Az év végéig 300 embert bocsátanak el a Time magazint is kiadó amerikai Time Inc. sajtóvállalattól. A lépést anyagi okokkal indokolták, a társaság a...
A nagy szakítás Simicska Lajos és Orbán Viktor között igencsak éreztette hatását a milliárdos nagyvállalkozó médiacégeinél, a hozzá és üzlettársaihoz köthető vállalatok együttes árbevétele...
Megdöbbentő szárnyalást mutatott be az elmúlt egy évben a Népszava, a lap értékesített példányszáma közel 70 százalékkal nőtt a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (MATESZ) legfrissebb...
Az IQ Press kiadó 2017. május 9-én jelentette meg legújabb tematikus kiadványát a Praktika Gyerek magazint.
Az IQ Press Kft. a Praktika Gyerek különszámot első...
A Népszava újrapozicionálása után távozik a lap főszerkesztője, Németh Péter, aki 15 évig irányította a kiadvány szerkesztőségét. A szakember teljesen nem szakad el a...
Kilenc évvel ezelőtt, 2008-ban állította össze először a Marketing&Media magazin a Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban listát. Az idei, jubileumi...
Idén tavasszal ünnepli 10. születésnapját az ÉVA magazin, az eltelt évtized alatt 114 lapszám jelent meg, 23 különszám és több mint kétmilliót adtak el...
Hatalmas változások, minden eddiginél több politika-közeli szereplő, 16 új ember – már nem kell sokat várni, hogy ennél is többet megtudhassunk arról, hogyan alakult...
Szerkezeti és formai változásokon esett át Népszava. A napilap modern, a 21. század igényeihez illeszkedő, olvasóbarát, könnyebben fogyasztható médiumként újult meg április 25-től. A...
A Nemzeti Dohányboltok megjelenésével párhuzamosan sok újságospavilon kénytelen volt lehúzni a rolót. A kieső árushelyeket ugyanakkor újabb értékesítési pontok pótolták, az olvasók pedig meglepően...
Egyik nyomtatott termékünk sem veszteséges, és a nyereségünk döntő részét még ma is a printlapok hozzák – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak dr. Király Mária,...
Összességében jó év elé nézünk – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) elnöke, aki elmondta azt is, hogy a...
Plus size humorista, műlábbal élő blogger és vitiligós modell: a hagyományos szépségideálon túlra kalauzol az ELLE magazin májusi száma. A lap három különböző címlapon...
Tavaly nőtt a kiadók reklámból és lapeladásból származó bevétele. Optimisták a piaci szereplők az idei évvel kapcsolatban is, de bizonytalanságot jelent a reklámadó esetleges...
Tizedik alkalommal készítette el a Marketing&Media magazin a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 rangsort, és annyit már most elárulhatunk, hogy komoly változásokból és meglepetésekből...
Az IQ Press Kft. megjelentette első, ház tematikához kapcsolódó különszámát. A kiadvány 2017. július elejéig lesz kapható.
Az OTTHON magazin Házak különszáma irányt mutat, megoldási...
A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...
A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...