- Hirdetés -

Kategória: SzuperZöld

- Hirdetés -

Fiatalok fenntarthatósági törekvéseit segíti a Mercedes

A márka egy Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé árveréséből származó bevételt a beVisioneers: The Mercedes-Benz Fellowship ösztöndíjprogram támogatására ajánlja fel. A kezdeményezés egy globális...

Keveset tesznek a cégek a dekarbonizációért

Bevételük kevesebb mint két százalékát fordítják fenntarthatósági és dekarbonizációs törekvésekre a vállalkozások – derül ki a Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási...

Új naperőművet épített a Ford

A Ford már a jövőre készül: a vállalat új naperőművet épített a spanyolországi Valenciában működő Almussafes üzemegységében. Mint ismeretes, a Ford vállalta, hogy 2035-re...

Egyre népszerűbbek ezek a felelős befektetések

Egy év alatt közel kétszeresére nőtt a K&H-nál a pénzügyi szempontok mellett a környezeti és társadalmi tényezőket is előtérbe helyező felelős befektetésekben kezelt vagyon....

Újabb zöld megoldással rukkolt elő a Toyota

A Toyota az elektromos hálózatra csatlakoztatott, újrafelhasznált elektromos járműakkumulátorokból származó nagy kapacitású sweep energiatároló rendszert épített ki Japánban. Hasonlóra korábban még senki nem vállalkozott,...

Nagyot lépett a teljes karbonsemlegesség felé a Dentsu

A dentsu globális ügynökségi hálózat a közelmúltban bejelentette, hogy vállalatainak működéséhez kapcsolódó közvetlen és közvetett (Scope 1 és Scope 2) karbonkibocsátás tekintetében nettó karbonsemlegessé...

Halászhálók újrahasznosításáért díjazták a Samsungot

A Samsung Electronics fenntarthatósági stratégiája részeként tett zöld-törekvéseiért 2022 SEAL Business Sustainability Awards díjat kapott. A vállalat az óceánokban, tengerekben hagyott halászhálókat hasznosítja újra...

Fontos elismerést kapott a L’Oréal

A CDP globális nonprofit szervezet immáron 7. alkalommal ismerte el a L'Oréal vezető szerepét a vállalati átláthatóság és a környezetvédelmi teljesítménye terén, beleértve a...

Műanyaghulladék – Érdemes figyelni a csomagolásra

Statisztikai adatok szerint Európában az összes műanyag-felhasználás 40 százalékát csomagolásra használják, Magyarországon pedig évi 30,5 kilogramm műanyag csomagolási hulladék jut egy főre. Ennek a...

Fontos elismerést kapott az LG

Az LG Electronics (LG) már 11 egymást követő évben érdemelt ki helyet a Dow Jones Fenntarthatósági Indexben (DJSI World), ami jól mutatja a vállalat...

Hazai sztárokkal indul a januári kihívás

Negyedik alkalommal rendezi meg a Prove.hu a Veganuár kihívást, ami egy bárki számára ingyenesen elérhető, 31 napos program. A hazánkban 2020 óta működő non-profit...

Rákapcsol a zöld tudományokra a L’Oréal

A L'Oréal és a francia biotechnológiai vállalat, a Microphyt stratégiai partnerséget jelentett be, amelynek keretében a L'Oréal kockázatitőke-alapja, a BOLD (Business Opportunities for L'Oréal...

Megdobta a benzinár-emelkedés az elektromos autók bérlését

Hatalmasat ment az idei évben a közösségi autózás, de a benzinársapka eltörlése még így is felpörgette a forgalmat Budapest elektromos autómegosztó szolgáltatójánál: 24 óra...

Okostáskákkal tanít a fenntarthatóságra az E.ON

Újrahasznosított anyagból készült, a fogyasztók interaktív részvételével tervezett okostáskákkal segíti az E.ON a mindennapok fenntarthatóbbá tételét. A hétköznapi bevásárlás ökolábnyomát csökkentő táskához egy nyereményjátékban...

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Vásárlóerőben nagyon lemaradtunk az európai átlagtól

Magyarországon az egy főre jutó átlagos vásárlóerő közel 7 százalékos emelkedés mellett 11.570 euróra nőtt, ami az európai átlaghoz viszonyítva 38 százalékkal alacsonyabb. Ezzel idén a 30. helyen állunk az európai összehasonlításban a GfK...

Karrierszünet után visszatérőket vár a Morgan Stanley

Szülési szabadság, hozzátartozók ápolása, betegségből való felépülés vagy éppen továbbtanulás – akármilyen okból is szakítja meg valaki a karrierjét hosszabb időre, sokaknak nem könnyű visszarázódni a munka világába. Pedig ezek az inaktív szakemberek fontos...

Újabb vidéki rádiós frekvenciák sorsa dőlt el

Rádiós médiaszolgáltatási lehetőségek használatára irányuló pályázati eljárásokban hirdetett eredményt a Médiatanács. A testület október 22-i ülésén burkolt reklám közzététele miatt is intézkedett, emellett pedig arról is döntött, hogy a TV2 nem terjesztett LMBTQ propagandát....

Egyre jobban eladósodnak a magyarok

Egyre hosszabb időre adósodnak el a magyar háztartások és egyre nagyobb arányban finanszírozzák hitelből lakásvásárlásaikat - hívja fel a figyelmet a jegybanki adatok alapján Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.Egy év alatt 23,2%-ról 36,4%-ra...

Új kötelezettségeket hozott az ESG törvény a vállalatoknak

Az ESG törvény, valamint annak végrehajtási rendelete speciális rendelkezéseket tartalmaz egy vállalkozás közvetlen beszállítóinak átvilágítására, amelynek teljesítéséért végső soron az ügyvezetés tartozik felelősséggel – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda....

Don't Miss

Új vállalati kommunikációs igazgató a Yettelnél

2024. október 15-től Dávid Sándor vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát. Az új igazgató a cég belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel. A 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti...

Magyar cég lett Európa leggyorsabban növekvő vállalata

A magyar MP Solutions Kft. nyerte el a rangos Stevie Awards fődíját a leggyorsabban növekvő európai vállalat kategóriában. A HR-tanácsadással és fejvadászattal foglalkozó, 100 százalékban magyar tulajdonú cég, a pandémia utáni aktív üzletfejlesztéssel érte...

Változások az AVON-nál

Az AVON 10 országból álló dél-európai régiójának kereskedelmi piacai -Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügvezető igazgatójának vezetésével- az egyszerűbb működési struktúra jegyében 2024 őszén átszerveződtek. Ennek egyik elemeként, Kósa Anita, integrált kommunikációs és digitális...

Átadták az Effekt 2030 díjakat

Miközben a gazdasági szereplők jelentős részét az ESG-átállás és a vonatkozó szabályozásoknak való megfelelés tartja lázban, a legsikeresebb hazai ESG megoldások idén is elismerésben részesültek. A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az...

A Havas Creative nyerte a CBA és a Príma tenderét

A CBA és a Príma 2024 nyarán meghívásos kreatívügynökségi tendert hirdetett azzal a céllal, hogy mindkét brand számára új kommunikációs és kreatív platform kerüljön kidolgozásra. A tenderfolyamat végén a hazai élelmiszerkereskedelmi lánc vezetősége a...