Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Print
- Hirdetés -
Gazdát cserélt az egyik szakfolyóirat
A Budapesti Corvinus Egyetem április 1-jével átvette a Pénzügyi Szemle szakfolyóirat alapítói és laptulajdonosi jogait az Állami Számvevőszéktől - közölte az egyetem csütörtökön az...
150 éves a Népszava, a leghosszabb ideje működő hazai napilap
1873-ban, 150 évvel ezelőtt jelent meg jogelődjének, a Munkás Heti-Krónikának első száma, innen datálja évfolyamszámozásában is az alapítását a legnagyobb múltú, ma is működő...
Megjelent a legújabb férfi magazin első lapszáma
Mucsi Zoltán szerepel az InStyle Men első számának címlapján. Magyarország legújabb férfi magazinja 197 oldalon keresztül kínál minőségi tartalmakat, minden cikk száz százalékban saját...
A magazinpiacon megkerülhetetlen a Central (x)
Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben....
Csatlakozik az EqualVoice-hoz a Ringier Hungary
Tegnap este, az idei Glamour Women of The Year Gálán jelentette be a Ringier Hungary médiavállalat, hogy portfóliójával csatlakozik a nemzetközi EqualVoice kezdeményezéshez, melynek...
Útmutató az egészséges életmódhoz
Ép testben ép lélek, ahogy a mondás tartja. Rengeteget foglalkozunk napjainkban a testi-lelki egészség témáival. Nagyjából tudjuk, hogy mit kellene tennünk ennek elérése érdekében....
Nemzetközi díjat hozott Magyarországra az ELLE
Idén először, a magyarországi ELLE magazin is megrendezi a márka nemzetközi díjátadóját, az ELLE Awardsot. A lap fiatal tehetségeket, szerzőket, content creatorokat és színésznőket...
Új számmal jelentkezik a Street Kitchen magazin
A Street Kitchen csapata a tavaszt ezúttal is egy vadonatúj lapszámmal köszönti. 83 kipróbált tavaszi és húsvéti recepttel segíti azokat az olvasókat, akik a...
Átformálná a társadalmat Mérő Vera
Modell karrierjéről, saját önképéről és kihagyott karrier-lehetőségeiről is mesélt legfrissebb interjújában Mérő Vera. A Nem tehetsz róla, tehetsz ellene alapítvány alapítójáról nőnap alkalmából készültek...
TOP25 – ők uralták a címlapokat 2022-ben
A Marketing&Media magazin idei, a bulvárlapok címlapsztárjait bemutató listáján a nevek mintegy negyven százalék kicserélődött tavalyhoz képest, és sem a győztes, Kulcsár Edina, sem...
Így ünnepel a Story magazin
Egész éven át tartó marketingkampányt indít az idén 25 éves Story magazin, amelynek tartalmai nemcsak a márka print-kiadványaiban, de a story.hu-n is nyomon követhető...
Új férfi magazinnal bővül a hazai lappiac
A Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban...
Boldog, békés ünnepeket kíván a Marketing&Media csapata!
Számos kihívást tartogatott az idei év a média- és kommunikációs piac szereplői számára, 2022-ben is rengeteg változásról, új trendről, jelenségről tudtunk beszámolni a Marketing&Media...
Wavemaker sztori és 2023-as jóslatok az év utolsó Marketing&Mediájában
Jövő hétfőn jelenik meg az év utolsó Marketing&Media magazinja, amelyben többek között bemutatjuk a Wavemaker sztorit, interjúzunk a Radiocafé tulajdonosával, beszámolunk arról, hogyan látják...
Az X-Faktor mentorával erősít a a Cosmopolitan
Kislányként rengeteg bántás érte, ő mégis titkon arról álmodott, hogy egyszer ünnepelt sztár lesz – Herceg Erika személyes története és az ismertségig vezető út...
Új prémium Bookazine a hazai lappiacon
Remind címmel vadonatúj, negyedévente jelentkező Bookazine indul novembertől. A gazdagon illusztrált, prémium minőségű print kiadvány a tudatos életmód gondolatisága köré építi tartalmait. A pénzügyi...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
A magyar fiatalok utaznak a legkevesebbet idén külföldre
A magyar fiatalok többsége előre tervez, vagy csak a pénztárcabarát lehetőségekben gondolkozik, ha utazásról van szó. A Kiwi.com több országban végzett reprezentatív felmérése alapján a magyar fiatalok utaznak a legkevesebbet idén külföldre, a keresetek...
Ennyit költünk húsvétkor
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így a húsvét is. Karácsonyhoz képest ugyan körülbelül 30 százalékkal kevesebbet költünk ilyenkor, viszont ugyanennyivel többet, mint egy átlagos nagybevásárlásnál. Az Auchan szakértői nem kalkulálnak...
Így válik egy bolt igazi marketingeszközzé a márkák kezében (x)
Ma már nem elég jó termékeket vagy szolgáltatásokat kínálni, a vásárlók élményeket keresnek. Egy üzlethelyiség így már rég nem csupán termékek tárolására és eladására szolgál – ennél jóval többre képes. Egy jól kitalált boltban...
Tévés formátumok az online ismeretterjesztésben
Hisszük, hogy a PR fejlődésének a kulcsa az eddig is meglehetősen sokrétű eszköztár még szélesebbre nyitása. Régóta látható, hogy eszközszinten egyre inkább elmosódik az egyes kommunikációs területek közötti határ. Azt is ismerjük, hogy a...
Továbbra is élen az LG a globális OLED TV piacon
Az LG Electronics 52,4 százalékos piaci részesedésével tavaly ismét dominálni tudta az OLED televíziók piacát. A vállalat már tizenkettedik egymást követő évben vezeti az eladásokat a prémium televízió szegmensben, és folyamatosan fejleszti a termékei...
Digital Center
Újítás érkezik a Samsung mobilokra
A Samsung új mesterségesintelligencia-alapú élmény érkezését jelentette be a Gemini Live szoftverfrissítéssel. Elsőként a Galaxy S25 széria felhasználói folytathatnak valós idejű, vizuális-nyelvi beszélgetéseket az AI-jal térítésmentesen, a szoftverfrissítésnek köszönhetően. A Gemini Live a multimodalitás...
Már a bankba sem kell bemenni a hitelért
A magyar bankszektor az elmúlt években határozott léptekkel haladt a digitalizáció útján. 2025-re az online hitelfelvétel minden eddiginél gyorsabbá és kényelmesebbé vált, különösen a személyi kölcsönök területén. Az ügyfelek egyre nagyobb része intézi már...
Egyre jobban bíznak a magyar cégek a mesterséges intelligenciában
A magyar vállalkozások egyre inkább bíznak a mesterséges intelligenciában (AI), és egyre kevésbé tartanak attól, hogy az veszélyeztetné a humán munkaerőt - derül ki a Comline Budapest legfrissebb felméréséből. A kutatás eredményei alapján az...
Így alakulnak az előfizetési díjak a 4iG cégeinél
A 4iG Csoport távközlési vállalatai – One Magyarország Zrt., a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. és az AH Média Kereskedelmi Zrt. – a Nemzetgazdasági Minisztérium felszólítására olyan önkéntes díjkönnyítési intézkedéseket hoztak, amelyek a változó...
Nem szabad bedőlni mindennek, amit az MI mond
Logikusnak hangzik, hogy a pénzügyi tanácsadásban érdemes hallgatni a mesterséges intelligencia javaslataira, ám aki azt hiszi, hogy ezzel minden döntés automatikusan helyes lesz, az könnyen csalódhat. Ahhoz ugyanis, hogy valaki biztonságosan eligazodjon a pénzügyek...