- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Ingyen nettel csábít a Coca-Cola

A folyamatosan az interneten lógó generációhoz igazítja új kampányát a Coca-Cola, a Coca-Cola, Fanta vagy Sprite dobozos terméket vásárlók a nyitófül alatti kód feltöltésével...

Így kampányolt az energiaital-márka

A kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra és képküldésre ösztönözte az USB energiaital tavaszi-nyári kampánya. Az elemeiben egymást erősítő kampányban egyedi együttműködések, újsághirdetések, szórólapok, óriásplakátok,...

Ömlik a pénz az online videós hirdetésekre

Az idén várhatóan több mint negyedével nő az online videós hirdetésekre költött összeg, megközelítve a 30 milliárd dollárt. A legtöbb pénz az olyan közösségi...

Búzamezős reklámfilmmel jön a Győri

Új imagefilm készítésére kérte fel a Győri Édes a HPS csapatát. A megújított TV spottal a márka célja a kommunikációs csend megtörése és a...

Új ügyfél a 1080P Reklámügynökségnél

A 1080P Reklámügynökség újabb sikeres megbízást nyert el: A lakossági hitelpiacon idén színre lépő startup vállalkozás, a MikroCredit Zrt. teljeskörű piaci bevezetésére, az új...

A MediaCom nyert a Shell tenderén

A MediaCom nyerte a Shell globális médiaügynökségi megbízását, így a médiaügynökségi hálózat felel a cég kiskereskedelmi és kenőanyag üzletágához kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatokért. 2018....

Vannak még tartalékok a mobilban

Bár a mobilos hirdetésekre költött összeg az elmúlt években látványosan nőtt, egy friss felmérés szerint még bőven vannak tartalékok ebben a platformban, legalábbis marketing...

Díjazták a Noguchit

Az aranyszobrot kapott a Noguchi a NaturAqua számára fejlesztett koraszülött-támogató program Társadalmi kapcsolatok kategóriában, ezüstöt pedig az LG OLED televízióinak bemutatása a Termékbevezetések között. Magyarországon...

Különleges reklámfilmben száguld a Ford

Az új Ford Fiesta ST látványos erőpróbát rendezett egy lenyűgöző helyszínen: 400 méterrel a földfelszín alatt, Európa egyik legnagyobb sóbányájában. A filmet egy titkos helyen...

Kutyajó reklámfilm a CEWE-től

Az egyszerű, de nagyszerű CEWE FOTÓKÖNYV PURE alkalmazás tavaly év végi bevezetése után most online szpottal népszerűsíti a cég a mindössze pár perc alatt...

Elhoztuk a büdzsék 95 százalékát – interjú Gulyás Jánossal

Több mint negyedszázada dolgozom a szakmában, de olyat nem nagyon láttam, ami nekünk összejött, hogy volumenét tekintve a 95 százalékát elhoztuk a büdzséknek, amikért...

Erős év végi hajrá jön az OMD vezetője szerint

Nagyon nagy jelentőségűnek tartom, hogy a K&H Bankkal közösen elhoztuk a fődíjat az Effi e-ről – nyilatkozta Szabó Edina a Marketing&Media magazinnak. Az OMD...

Információbázis marketingeseknek

Júniusban hivatalosan elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu oldala, ami hamarosan a szakma első számú eligazodási pontjaként szolgálhat. Emellett üzletileg is érdemes jelen lenni...

Tökéletes randit szervezünk – interjú Urbán Zsolttal

Tulajdonost váltott az 1080p, amelyet egy bolgár milliárdos vásárolt meg. A tranzakcióról és a célokról Urbán Zsolt, a társaság új ügyvezető-partnere beszélt a Marketing&Media...

Agency Report – Médiaügynökségek toplistája

A puszta adatok alapján tavaly vágtató üzemmódba kapcsolt a legnagyobb médiaügynökségek piaca. Valójában az állami reklámköltés duplázódott meg, amiből három ügynökségi csoport tudott igazán...

Agency Report – Reklámügynökségek toplistája

A 25 legnagyobb hazai full service és kreatívügynökség tavaly együttesen közel 30 milliárd forintos árbevételt ért el. Alig akad köztük veszteséges, ám az összesített...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Autós utazás külföldön – fontos infók a pályadíjakról

A nyári utazási szezonban sok magyar autós kel útra a környező országokba tengerpartra, kirándulásra vagy városnézésre. Az autópályák használatához szinte minden országban szükség van valamilyen úthasználati díj megfizetésére, azonban a rendszer és az ellenőrzés...

Az HBO Max közvetíti az összes wimbledoni mérkőzést

A világ legrégebbi, brit tenisztornája ezen a héten veszi kezdetét, a Warner Bros. Discovery (WBD) csatornáin és platformjain pedig a füvespálya-szezon csúcseseménye, a wimbledoni tenisztorna minden küzdelme láthatóvá válik. Ehhez az HBO Max lesz...

A vevők diktáltak az ingatlanpiacon

Kettősség jellemzi a lakáspiacot. Júniusban a kereslet csökkent, a feladott hirdetések száma pedig lényegében stagnált éves összevetésben, ugyanakkor az év első hat hónapjában bővülés történt mindkét oldalon. Az ingatlan.com friss elemzése szerint az is...

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

Beleshetünk a Cápa című kultfilm titkaiba

A National Geographic „A CÁPA: Az 50 éves sikerfilm kulisszái mögött” című filmmel a legendás moziklasszikus kulisszái mögé tekint be. A film premierje július 11-én lesz a Disney+ felületén, a National Geographic csatornán pedig...

Digital Center

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One

A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...

Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One

A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...

Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák

Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...

Díjmentes mobilnettel akciózik a One

A One Magyarország nyári akciója keretében díjmentesen teszi elérhetővé az 5G szolgáltatását havidíjas lakossági ügyfelei számára. A vállalat 2025. június 20-tól kezdve két héten át szakaszosan aktiválja az ötödik generációs mobilhálózathoz való hozzáférést minden...