A labdarúgó világ szeme Bukarestre irányult: a román fővárosban sorsolták a 2020-as labdarúgó Európa bajnokság első csoport-körének beosztását. Hivatalos mobilitási partnerként a Volkswagen komoly...
Megállíthatatlannak tűnik az e-sport növekedése, a fiatalabb generációk nagyon gyorsan rákapnak a digitális játékokra. Egyre több cég lát fantáziát ebben a piacban, ami igyekszik...
A Lavazza, amely a négy Grand Slam tenisztorna hivatalos partnere, most fiatal tenisz tehetségeket karol fel. A 2019. november 5-9. között Milánóban megrendezésre kerülő...
Kevés futóeseményen győződhet meg róla jobban az ember, hogy szenvedés helyett a mozgás szórakoztató is lehet, mint a Halloween Runon. A kőbányai pincerendszer sejtelmes...
Elkelt az összes jegy az MLSZ tájékoztatása szerint az új Puskás Ferenc Aréna nyitómérkőzésére. A magyar labdarúgó-válogatott Uruguay ellen november 15-én telt ház előtt...
Óriási az érdeklődés az új Puskás Ferenc Stadion avatómérkőzésére, a Magyarország-Uruguay barátságos labdarúgó-találkozóra, melyre a "pénztárnyitást" követően pár óra alatt több tízezer jegyet adtak...
Idén év végén globálisan már több mint 450 millió ember érdeklődésére számíthatnak az e-sport közvetítések az aktuális előrejelzések szerint, már egymilliárd dollár felett van...
Az NBA-rajt hetében sportágtörténeti újdonsággal jelentkezik a Sport1: péntekről szombatra virradóra 3,5 órás körkapcsolást sugároznak élőben, majd a Los Angeles Lakers–Utah Jazz találkozót is...
A Lenovo Magyarország már régóta támogatja a feltörekvő e-sportoló tehetségeket, többek között már második éve szponzora és névadója a Lenovo Legion Honvéd Esport Akadémiának....
A Samsung bejelentette, hogy a PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Európa Liga (PUBG PEL) hivatalos támogatója lesz. Az együttműködés keretében a Liga minden 2019-es meccsét a Samsung...
Az olimpiai és paralimpiai játékok világszintű támogatója, a Toyota bejelentette, hogy globális honlapján belül önálló weblapot hozott létre, melynek célja, hogy a részt vevő...
A 2020-as tokiói és a 2024-es párizsi olimpia legújabb sportágai és éremesélyes sportolói mutatkoznak be idén szeptember 13. és 15. között Budapesten, az első...
A Toyota a Nemzeti Sportügynökség partnereként a 2019. szeptember 2-8. között Budapesten, a Kincsem Parkban megrendezésre kerülő történelmi Felnőtt Női és Férfi Öttusa és...
A Lavazza ötödik alkalommal támogatja a US Open teniszbajnokságot, így a verseny hivatalos kávéjából készült különlegességeket mind a sportolók, mint a látogatók élvezhetik az...
A Ferencváros eddig több mint egymilliárd forintot keresett azzal, hogy a labdarúgó Bajnokok Ligája-selejtező első fordulójából indulva bejutott az Európa-liga csoportkörébe.
Az európai szövetség (UEFA)...
Tovább bővíti a paralimpiai sportolók 2020-as Tokiói Paralimpiai Játékokra való felkészülésének támogatását a Visa. A 2020-as Tokiói Paralimpiai Játékok arany fokozatú támogatója öt paralimpiai...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....