bővült a K&H kkv-k számára létrehozott, együttműködést népszerűsítő pályázatának kínálata. A nagyszámú tavalyi jelentkezések miatt idén márciusban újra meghirdette a pénzintézet: a K&H: üzletet ide! – az év kollaborációs ötlete pályázatát,...

Digital Center

Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák

A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...