Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
A Progressive-vel dolgozik a Dr. Oetker
Három új ízt kommunikál a Dr. Oetker Vitalis Szuperkása termékcsalád legújabb kampánya, amelyet a Progressive Reklámügynökség készített.
Az idei év első két hónapjában zajló kampány...
260 milliárdos a hazai reklámköltés
A múlt évben 7,77 százalékkal bővült a hazai reklámpiac 2017-hez képest a Magyar Reklámszövetség ma bemutatott Reklámtortája szerint, összesen 259,69 milliárd forintos volt a...
Megerősítené az IAB márkát az újraválasztott elnök
Az erőforrások és az IAB Hungary brand ismertségének további növelését tartja a legfontosabb feladatnak a következő időszakra a szervezet közelmúltban újraválasztott elnöke. Sopov István...
A reklámszakma titkai az Ogilvy-től
Idén is folytatódik az Ogilvy marketingkommunikációs képzése az ELTE diákjai számára. Az Ogilvy kreatívtúrát a cégcsoport ügyvezető igazgatója, Sályi Réka vezeti.
Az Ogilvy kreatívtúra című...
Felelősebb reklámipar a cél – interjú Gulyás Jánossal
El kellene gondolkozni azon, hogy a reklámok mennyisége egyes esetekben nem megy-e a hatékonyság rovására – említi Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) decemberben...
Változnak a reklámozás szabályai
Február 22-től hatályba lép a speciális gyógyászati célra szánt tápszerekre vonatkozó jogszabály, amely szerint nem tartalmazhat egészségre gyakorolt állítást a reklám. Az elnevezés mostantól...
Új eszköz a digitális médiatervezéshez
Új digitális médiatervezést segítő szoftverrel lépett piacra a Doomino Digital. A Doomino Site Spinner szoftver a DKT és Gemius nevével fémjelzett közönségmérési adatok elemzésére...
Környezetkímélő reklámok
Az önszabályozás keretében nagy gondot fordít a szakma a megelőzésre, amelyet részletes útmutatók elkészítésével is segít az Önszabályozó Reklám Testület. Most a környezetre ártalmas...
Digitális mestereket képez az MMSZ
Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövő marketingeseit. A Digital Masters egy hónapon átívelő képzése...
Tovább bővült az Evomedia portfóliója
2019 januárjától az Evomedia értékesíti a költözzbe.hu, az újotthon.hu, a startlak.hu és a maxapró.hu oldalakat.
A költözzbe.hu és a startlak.hu adatbázisa országosan több százezer lakáshirdetést...
5,3 millió dollárba került 30 másodperc
Mindössze néhány órával a magyar idő szerint ma hajnalban lejátszott Super Bowl LIII előtt jelentette be az eseményt közvetítő CBS, hogy minden tévés reklámhelyet...
Az Időképet is behúzta az Atmedia
Csatlakozik az Atmedia online portfóliójához 2019 május elsejétől az egyik leglátogatottabb magyar weboldal, az időjárás-előrejelzésre specializálódott Időkép.hu. A legnagyobb magyar tévés sales house két...
A Terminátor technológiáját is bevetették a K&H új szpotjánál
A Terminátor sorozatban is használt legújabb robotkaros technológiával készült a K&H 30 másodperces TV spotja a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdető kommunikációs...
A Mediatort választotta a Praktiker
A Praktiker közösségi média és televíziós tenderét is megnyerte a Mediator, a barkácsüzletlánc januártól dolgozik együtt a full service ügynökséggel.
A Praktiker tavaly év végén...
A Brexit sem fogja vissza a hirdetőket
A Brexit körüli bizonytalanságok egyelőre nem éreztetik hatásukat az Egyesült Királyság hirdetési piacán, egy friss jelentés szerint a harmadik negyedévben 5 százalék feletti növekedést...
Így kampányol a Duna House
Saját értékesítőivel, a megbízók kérdéseivel és kétségeivel a középpontban indított kampányt a Duna House. A reklámszpot az ingatlaneladás folyamán felmerülő félelmek kérdéskörét járja körül...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Beérett az Otthon Start hatása
A Duna House adatai szerint szeptemberben országos szinten rekordmagas, közel 40 százalékos arányt értek el az első lakásvásárlók. A mutató Budapesten 39%, vidéken pedig 40% volt, ami nemcsak az év korábbi hónapjaihoz képest jelentős...
Különleges helyszínen játszódó krimisorozat érkezik a TV4-re
Október 20-án, hétfőn este láthatják először a magyar nézők a Majdnem paradicsom (Almost Paradise) című sorozat első évadának első epizódját a TV4-en. A Majdnem paradicsom az első amerikai nagyköltségvetésű krimisorozat, amelyet teljes egészében a...
Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered...
Palackvisszaváltás – futár is jöhet érte
A Kifli.hu vásárlói összesen több, mint 5,5 millió üveg-, palackot és dobozt váltottak vissza házhoz menő visszaváltással a szolgáltatás indulása óta. Ez a mennyiség mintegy 277 millió forint visszaváltási díjnak felel meg, amit levásárolható...
Digital Center
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...
Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok
Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...
Ez kell a sikeres AI-projektekhez
Az EU AI Act előírásainak való megfelelés előkészítése szervezetenként eltérő ütemben halad, miközben a kötelezettségek teljesítésére vonatkozó határidők közelednek – derül ki a Deloitte legfrissebb Magyar AI Körképéből. Komoly probléma, hogy miközben a technológia...
A vállalatok 75 százaléka kudarcot vallhat AI-projektjeivel
A kezdeti AI-próbálkozások sok vállalatnál nem hozták meg a várt eredményeket. A Forrester szerint ezért most olyan stratégiákra van szükség, amelyek képesek hosszú távon is biztosítani a megtérülést. Ehhez az üzleti célokra épülő, átgondolt...