- Hirdetés -

Kategória: Szabályozás

- Hirdetés -

Iránymutatás a GDPR betartásához

Az Európai Bizottság iránymutatást tett közzé, hogy megkönnyítse az új adatvédelmi szabályok május 25-től esedékes, zökkenőmentes és közvetlen alkalmazását az Európai Unió egészében. Az iránymutatás...

Újabb rádiós döntések

Eredményesen zárult egy miskolci, valamint egy szolnoki rádiós pályázat. A Médiatanács a Miskolc 103,0 MHz körzeti közösségi jellegű rádiós pályázatán a B.-A.-Z. Megye Betegeiért Alapítványt...

Reklámok miatt bírságolt a Médiatanács

Burkolt reklámok miatt a hatoscsatorna 175 ezer forintos bírságot kapott. Az NMHH televíziós egészségügyi magazinműsorokra vonatkozó célvizsgálata alapján a Médiatanács megállapította, hogy a hatoscsatorna több...

Filmes támogatások a Médiatanácstól

Közel hétmillió forint támogatást nyertek el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa által meghirdetett Neumann János-pályázat tavalyi első fordulójának sikeres pályázói, emellett...

Radikális változtatásra készül az Európai Bizottság

Minden műanyag-csomagolásnak újrahasznosíthatónak kell lennie 2030-ra az Európai Unióban, emellett csökkenteni kell az egyszer használatos műanyagok felhasználását az Európai Bizottság (EB) kedden bemutatott stratégiája...

Körzeti tévéket büntetett a Médiatanács

Heti ülésén két körzeti kereskedelmi televízió – a Balaton Televízió és a d1 Tv – médiaszolgáltatóját is burkolt reklám sorozatos közzététele miatt szankcionálta a...

Százmilliós bírság a UPC-nek

Engedély nélküli szolgáltatásnyújtás miatt 121 millió forintos bírsággal sújtotta a UPC Magyarország Telekommunikációs Kft.-t a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A fokozatosság és arányosság...

Még gyorsabb lehet a mobilhálózatok fejlesztése

A napokban meghozott rendeletében nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánította a magyarországi távközlési szolgáltatók nagy sebességű mobil hírközlési (4G, 4G+, 5G) hálózatfejlesztési beruházásait a...

Ismét büntették az Echo TV-t

Szépen gyűlnek a büntetések az Echo TV-nél, a múltkori 150 ezer forint után ezúttal félmilliós bírságot rótt ki a csatornán elhangzottak miatt a Médiatanács. Állampolgári...

Rádiókról döntött a Médiatanács

A Médiatanács véglegesítette és a honlapján közzétette a Tokaj 101,8 MHz közösségi jellegű hasznosításra kiírt rádiós frekvencia pályázati felhívását. A pályázati ajánlatokat január 25-én...

Újabb milliók a Médiatanácstól

Nyolc tévé, illetve rádió 15,7 millió forintos műszaki fejlesztési pályázatának támogatásáról döntött a Médiatanács, és meghirdette a jövő évi Escher Károly ad-hoc pályázatot is...

Büntetett a Médiatanács

Melegeket kirekesztő tartalom miatt 150 ezer forintos bírságot rótt ki a Médiatanács a Magyar Hírlapra. A testület túl hangos reklámok miatt is büntetett. A...

Jogdíjat kaptak a szinkronszínészek

Idén először fizetett jogdíjat a televíziós- és animációs sorozatok szinkronszínészeinek az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI). A néhány napja lezárt jogdíjfelosztás eredményeként összesen 220...

Újabb rádiós döntések

A Médiatanács elvégezte a Miskolc 103,0 MHz körzeti közösségi rádiós frekvenciára érkezett pályázati ajánlatok alaki vizsgálatát. Nyilvántartásba vette a Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Betegeiért Alapítványt mint pályázót,...

Erre költ 3 milliárdot a Médiatanács

Jövőre is több, mint 3 milliárd forint jut közösségi televíziós és rádiós műsorok készítésére, filmes tartalmakra. Az elmúlt évek támogatási összegeivel folytatódik jövőre is a...

Kirekesztő volt a cikk, megbüntették a Magyar Hírlapot

Alkalmas volt a kirekesztésre a Magyar Hírlap egyik, még augusztusban megjelent cikke a Médiatanács döntése szerint, ezért pénzbírsággal sújtották a lapot és a döntésről...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok

A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...

PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Szintet lépett a használtautó-import

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...