- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Új íz a sörpiacon – kampányol a Dreher

A Dreher Sörgyárak izgalmas, új termékfejlesztéssel jelent meg a piacon: a Dreher 24 Vörös Sör azoknak szól, akik még akkor is a különleges élményeket...

Különleges tévészpotot forgatott a Soproni

A Soproni idén útjára indított új kreatív platformján a bennünk, magyarokban rejlő szuperképességekre hívja fel a figyelmet. A vírushelyzetre reagálva, az ACG csapatával otthon...

A magyar termékekért kampányolnak

Az itthon előállított termékek vásárlására, a hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!”...

Az otthoni bankolásért kampányol a K&H

Április 13-án indította el a K&H Bank digitális bankolást népszerűsítő TV kampányát, melyet kifejezetten a kialakult egészségügyi helyzet inspirált. A pénzintézet innovációalapú üzleti stratégiája...

A Cápák idén is BMW-vel jönnek

Hamarosan indul Magyarország egyetlen üzleti showműsora, a Cápák között második évada az RTL Klub-on. A showműsorban rejlő remek lehetőséget már az induláskor felismerő BMW...

Szintet lép az Árukereső.hu hirdetések kezelése

A Growww Digital lett az Árukereső.hu hirdetések automatizált kezelését segítő szofver, a Beed első ügynökségi partnere Magyarországon. A tapasztalatok szerint az árösszehasonlító-optimalizálással jelentős, 50-150...

A JóAutók.hu az Adaptive Mediát választotta

Partneri megállapodást kötött a JóAutók.hu és az Adaptive Media. Április 1-től a sales house végzi a portál display hirdetési megoldásainak ügynökségi értékesítését. A JóAutók.hu Magyarország...

A Human Telex-szel kampányol a MOST mobilszerviz

A komoly partnerhálózattal és referenciával rendelkező TMX mobilszerviz új B2C szolgáltatással jelent meg a piacon MOST mobilszerviz néven. A teljes körű online bevezető kampányt...

Nőtt a tévés reklámpiac

A múlt évben meghaladta a 63 milliárd forintot a hazai televíziós reklámbevétel, az árubartelt nem számolva – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete...

A Republic Groupot választotta a Scitec

A Republic Group nyerte a Scitec év elején meghirdetett meghívásos lead ügynökségi tenderét. A több mint 100 főt foglalkoztató Republic Group a nem kevesebb, mint...

Újabb magazinnal bővült az Atmedia portfóliója

Az Indirekt.hu közéleti, szórakoztató portállal bővült a multimédiás kereskedőház, az Atmedia portfóliója április elsejétől. Az év elején indult videótartalomra is specializálódott szerkesztőség ismertsége folyamatosan...

Új partnerrel erősít a cAD Media

Sales house-t választott a haszon.hu és a haszonagrar.hu. A kis- és középvállalkozások, befektetések, adózás és személyiségfejlesztés témákban már 15 éve jelenlévő magazin jelentős bővítést tervez...

Így hat a reklámpiacra a járvány

A hagyományos médiumoknál tíz százalék fölötti zuhanás jöhet idén a reklámbevételekben az Egyesült Államokban a MAGNA legújabb elemzése szerint. A digitális hirdetési piac ugyan...

Reklámfaló gyerekek

Bár itthon is hódítanak a videós platformok, a gyermekcsatornák továbbra is nagyon népszerűek minden korosztály körében. Ennek megfelelően egyre több márka jelenik meg hirdetéseivel...

Tovább bővült a cAD Media portfóliója

Tovább bővítette portfólióját a Cadabra sales house a családosok, szülők és diákok elérésében. A Gyerekkel.com országos gyermekbarát programkereső applikáció és weboldal felületei, a KidsOasis...

Kulcsfeladat jut a marketingszakmának

A jelenlegi helyzetben a marketingszakma kiemelt felelőssége éppen abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot – derül ki a Magyar Marketing...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább növekedett a BioTechUSA

Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági nehézségek ellenére a vállalat stabil eredményeket mutatott fel 2024-ben, bár a növekedési ütem némileg lassult a korábbi évekhez képest. Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártójának...

Egyre több SPAR-üzletnél tölthetőek az elektromos autók

Az eddigi 138 töltőpont mellett további 60 új elektromos autó töltőpont várja az autósokat a SPAR és az OMV Hungária együttműködése révén. Mindezekkel együtt már csaknem kétszáz töltőpont kínál töltési lehetőséget a SPAR szupermarketeknél,...

Nemzetközi versenyen bizonyíthatnak a Szallas Group fiatal marketingesei

A Szallas Group marketingesei nyerték el az első helyet a Young Marketers kategóriában a Cannes Lions International Festival of Creativity magyarországi versenyén. A győzelem mellett így ők képviselhetik Magyarországot a világ egyik legrangosabb kreatívipari...

Magyar IT-cég a is felkerült a Financial Times listájára

Második alkalommal került fel a Financial Times és a Statista által évente összeállított FT 1000 listára a magyar ServerElite, amely új és használt szerverek forgalmazására és testreszabott IT-megoldásokra specializálódott. A listán való szereplés olyan...

Sokat bukhatnak az ittas sofőrök

Hiába a kampányok, az előre bejelentett fokozott ellenőrzések: húsvétkor továbbra is rengetegen ülnek alkoholos állapotban a volán mögé. Az Országos Rendőr-főkapitányság beszámolója szerint tavaly húsvétkor az ellenőrzött járművezetők közel harmada (ezer körüli személyből 327...

Digital Center

Így léphet szintet a mobilos fotózás

A HONOR 400 Lite forradalmi, mesterséges intelligenciával vezérelt kameragombja egyetlen érintéssel életre kelti a pillanatot. Az újítás ötvözi az intelligens képfeldolgozást a könnyed és intuitív vezérléssel. A fotózás szerelmeseinek tervezett HONOR 400 Lite egyedülálló újítással...

Újítás érkezik a Samsung mobilokra

A Samsung új mesterségesintelligencia-alapú élmény érkezését jelentette be a Gemini Live szoftverfrissítéssel. Elsőként a Galaxy S25 széria felhasználói folytathatnak valós idejű, vizuális-nyelvi beszélgetéseket az AI-jal térítésmentesen, a szoftverfrissítésnek köszönhetően. A Gemini Live a multimodalitás...

Már a bankba sem kell bemenni a hitelért

A magyar bankszektor az elmúlt években határozott léptekkel haladt a digitalizáció útján. 2025-re az online hitelfelvétel minden eddiginél gyorsabbá és kényelmesebbé vált, különösen a személyi kölcsönök területén. Az ügyfelek egyre nagyobb része intézi már...

Egyre jobban bíznak a magyar cégek a mesterséges intelligenciában

A magyar vállalkozások egyre inkább bíznak a mesterséges intelligenciában (AI), és egyre kevésbé tartanak attól, hogy az veszélyeztetné a humán munkaerőt - derül ki a Comline Budapest legfrissebb felméréséből. A kutatás eredményei alapján az...

Így alakulnak az előfizetési díjak a 4iG cégeinél

A 4iG Csoport távközlési vállalatai – One Magyarország Zrt., a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. és az AH Média Kereskedelmi Zrt. – a Nemzetgazdasági Minisztérium felszólítására olyan önkéntes díjkönnyítési intézkedéseket hoztak, amelyek a változó...