- Hirdetés -

Kategória: SzuperZöld

- Hirdetés -

Csúcstechnológiával zöldítenek az ipari cégek

Egyre inkább a fenntarthatóság lesz a fejlesztések meghatározó célja azoknál a termelőcégeknél, akik fejlett ipar 4.0 technológiákat és megoldásokat használnak– derül ki a Schneider...

Új szintre emelte az élelmiszermentést a Lidl

A Lidl Magyarország a törvényi szabályozással összhangban, de annál szélesebb körben folytatja élelmiszermentő tevékenységét. Az esetlegesen megmaradó, emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszereket önkéntes felajánlás keretében...

A papírcsökkentéssel zöldít a Rossmann

Három év alatt összesen 85 százalékkal csökkentette nyomtatott magazinjának példányszámát a Rossmann Magyarország, amely így évi közel 1000 tonnával kevesebb papírt használ fel ezen...

Kiderült, mikorra lehet klímasemleges Magyarország

A jelentős költségek ellenére Magyarország számára akár versenyelőnyt is jelenthet a 2050-es klímacél, vagyis a nettó nulla kibocsátás elérése – derül ki a McKinsey...

Űradatokkal segítenék Európa zöld turizmusát

Te mit tennél, hogy fenntarthatóbbá tedd a kontinens turizmusát? A CASSINI ötletverseny résztvevői űradatokat hívtak segítségül a kérdés megválaszolásához. A győztes csapat megoldása pedig...

Tovább bővült a Főtaxi zöld flottája

Újabb mérföldkőhöz érkezett hazánk legnagyobb taxitársasága: 45 új, tisztán elektromos Kia modellel bővült a Főtaxi járműparkja. Ezzel már a teljes flotta harmadát környezetkímélő autók...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét...

Ökotudatos sorsjegyekkel rukkolt elő a Szerencsjáték Zrt.

Új, 100 százalékban újrahasznosított papír alapanyagból gyártott, környezetbarát sorsjegyeket vezetett be a Szerencsejáték Zrt., amelyre Magyarországon eddig még nem volt példa. Az Ökokaland sorsjegypár...

Izgalmas ötletekkel tennék fenntarthatóbbá a jövőt a fiatalok

A program utolsó fázisára készülnek a Samsung x EdisonKids Megoldások a holnapért kihívás résztvevői, a zsűri tagjai szerint pedig idén is ígéretes ötleteket hoztak...

Kiadós fenntarthatóság a Ringier-nél

A legnagyobb lehetőségünk és egyben felelősségünk az, hogy felnyissuk az olvasók szemét olyan témák iránt, amikre talán előtte nem is gondoltak – nyilatkozta a...

Litkai Gergely: Ez nem egy maroknyi ember ügye

Az önmérsékletben, a fogyasztás visszafogásában látja a környezetvédelem kulcsát a Dumaszínház humoristája. Litkai Gergely hisz az összefogás erejében, és abban, hogy aktív cselekvéssel jelentős...

Újrahasznosított műanyagból készített új kollekciót az O’Neill

A népszerű szörf és ruházati márka olyan kollekciót készített, amely 86 százalékban újrahasznosított műanyagokból gyártott darabokból áll. Az O’Neill Blue elnevezésű óceánmentő misszió célja,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Halloweeni finomsággal vár a Starbucks

Idén borzongatóan finom halloweenre készülhetünk. Miután megtudtuk, milyen kelta hagyományból ered ez a természeti ünnep, és megismertük Jack történetét, aki ujjat húzott az ördöggel, kísértetektől mentesebb vizekre evezünk. Ott ugyanis, ahol a sellő is...

160 ezer euró vár a magyar egészségügyi innovátorokra

Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el,...

Két új talkshow indul ma a VIASAT3-on

Október 24-én, most csütörtökön 22 órakor Osváth Zsolt műsorvezetésével debütál a VIASAT3 vadonatúj saját gyártású késő esti talkshowja, az Őszinte leszek. Az első epizódban többek között a férfi-női szerepek, a „me too” mozgalom és...

Újra csúcson a belföldi használtautó-piac

A DataHouse ma közzétett előzetes adatai szerint minden eddiginél magasabban alakult a belföldi használtautó-adásvételek száma: a hazai piacon az elmúlt hónapban mintegy 79 500 személygépkocsi cserélt gazdát. Ez az érték 11,6 százalékkal haladja meg...

Átfogó képet kaphatunk a PR régiós helyzetéről

Hetven PR-szakember – vállalatoktól és tanácsadó cégektől – járult hozzá tudásával a régió első, átfogó PR-szakmai elemzése elkészítéséhez. A public relations szakma különösen sokszínű Közép-Európa országaiban, és az egyéni különbségeket tiszteletben kell tartani -...

Don't Miss

Új vállalati kommunikációs igazgató a Yettelnél

2024. október 15-től Dávid Sándor vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát. Az új igazgató a cég belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel. A 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti...

Magyar cég lett Európa leggyorsabban növekvő vállalata

A magyar MP Solutions Kft. nyerte el a rangos Stevie Awards fődíját a leggyorsabban növekvő európai vállalat kategóriában. A HR-tanácsadással és fejvadászattal foglalkozó, 100 százalékban magyar tulajdonú cég, a pandémia utáni aktív üzletfejlesztéssel érte...

Változások az AVON-nál

Az AVON 10 országból álló dél-európai régiójának kereskedelmi piacai -Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügvezető igazgatójának vezetésével- az egyszerűbb működési struktúra jegyében 2024 őszén átszerveződtek. Ennek egyik elemeként, Kósa Anita, integrált kommunikációs és digitális...

Átadták az Effekt 2030 díjakat

Miközben a gazdasági szereplők jelentős részét az ESG-átállás és a vonatkozó szabályozásoknak való megfelelés tartja lázban, a legsikeresebb hazai ESG megoldások idén is elismerésben részesültek. A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az...

A Havas Creative nyerte a CBA és a Príma tenderét

A CBA és a Príma 2024 nyarán meghívásos kreatívügynökségi tendert hirdetett azzal a céllal, hogy mindkét brand számára új kommunikációs és kreatív platform kerüljön kidolgozásra. A tenderfolyamat végén a hazai élelmiszerkereskedelmi lánc vezetősége a...