- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Megugrott a játékipar reklámköltése

Hatalmasat nőtt a videójátékok hirdetésére költött összeg a COVDI-19 járvány alatt az Egyesült Államokban, áprilisban a januári több mint dupláját fordították erre a célra. A...

Ellenállóbbnak bizonyult a mobilos hirdetés

A mobilos hirdetési költéseket kevésbé befolyásolta a COVID-19 járvány, mint a hagyományos online reklámokat – derül ki a PubMatic első negyedévre vonatkozó elemzéséből. Az...

Új elnökséggel erősít a Magyar Marketing Szövetség

Az idén harmincéves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alkalmazkodva a körülményekhez az idei, tisztújító közgyűlését online platformon bonyolította le május 13-án. A tagok megszavazták, hogy...

Kemény lépéseket tesznek a nagy hirdetők

Bár már eddig is komoly veszteségeket szenvedtek el az amerikai televíziós hálózatok, a harmadik negyedévben újabb jelentős bevételkiesés jöhet a The Wall Street Journal...

Új hirdetési platformon dolgozik a Marquard Media és a Zühlke

A fogyasztók az aktív részvételért cserébe személyre szabott hozzáférést kapnak szerkesztői tartalmakhoz és e-kereskedelmi ajánlatokhoz. A felhasználók aktív bevonása lehetővé teszi a közönség szegmentálását,...

Az eddig vártnál is óvatosabbak lesznek a hirdetők

A korábban tervezettnél is nagyobb mértékben csökkenthetik a reklámkiadásaikat a nagy nemzetközi vállalatok – többek között ezt a következtetést lehet levonni a World Federation...

Így alakul az allergia elleni szerek hirdetési piaca

Körülbelül minden ötödik Magyarországon élő szenved az allergia valamilyen formájától. Ugyanakkor az OTC-re fordított médiaköltések mintegy 1 százaléka realizálódik csak ebben a szegmensben, azaz...

A HPS-sel kampányol a Medve

Az apró örömök fontosságát hangsúlyozza a HPS Communication Medve sajtnak készített legújabb kampánya. A koncepció, amivel az ügynökség megnyerte a márka tavaly kiírt tenderét,...

160 milliárdos mínusz jöhet a Reklámszövetség szerint

Példátlan visszaesést várnak a szakemberek a hazai reklám és kommunikációs piacon, legalábbis ez derül ki a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) most nyilvánosságra hozott adataiból. Az...

Digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség

A koronavírus előtt is ismert volt, hogy a modern marketingben a digitalizáció nagyobb hangsúllyal van jelen, mint a hagyományos kommunikációs csatornák. Azt ugyanakkor már...

Az Artvertising Grouppal kampányol a Törley

Az Artvertising Group a Törley Pincészet három márkájának, a Törley, a Hungaria és a François pezsgőnek készített a szó legszorosabb értelmében házon belül forgatott...

Shortlistes a HPS kampánya

A Sport szelet tavalyi legizgalmasabb projektje shortlistre jutott az online kategória Cannes-i versenyének is nevezhető, Webby Awards reklámversenyen. A kampányt a HPS Communication készítette. A...

Vírusos hirdetési piac

A koronavírus-járvány miatt kialakult gazdasági helyzetre néhány hirdető azonnali büdzsévágással reagált, de szerencsére sokan csak halasztják a kampányaikat, és egyes esetekben talán még növelésre...

A leghatékonyabbak között a Soproni kampánya

Felkerült a világ leghatékonyabb kampányait rangsoroló WARC 100 listára a Soproni „Ami közös bennünk” kampánya. A közös tulajdonságainkat bemutató kampány egyedüli magyarként szerepel a...

Ömlött a reklám az internetről

Átlépte a 9 milliárdot az idei első negyedévben a hazai felhasználók asztali számítógépein megjelenő reklámok száma a Gemius elemzése szerint. Ebben az időszakban a...

Új íz a sörpiacon – kampányol a Dreher

A Dreher Sörgyárak izgalmas, új termékfejlesztéssel jelent meg a piacon: a Dreher 24 Vörös Sör azoknak szól, akik még akkor is a különleges élményeket...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Női állandóság

Tavaly úgy kezdhettük a Top 50-es listánkon szereplő nők bemutatását, hogy tizennégyen még sosem kaptak helyet az összeállításunkban, most azonban azt írhatjuk, hogy a hölgyek megismételték az elmúlt évi „szereplésüket”, és megint tizennégyen képviseltetik...

Ősszel újra jön a Sztárbox az RTL-re, ők küzdenek majd

Ősszel ismét ringba szállnak a hírességek a Sztárbox új évadában, az ökölvívásé lesz a főszerep az RTL-en és az RTL+ felületén is. Az élő showműsorban idén négy súlycsoportban csapnak össze a hazai sztárvilág csillagai:...

Visszatér a Szigetre a Revolut

A Revolut, világszerte több mint 55 millió felhasználóval és 1,7 millió Magyarországi ügyféllel rendelkező globális fintech vállalat, idén újra partnerségre lépett Európa egyik legnagyobb és legismertebb zenei fesztiváljával, a Szigettel. A tavalyi sikeres együttműködés...

Ennyibe kerül idén nyáron az utasbiztosítás

Az Insura.hu utasbiztosítási statisztikái szerint a külföldi nyaralást tervezők idén a tavalyinál 5-6 százalékkal magasabb utasbiztosítási díjakkal számolhatnak: a 2025 első öt hónapjában online kötött utasbiztosítások átlagdíja napi 742 forint volt, szemben az előző...

Így áll a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában

Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra teljesen kiváltja a kézi kártyaadat-megadást az internetes vásárlásoknál, már az európai e-kereskedelmi tranzakciók csaknem fele tokenizáltan történik. A Mastercard partneri hálózata gyors ütemben terjeszti...

Digital Center

Ezzel a mobillal egy kreatív stúdió kerül a zsebünkbe

A HONOR 400 széria nemcsak egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió a kezedben. Az új modellek számos AI-alapú szerkesztési lehetőséget kínálnak, amelyekkel pár kattintással látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül,...

Nemcsak a nyár, a One Magyarország is berobbant a Plázsra

Telt házas hétvégével startolt el a Plázs Siófok tizedik, jubileumi szezonja. Múlt hétvégén közel 20 ezer látogató fordult meg a Balaton legnépszerűbb szórakoztató központjában, a lendület pedig a következő napokban csak fokozódik: pénteken Ákos,...

Videóüzenet Kapu Tibornak és a HUNOR csapatának

Videóüzenet formájában üdvözölte a 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. a világűrbe induló Kapu Tibort és a HUNOR program teljes csapatát. A vállalat LinkedIn posztja szerint az, hogy hamarosan ismét magyar ember indul az...

Együttműködik a Xiaomi és a Gran Turismo

A Xiaomi és a Polyphony Digital ma a Gran Turismo World Series 2025 első fordulóján bejelentette, hogy mérföldkőnek számító partnerséget kötött. Az együttműködés keretében a Xiaomi SU7 Ultra - a Xiaomi EV csúcskategóriás, nagyteljesítményű...

Elképesztő okosmonitorral rukkolt elő az LG

Az LG Electronics hivatalosan is bemutatta az LG Swing okosmonitort (32U889SA modell), amely a nyár második felében Magyarországra is megérkezik. Az új kijelző az innovatív okosmonitor-kínálat legújabb tagja, amely a CES 2025 innovációs díját...