Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Újdonságokkal jön az Effie
Megújult logóval és új elemekkel indul a világszerte a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó Effie verseny hazai megmérettetése. Az újdonságok között van, hogy...
Shortlisten a Besúgó
Két jelölést kapott a Paprika Shorts “Besúgó” előzetese.A Besugó az utóbbi időszak egyik legnépszerűbb magyar sorozata, amely az HBO Max saját gyártású produkciójaként mutatkozott...
Gasztro influencerekkel bővült a NuHeadz portfóliója
Az elmúlt években a receptkönyvek szerepét átvették a TikTok- és Instagram Reels-videók: a mai fiatalok már ezekből a videós tartalmakból inspirálódnak és tanulnak meg...
Új reklámfilmmel rukkolt elő a Soproni
A Soproni legújabb reklámfilmjében az együtt töltött idő öröme és a társasági események felszabadult hangulata ragadja magával a közönséget. A márka üzenete egyszerű és...
Az Ad Age reklámipari listáján szerepel Sásdi Helga
A nemzetközi kommunikációs szakma egyik vezető médiuma, a New York-i központú Ad Age hétfőn publikálta Leading Women 2023 listáját, amin először van magyar szereplő....
Reálértéken komoly visszaesésre számítanak a kommunikációs piac szereplői
Nominálisan ugyan minimális mértékben nőhet idén a médiatorta, de reálértéken akár 15-20 százalékos csökkenés is jöhet – többek között ez derült ki a Magyar...
Együttműködik a Nyugat.hu és az Adaptive Media
Partneri szerződést kötött az Nyugat.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében 2023. május 1-től a sales house értékesíti a Nyugat.hu és a lapcsoportjához...
Változásokat hozhat az új reklámetikai kódex
A magyar marketingkommunikációs szakma legnagyobb ernyőszervezete, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) közleménye szerint a kodifikációs bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület 2021-2022-ben széleskörű szakmai egyeztetés...
Élményalapú outdoor hirdetések, melyeket lehetetlen figyelmen kívül hagyni
Még a reklámokat az online térben egyre ügyesebben elkerülő fiatal generációkra is nagy hatással vannak a látványos, ötletes kültéri reklámkampányok, így nem csoda, hogy...
Gigi Hadiddal kampányol a Coca-Cola
A Coca-Cola új, „Főzünk együtt?” című globális márkakampánya és platformja a közös étkezések varázsát és az ezek során létrejövő emberi kapcsolatokat állítja középpontba. A...
Tiktokon erősít a Szallas.hu
A Szallas.hu TikTok-csatornájának követői 2022 márciusában ismerték meg Pirost, az ügyfélszolgálatot egy személyben megtestesítő izgalmas karaktert. Néhány hónap szünet után Piros most nemcsak a...
Jégemberekkel erősít a HELL
Április közepétől vadonatúj karakterek bukkannak fel a képernyőkön, igaz nem egy egész estés mozifilmben, hanem egy különleges, hollywoodi filmes technikával készült magával ragadó reklámfilmben....
A Republic Groupot választotta ügynökségének a Garmin
Újabb neves márka csatlakozott a Republic Group portfóliójához. Az egyedülállóan széles termékpalettával rendelkező okosóra-, és a világ vezető polgári navigációs eszköz gyártó cégének, a...
Döntőbe került egy magyar adtechcég
A |related| Natív Hirdetés a Native Advertising Institute nemzetközi Native Advertising Awards 2023 versenyen a platformok/netwörkök kategóriájában került a fináléba.
Ez azt jelenti, hogy a...
Együttműködik a Privátbankár.hu és az Adaptive Media
Partneri szerződést kötött a Privátbankár.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében 2023. februárjától a sales house végzi a gazdasági oldal display és natív...
Egy számjegyű növekedéssel számolunk – interjú Kosaras Klaudiával
Nagy büdzsévisszavágásokat nem tapasztaltunk, a szokásosnál több tender volt, és a nagyobb hirdetők mellett a kisebb szereplők is versenyt hirdettek, hogy mérsékeljék az árakat...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon
Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...
Új kampányt indít az Alfa Biztosító
Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...
Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic
Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...
Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra
Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...
Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat
A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően.
Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...