- Hirdetés -

Újítás a mobil reklámhordozók piacán

|

- Hirdetés -

Bemutatták az új magyar innovációt, a LuxRoll névre hallgató hirdetéshordozó felületet, ami a mobil reklámhordozók piacán a már 3 évtizede elérhető és általánosan igen elterjedt roll-upra kínál egy korszerűbb alternatívát a vizuális megjelenítés területén. Az integrált motor és LED fényforrás által körbe forgó és világító, percek alatt felállítható mobil LuxRoll a mai naptól elérhető a reklámszakma, illetve a kreatív felületek után érdeklődő megrendelők számára.

A marketing célú üzenetek kreatív tartalommal való megtöltése úgy, hogy az megragadja az egyén figyelmét, egyre nagyobb kihívást jelent a reklámszakembereknek. Kitűnni a tömegből nem egyszerű, és ebben a képi megjelenítésnek van a legnagyobb ereje. A LuxRoll új generációs reklámeszköz, friss, ropogós csemegeként hat a reklámhordozók lassan megújuló piacán.

„Az elmúlt években a BTL piacot jellemezte a statikusság. Valahogy ide nehézkesebben szüremkedtek át a technikai innovációk. Még az óriásplakátok és citylightok területén újat tapasztalhattunk, de a beltéri megjelenítés, főleg a hordozható, könnyen átalakítható reklámhordozó felületek nem hoztak sok újat az elmúlt években. – mondta el Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja rövid előadásában. „Még mindig az egyik marketing főbűn, hogy nem használjuk eléggé a technológiai újdonságokat. Pedig az adatalapú marketing, a perszonalizált marketing, a kreatív ötletek és a technológiai innovációk kombinációja az, ami igazán sikerre tud vezetni.”

LuxRoll: minden, ami a Roll-up, csak még több

Az emberek ingerküszöbének átlépéséhez egyre erősebb impulzusokra van szükség. Ha BTL termékről beszélünk, elsők között asszociálunk a roll-upra, mint a beltéri vizuális megjelenítés legalapvetőbb és legelterjedtebb eszközére. Jól esik a szemnek, de a befogadó közönség megszokta őket és fehérzajként reagál rá. Egy olyan friss, kreatív tartalomhordozó megjelenése, mint a LuxRoll, innovatív formavilágával, továbbá a benne rejlő grafikai poénok lehetőségével merőben új felhasználói élményt, a megrendelő számára pedig üzleti sikert eredményez.

A LuxRoll 2 fő komponsensből áll: maga a LuxRoll vázszerkezete és a cserélhető, grafikát tartalmazó palást. A forgásiránya és sebessége mellett a fényereje is szabályozható. A termék nagy előnye a látványossága mellett, hogy a roll-uppal ellentétben minden irányból információt tartalmaz. Ráadásul a LuxRoll egyszeri megvásárlása után, elegendő csak a vázon lévő palástokat a kívánt tartalom szerint cserélni. A termék vezeték nélkül akkumulátorról is üzemeltethető, így bel- és kültéren bárhol szabadon térbe helyezhető, akár 2-3 perc alatt. A néhány mozdulattal cserélhető palástja vízálló, a vizuális tartalmat rendkívül látványosan, valódi fotóminőségben közvetíti. Több LuxRoll termék esetében lehetőség van a kreatív grafikai kombinációk kihasználására, amivel újabb lehetőségek nyílnak meg. Pl. egy élő fasor, vagy oszlopcsarnok szimulációja. A feltalálók úgy alakították ki a honlapon megtalálható palást szerkesztőfelületét, hogy a grafikusokon és ügynökségeken kívül, minden szakképzettség nélkül is tudja bárki a saját céljára felhasználni.

Mi is a receptje egy jól használható BTL terméknek?

A LuxRoll, mint a legtöbb nagyszabású innováció, egy baráti beszélgetésből nőtte ki magát. A feltaláló páros közül az egyik tag marketinges, míg a másik nyomdaipari háttérrel rendelkezik, így nem meglepő, hogy ez a csapat átérezte, milyen nagy igény lenne egy izgalmas, látványos, figyelemfelkeltő reklámhordozóra. Hamar kibővült a LuxRoll egy informatikussal, illetve egy világítástechnikával foglalkozó szakemberrel, akiknek gyakorlati tudása elengedhetetlenné vált a fejlesztés során. Az ötlet hamar megszületett, de a kivitelezéshez szükségük volt 1,5 év fejlesztésre és a GINOP pályázatára, aminek segítségével lehetnek ma itt.

„A LuxRoll olyan hirtelen jelent meg lelki szemeink előtt, hogy a lelkes csapat rögtön fejest ugrott az ötlet kivitelezésébe. Ahhoz viszont, hogy egy igen magas minőségű terméket tudjunk kínálni, rengeteg munkára, energiára és kísérletezésre volt szükség. De megérte, mert – nagy megelégedésünkre mondhatom – olyan lett a termék, mint amit a kezdetekben megálmodtunk. Reméljük a fogyasztók is hamarosan személyesen megtapasztalják a termék előnyeit” – mondta el Povázai György, a termék fejlesztője és koordinátora.

A LuxRoll nem csak az a termék, amire a reklámpiac régóta vágyott, hanem egy olyan megjelenítő eszköz, ami design és formatervezés szempontjából is újítást hozhat a rendezvények világába. A LuxRoll felhasználási lehetőségeinek csak a kreativitás szabhat határt, fesztiválokról kezdve esküvőkön keresztül a vállalati eseményekig a sokszínű lehetőségeivel, kifogyhatatlan tárháznak minősül.

A termék 2020 januárjától érhető el, a rendeléseket már fogadják.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...

Nagyon pörög a hazai használtautó-piac

Áprilisban is magas forgalom jellemezte a hazai használtautó-piacot: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint az elmúlt hónapban 69 113 személygépkocsi cserélt gazdát, ami 7,2 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak volumenét. Egyre...

Hamarosan nálunk is kapható lesz a díjnyertes okosmobil

A HONOR Magic4 sorozat ismét felkerült a DxOMark toplistájára: ezúttal a HONOR legújabb csúcskategóriás okostelefonja, a HONOR Magic4 Pro érdemelte ki a DxOMark Gold Camera minősítését.A Magic4 sorozat Ultimate tagja korábban már megszerezte az...

Egyre több magyar venne elektromos autót

A kedvezőbb fenntartási költségek és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás miatt minden harmadik magyar járművezető mérlegeli, hogy a jövőben alternatív hajtású kocsit vásároljon – derül ki az EY reprezentatív kutatásából. Az elektromos kocsiknál az akkumulátorhibától, a...

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Művészi kampány a BMW-től

Az új BMW i7 bevezető kampányát napjaink egyik leginnovatívabb és legmeghatározóbb divatfényképésze alkotta meg. Az egyedülálló fotó- és videókoncepció a feje tetejére állítja a megszokott perspektívákat. A tisztán elektromos meghajtású BMW i7 világpremierjével megkezdődik...

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....