Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Új hirdetők a tévében – interjú Lengyel Andrással
Nem kizárt, hogy az idén megjelennek olyan szereplők, amelyek eddig nem értékesítették a reklámidejüket, mint például most a History – mondta el a Marketing&Media...
Különleges kampány Budapesten
A 2016-os évben a VR (Virtual Reality), vagyis a virtuális valóság és az AR (Augmented Reality), azaz a kiterjesztett valóság is jelentős teret hódított...
Kell egy csipetnyi mázli – interjú Gulyás Jánossal
Szeretünk itt dolgozni, jó a hangulat, és ezért rengeteget is teszünk – mondja Gulyás János. Az újra a legjobb médiaügynökségnek választott MEC vezére a...
A Sláger FM a Radio Sales House-t választotta
A Sláger FM kizárólagos reklámértékesítésének március elsejei megszerzésével megerősítette piacvezető szerepét a Radio Sales House (RSH) Kft., amely korábban is a legnagyobb országos és...
Így kampányolt a Jacobs
2016 novemberében kezdetét vette a Jacobs Douwe Egberts HU Zrt. nagyszabású kampánya, melynek célja a Jacobs márka megújítása és népszerűsítése volt.
Ébreszd fel álmaid! szlogennel...
Élénkül a reklámpiac
A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat. A televíziós reklámpiaci felmérésösszesítése még nem zárult le, így a...
Ügynökséget választott a dán multi
A Grundfos az Impact Worksöt választotta. Az ügynökség feladata a megbízó munkáltatói márkájának megújítása.A tatabányai és székesfehérvári gyáraiban mintegy kétezer munkavállalót foglalkoztató dán multi,...
A virtuális reklámok a legirritálóbbak
A tévénézők számára a termékelhelyezés a hagyományos reklámblokknál kevésbé zavaró, elfogadott forma egészen addig, amíg az természetesen illeszkedik a műsor eredeti tartalmához, nem mesterkélt...
Különleges promóció a Milkától
Napjaink promóciós világa valóságos számháború: folyamatos a licitálás, hogy ki tud többet, nagyobbat, drágábbat vagy gyakrabban kiosztani a játékos kedvű fogyasztók között.
Általában a felhívások...
Tovább nőttek a mozis reklámbevételek
Csaknem 40 százalékkal növekedtek a mozis reklámbevételek 2016-ban az előző évhez viszonyítva – derül ki a Kantar Média 2016-os évre vonatkozó, összesített adataiból. Folyamatosan...
Az OMD szerezte a legtöbb elismerést
Az OMD ügynökségi hálózat nyerte el a legtöbb média elismerést tavaly a különböző versenyeken a The Gunn Report for Media szerint. A második a...
Tovább bővült az LTM portfóliója
Tovább tart a LifeTime Media (LTM) Sales House által képvisel portfólió dinamikus bővülése: a napokban aláírt szerződés alapján az LTM Sales House értékesíti a...
Budapesten kampányolt a Travel Channel
A Travel Channelen nemrég mutattak be egy Budapesten forgatott epizódot, amelyben egy amerikai házaspár szemével láthatják a magyar nézők (is) a fővárost. Ebből az...
Segít az IAB Hungary
Elkészítette az első magyar, a programozott médiavásárlást részletesen bemutató kisokost az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja. Az anyag bemutatja a hazai programmatic ökoszisztémát, felsorolják a...
Humoristákkal kampányol a Bonduelle
Dombóvári István, Benk Dénes és Felméri Péter – a népszerű Dumaszínházas humormesterek alkotják azt a triót, akik a Bonduelle nagysikerű, StafétaKanál elnevezésű kampányának idei...
Újított a DIMSZ
A DIMSZ és tagozatainak logója a nemzetközi trendeknek és a szövetség formálódó profiljának megfelelően megújult formát nyert. Az elmúlt időszakban az Adatvezérelt technológiák tagozat...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kétmilliárd fölött hoztak az NFI által támogatott filmek
A Nemzeti Filmintézet (NFI) által támogatott mozifilmek 2025 első háromnegyed évében valamivel több mint kétmilliárd forintnyi bevételt hoztak össze a mozikban. A Hogyan tudnék élni nélküled mozinézettsége már meghaladta az egymilliót.
Január elseje és...
Országos hajszát indít az RTL
A „Most Wanted – A hajsza” az RTL legújabb és az egyik legizgalmasabbnak ígérkező őszi, menekülős reality-je, ahol Sebestyén Balázs és két segítője arra vállalkozik, hogy elkapjon és letartóztasson 24, párban menekülő hazai hírességet....
Megújul a CIB Bank arculata
2025. október 13-ától fokozatosan megújul a CIB Bank arculata, ami egyidőben történik tulajdonosa, az olasz Intesa Sanpaolo Csoport nemzetközi tagbankjainak hasonló lépésével. A bankcsoport nemzetközi szinten is új, elegáns megjelenése zöld árnyalatokra és a...
Az impulzusvásárlás is stratégiai elem
Az online vásárlások jelentős része nem előre megtervezett döntés eredménye. Egy termék, amely nem szerepelt a bevásárlólistán, gyakran néhány másodperc alatt a kosárban landol. Ezt nevezzük impulzusvásárlásnak. A kérdés nem az, hogy megtörténik-e, hanem...
Hivatalosan is átadták a FOXPOST Z-BOX-okat
Hivatalosan is átadták a FOXPOST új Z-BOX automatáit. A sikeres tesztüzemet követően még idén országszerte 139 készülék áll üzembe, tovább bővítve Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatát.A felhasználók visszajelzései alapján a tesztüzem tapasztalatai kedvezőek voltak. Az ügyfelek...
Digital Center
Ilyen lesz a jövő háztartása
Képzeljük el, hogy a mosógépünk előre szól nekünk, amikor szüksége van egy kis törődésre, vagy a hűtőnk automatikusan spóroló üzemmódba áll, amikor nem vagyunk otthon. Az LG ThinQ mesterséges intelligenciájával ez nem csak filmben...
Együttműködik a 4iG Űr és Védelmi Zrt. és a Széchenyi István Egyetem
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a 4iG Űr és Védelmi Zrt., valamint a győri Széchenyi István Egyetem Budapesten a napokban. A partnerség célja, hogy hosszú távon erősítse a magyar űripari és védelmi szektor szakember-utánpótlását,...
Új okosmobilt mutatott be a Huawei
A Huawei új fejezetet nyit Magyarországon: egyszerre mutatta be zászlóshajó termékeit, köztük a Pura 80 okostelefont, amely iparágvezető kameraképességeivel új mércét állít a mobilfotózásban. Az eseményen Fetter Erik, Esztergályos Patrik és Abosi Barna osztotta...
A cégek már használják az AI-t, de még van egy gyenge láncszem
A hazai IT-infrastruktúra még nincs felkészülve a küszöbön álló AI-robbanásra. A vállalatok egyre több adatot mozgatnak, elemeznek és integrálnak, ugyanakkor az alapok még nem elég erősek, beruházások nélkül a vállalatok hosszú távon nem tudják...
A K&H anyavállalatáé a legjobb mobilbankos app
A K&H anyavállalata, a belga KBC ismét elnyerte a „Legjobb mobilbanki alkalmazás” címet Belgiumban az Sia Partners független nemzetközi kutatócég értékelése alapján. A KBC Mobile nemcsak hazájában bizonyult piacvezetőnek, hanem globális szinten is a...