- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Csatlakozott a Google az EASA-hoz

A Google csatlakozott az európai országok önszabályozó és a reklám szakma szervezeteit tömörítő Európai Önszabályozó Szervezethez (EASA). A Google az első cég, amely nem...

A TikTokkal erősít a Httpool

A Httpool Magyarország egy izgalmas új termékkel bővítette portfólióját, a TikTok Advertising megoldásai is elérhetőek már a cég portfóliójában. A TikTokkal való nemzetközi tapasztalata...

Nagyot fékez az autóipari reklámköltés

Várhatóan 21 százalékkal csökken idén az autóipari reklámköltés 10 kulcsfontosságú piacon a Zenith „Automotive Advertising Expenditure Forecasts” prognózisa szerint. Ez két és félszer gyorsabb,...

Új kampányt indított a Szerencsejáték Zrt.

Elindult a Szerencsejáték Zrt. integrált Ötöslottó kampánya, amelynek szlogenje: Élj a lehetőséggel! A játék kommunikációs arculati megújításának célja a játékosok vásárlásra ösztönzése mellett a...

Influenszerekkel kampányol a Rossmann

Az őszi-téli szezon Rossmann+ ajánlatait támogatja a Rossmann drogérialánc október 5-től az év végéig futó kampánya. A Rossmann+ kártyával jelentős kedvezménnyel megvásárolható, limitált kiadású...

Ezek a termékek pörögnek az új tévéreklámokban

Továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak leginkább – derül ki a által Médiatanács jóváhagyott, 2020 első félévére vonatkozó tanulmányból. Elfogadta a Médiatanács a televíziókban...

Szuperhőssel kampányol a Groupama

A biztosítótársaság igazi nagyágyúval bővítette ügyféltáborát, ezzel pedig a sztratoszférán túlra is kiterjesztette kapcsolatait! A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány, akinek történetét és kalandjait...

Tiszteletbeli Örökös Tag lett Alexander Brody

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) Tiszteletbeli Örökös Tag címet adományozott Alexander Brody-nak, a Young & Rubicam International és az Ogilvy & Mather Worlwide korábbi elnökének,...

Sikeresnek bizonyult az összefogás a biztonságosabb online hirdetésért

2018 és 2019 között 12 százalékkal csökkent a szellemi tulajdonjogokat sértő webhelyeken regisztrált hirdetések száma – derül ki az Európai Bizottság kutatásából. A digitális reklámozás...

Gyermekek és reklámok: workshopot tartott az ÖRT

Bár nem új a jogszabály, amely szerint tilos a gyermek vásárlásra való közvetlen felszólítása, de a Gazdasági Versenyhivatal közelmúltban kiszabott bírságai ráirányították a figyelmet...

Vihar utáni nyár – így alakult a reklámpiac

A koronavírus-járvány alaposan rányomta a bélyegét a tavaszi reklámköltésekre. A friss adatok alapján a június is eléggé viharvert volt, viszont júliusban már kezdett visszatérni...

Összetartók.hu – a vállalkozók új oldala

Összetartók.hu néven új, a vállalkozóknak szóló oldalt indított az MFB Csoport. A teljesen ingyenes B2B közösségi oldal nyitott minden hazai vállalkozás számára és az...

Kampányol a Costa

Két kisvideóval és óriásplakátokkal indítja útjára ATL-kampányát a májustól hazánkban is elérhető Costa márka. Az élet apró baleseteire építő filmeket bárki közel érezheti magához,...

Így alakul át a világ legnagyobb reklámpiaca

Idén 8 százalékos csökkenés várható a reklámköltésekben az Egyesült Államokban az IAB előrejelzése szerint. A képet árnyalja, hogy míg a hagyományos platformok esetében akár...

Globális reklámkampányt indít a Generali

A Generali 190 éves történetének első globális reklámkampányát indítja el idén, mellyel elsősorban munkáltatói márkáját és nemzetközi imázsát kívánja újraértelmezni. A vállalatcsoport a világ...

Mobilon nem fogták vissza magukat a hirdetők

A Covid-19 járvány sem tudta megállítani a mobilos hirdetési piac növekedését, a második negyedév éves összevetésben világszinten 71 százalékos bővülést hozott a PubMatic adatai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...