Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
A Class FM is csatlakozott az RTL Klubhoz és az ATV-hez
Az RTL Klub és az ATV már korábban jelezte, hogy közzétesz majd politikai hirdetéseket az országgyűlési választási kampányban, és a hétvégén lejárt regisztrációs határidőig...
Így kampányol a Nokia
Az új videóban a HMD Global, a Nokia telefonok újraálmodója egy egészen új filozófiát keltett életre: A már jól ismert Feng Shuit gondolva tovább...
Influencerekre épít az Armadillo
Az ügynökség az elmúlt fél évet kutatással és saját program kidolgozásával töltötte, amelynek eredményeként saját influencer-programot hozott létre, amelyben a hitelesség fontosabb, mint a...
Így kampányol a Budapest Bank
„Engedd, hogy rád találjon egy jó lehetőség!” – hangzik el a Budapest Bank február 8-án indult legújabb kampányában, melynek stratégiai tervezését és teljes körű...
Vizsgálatot indítanak az Agency Toplist miatt
Összefogtak a reklámszakma érdekképviseletei és közös ad hoc feltáró bizottság létrehozásáról, illetve vizsgálat elindításáról döntöttek az Agency Toplist kapcsán. Az új ügynökségi rangsor kapcsán...
Ismét élen az ACG az M+ Listán
Idén visszatért a M+ Lista élére a reklámügynökségek között az ACG, a cég már harmadik alkalommal végzett az első helyen. Az elmúlt években zsinórban...
A Havas Budapest lett a befutó a JDE tenderén
A Havas Budapest nyerte a Jacobs, az Omnia és a Pickwick márkák digitális kommunikációs feladataira kiírt tendert, az együttműködés február 1-jén kezdődött az ügynökség...
A Szentkirályinak dolgozik a Neo
A Neo Interactive-ot választotta a Szentkirályi Ásványvíz, a cég a piacvezető ásványvíz márka online kommunikációján dolgozik az év elejétől.
A reklámvállalatot tendermunkája alapján kérte...
Mindjárt itt a félmilliárd dolláros este
A múlt évben összesen 534 millió dollárt költöttek el a hirdetők reklámokra az profi amerikai futball bajnokság, az NFL döntője, a Super Bowl alatt....
Így kampányol a Duna House
Saját értékesítőivel forgatott reklámfilmet a Duna House.
A reklámszpot a kollégák segítségével mutatja be, hogy egyre nagyobb presztízs profi ingatlanosnak lenni, a minőségi szolgáltatás, az...
Kampányol a Codecool
Többek közt jogász, zenész és grafikus mesél párperces Youtube videókban a karrierváltási döntéshez vezető körülményekről, és a Codecool segítségével végrehajtott sikeres pályamódosításról.
Háromirányú kommunikációval van...
Meglepő eredményt hozott a reklámok vizsgálata
Több mint 1200 reklámot vizsgált meg november utolsó hetében az ÖRT abból a szempontból, hogy megjelent-e bennük a „nyaggatás”, vagyis felszólították- e a kiskorút,...
Megvan a lista: náluk hirdethetnek a pártok
Az Állami Számvevőszék péntek délután internetes oldalán nyilvánosságra, hogy mely sajtótermékek és kiadók regisztráltak és adták le árjegyzéküket a törvényi előírásnak megfelelően annak érdekében,...
Felpörög a reklámpiac
Régóta nem látott ütemű növekedés jöhet a globális reklámpiacon a Warc előrejelzése szerint, a tavalyi 3 százalék után idén 4,7 százalékos lehet a bővülés....
Vloggerekkel csábít a METU
Átfogó kampányt indított a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) a 2Republic reklámügynökséggel az idén felvételiző fiatalok megszólítására. A METU aktív hallgatói és az egyetemen végzett,...
Változás a Médiapiacnál
Február 1-től a LifeTime Media Sales House értékesíti a Médiapiac szaklap print és online felületeit.
A több mint 14 éves múlttal, komoly hagyományokkal bíró B2B...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Más csatorna volt a nézettebb hétköznap és hétvégén
Múlt héten a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte. Összességében viszont megint a TV2 ért el jobb heti átlagot, amiben nagy szerepe volt a Házasság első látásra című műsornak.
A...
Kellemes karácsonyi ünnepeket!
Minden Kedves Olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!
Jövőre is világsztárokkal jön az Örvényesvölgy Fesztivál
2025-ben június 27-29. között tartják a zalai dombok egyik legszebb, panorámás völgyében az Örvényesvölgy Fesztivált. A többszörös platinalemezes, világszerte népszerű LIGHTHOUSE FAMILY énekese, Tunde Baiyewu koncertje nyitja június 27-én a 3 napos fesztivál programját....
Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás
Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...
Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport
Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...
Don't Miss
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....